بعد از همه گیری ویروس کرونا و اهمیت استفاده از صابون و مواد ضد عفونی کننده در پیش گیری قطعی کرونا و مقابله با این ویروس، تقاضا ها و سفارشات بسیاری برای انواع  مختلف دستگاه های ضد عفونی کننده سطح و محیط از طرف مردم افزایش پیدا کرد و بسیاری از افراد، ادارات، سازمان ها و شرکت ها به دنبال سفارش این محصول برای استفاده در منزل، سازمان، کارگاه،  اداره و ... بودند. دستگاه ضدعفونی کننده معمولا باید مرتبا از الکل و سایر ضد عفدنی کننده ها، برای پاک سازی و ضد عفونی کردن سطوح و ... استفاده کنند و همین عامل باعث شده است تا هزینه ی مصرفی جاری این دستگاه ها بالا باشد. یعنی افراد علاوه بر هزینه ای که برای تهیه ی این دستگاه پرداخت می کنند، باید مرتبا با الکل شارژ شوند. برای خرید از  فروشگاه دستگاه ضد عفونی کننده از طریق لینک اقدام نمایید.

میزان مصرف الکل در دستگاه ضدعفونی کننده

هر یک از دستگاه های ضد عفونی کننده پاششی که  دارای ابعاد بزرگی هستند، روزانه بین  50 لیتر الی 100 لیتر محلول با پایه ی الکل نیاز دارند، از طرفی الکل قیمت بالایی دارد و این حجم از الکل باعث شده است تا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده هزینه بر باشد و هزینه های استفاده از این دستگاه را به نسبت زیادی افزایش دهد. دستگاه های ضد عفونی کننده ی جدیدی  تولید شده اند که در این دستگاه  ها، تغییراتی بر روی نوع محلول، روش پاشش محلول و نحوه ی پاشش محلول صورت گرفته است و این تغییرات میزان ماندگاری محلول معلق در هوا را به میزان زیادی افزایش می دهد و بدین صورت میزان نیاز به الکل به نسبت زیادی کمتر می شود و در نتیجه دستگاه های جدید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. مصرف پایین تر الکل در این دستگاه ها، باعث شده است تا هزینه های تمام شده ی جاری دستگاه ها نیز به نسبت زیادی کاهش پیدا کند.آشنایی با  فناوری های به کار رفته در دستگاه ضدعفونی کننده ی سطوح

در حال حاضر انواع دستگاه ضدعفونی کننده در بازار موجود هستند که بعضی از این دستگاه ها از الکل برای ضد عفونی کردن سطوح و محیط  و دست و ... استفاده می کنند. دستگاه های جدیدی نیز وارد بازار شده اند که از فناوری های جدید برای ضد عفونی کردن استفاده می کنند. این فناوری های جدید هزینه های تمام شده ی دستگاه ها را تا حد بسیاری زیادی کاهش می دهد و از این رو، این دستگاه ها  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. یکی از این فناوری ها، فناوری مه خشک و یا همان مه پاش است که در این فناوری از روش تصعید پروکسید هیدروژن به صورت یون های منفی استفاده می شود. این روش پر  قدرت و کاربردی به کار رفته در دستگاه های ضد عفونی، می توانند به ضد عفونی کردن نقاط  دور از دسترس مثل پره های شوفاژ یا دریچه های موجود در ارتفاع و سایر نقاط کور می پردازد  و این قابلیت یک مزیت بزرگ برای این دستگاه ها محسوب می شود.

اجزای به کار رفته در دستگاه ضدعفونی کننده با فناوری مه پاش

نحوه ی کار این دستگاه باعث شده است تا هزینه های جاری این دستگاه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و از این نظر این دستگاه ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. برای اطلاع از فروش دستگاه ضد عفونی کننده محک به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.

 در این دستگاه ها از یک موتور توربوجت کوچک استفاده شده است که می تواند سطوح و محیط را به خوبی ضد عفونی کرده و نحوه ی طراحی و تولید این موتور ها از روش فناوری معکوس است. این دستگاه بعد از طراحی و انجام تست های اولیه  به مرحله ی تولید انبوه رسیده است. دستگاه های ضد عفونی کننده آسان ترین و موثر ترین روش برای ضد عفونی کردن محیط و سطوح  است که می تواند خطرات ناشی از این ویروس را تا حد زیادی کاهش دهد. این دستگاه های در محیط های تجاری و اداری کاربرد های گسترده ای دارند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()