مینی ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دتا پروژکتور می باشد. در ابتدا دستگاه های ویدئو پروژکتور ثابت را تولید می نمودند که از قیمت بالایی برخوردار بود و در برخی از سیستم های آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شد. لیکن امروزه با وارد شدن برندهای داخلی دستگاه های ویدئو پروژکتور، شاهد افزایش فروش مینی ویدئو پروژکتور می باشیم، که در نتیجۀ آن قیمت خرید آن نیز کاهش یافته است. کاربرد عمدۀ دیتا پروژکتور در جهت بزرگنمایی تصاویر می باشد. در واقع با اتصال دستگاه های ویدئو پروژکتور با منابع تغذیه ای چون کامپیوتر، کنسول های بازی، گیرنده های دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری و غیره قادر به پردازش دیتا و سپس بزرگنمایی داده های صوتی و تصویری می باشند. برای خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نسبت به نوع ثابت آن پرفروش تر می باشد چون سطح استفاده از این دستگاه را توسعه می دهد. در واقع از قابلیت های اصلی این ویدئو پروژکتور می توانیم به ابعاد کوچک و وزن سبک اشاره نمود، که به راحتی داخل جیب و کیف قرار گرفته می شود و دارای قابلیت جابجایی می باشند. خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد. بنابراین می توانید کاربرد این دستگاه را داخل دانشگاه ها، سالن های سمینار، مساجد، حسینیه ها، مهد کودک، سینماهای خانگی، مراکز بازی، مدارس، آموزشگاه و غیره مشاهده نمائید. با گسترش کاربرد دیتا پروژکتور، امکان تدریس صوتی و تصویری برای اساتید و معلمان فراهم شده است. ضمن آنکه با استفاده از امکانات این دستگاه در سالن های اجتماعات، جشنواره های بین المللی و غیره تصاویر و ویدئوها را به صورت بزرگنمایی به حضار نشان داد و دید کاملی را برای مخاطبان بوجود آورد.

فروش مینی ویدئو پروژکتور

فروش مینی ویدئو پروژکتور توسعه یافته است چون متقاضیان این دستگاه ها رو به افزایش می باشد. برای تولید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور از نسل جدید تجهیزات تصویری استفاده شده است. در واقع استفاده از لامپ های ال ای دی با عمر 20000 ساعت، طول عمر این دستگاه افزایش یافته است و در نتیجۀ آن امکان نمایش تصاویر سه بعدی با وضوح تصویر WVGA 480*854 را با کنتراست بالای 1:2000 را برای مخاطب فراهم می کند. از دیگر امکانات این دستگاه ها می توان قابلیت پخش تصاویر و فیلم را با رزولوشن بالا فراهم می نماید. از دیگر امکاناتی که این دستگاه ها باید به آنها مجهز باشند، در واقع پشتیبانی از پورت های مختلفی چون S-Video، VGA، USB ، HDMI، WIFI، Audio و ورودی اسپیکر و میکروفن را انجام می دهد تا قابلیت کاربرد این دستگاه توسعه پیدا کند.

خرید اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور

خرید اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور نیز همانند دیگر دستگاه های دیجیتالی برای مشتریان فراهم می باشد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شرکت تولیدکنندۀ دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور، می توانید پس از بررسی جامع اقدام به خرید این دستگاه با قیمت ارزان نمائید. در ضمن با استفاده از این امکانات، شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمائید و در هر موقعیتی امکان خرید برای شما فراهم می باشد. برای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

قیمت مینی ویدئو پروژکتور

قیمت مینی ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف، با یکدیگر متفاوت می باشد. ضمن آنکه میزان اعتبار برند نیز در قیمت دستگاه های ویدئو پروژکتور بسیار تأثیرگذار می باشد. همچنین سطح کیفیت قابلیت های دستگاه نیز در تعیین قیمت ویدئو پروژکتور مؤثر می باشد. هر چه میزان طول عمر لامپ، توان رزولوشن تصاویر خروجی بالاتر باشد به طبق قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مفتخر است که با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، امکان تولید انواع مینی ویدئو پروژکتور را با بهره مندی از جدیدترین فناوری فراهم نموده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()