ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه هایی است که در حوزۀ نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ طراحی شده اند. نحوۀ عملکرد دستگاه های ویدئو پروژکتور مبتنی بر لامپ و عدسی است. این دستگاه تصاویر ورودی به دستگاه را که از طریق اتصال به منابع مختلفی چون کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های پلیر، ویدئو و غیره پردازش می کنند را می توانند در اندازه های قابل توجهی به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش منعکس می کنند. دیتا پروژکتور، مدیا پروژکتور، ویدئو پروجکشن از جمله نام های دیگر این دستگاه می باشند. با پیشرفت چشمگیر در حوزۀ علم و فناوری، شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی با جدیدترین قابلیت ها می باشیم. استفاده از پخش کننده های ویدئو پروژکتور جیبی، به شما امکان نمایش تصاویر را در موقعیت های مختلف فراهم می کند. بنابراین می توانید از این موقعیت در جهت نمایش تصاویر با بزرگنمایی قابل تنظیم استفاده نمائید. برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی رونق یافته است چون بر تعداد پورت های این دستگاه افزوده شده است و امکان اتصال به اکثر دستگاه های دیجیتال را فراهم نموده است. با گذشت زمان با افزودن ابزارهای قدرتمند، توانایی نمایش تصاویر را با وضوح کیفیت و کنتراس بالا محیا می نماید. قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، پخش مستقیم اسناد، فایل های صدا و فیلم، رزولوشن نمایشگر بالا، طول عمر بالای لامپ، استفاده از لنز ال ای دی با عمر بالا، قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف و زمین، وزن سبک، ابعاد کوجک، پشتیبانی از اکثر پورت های دستگاه دیجیتال چون آدیو، اچ دی ام آی، وی جی ای، یو اس بی و دستگاه های ویدئو را نیز مجهز می باشد.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل

فروش ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل به دلیل آنکه دارای ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد، به راحتی می توان جابجا نمود و همراه در کیف و جیب خود نگهداری نمود. در واقع از این نوع دستگاه به عنوان دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل نیز یاد می شود و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. در واقع افرادی که سمینارهای مختلفی را برگزار می کنند و یا به عنوان استاد در حال فعالیت می باشند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده نمایند و خود را به دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی مجهز نمایند. در نتیجه در هر موقعیتی که مطالب علمی خود را به صورت پاورپوینت و تصویری تهیه نموده اند، از این دستگاه برای بزرگ نمایی تصاویر استفاده نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار نیز به دلیل پشتیبانی از ابزار WiFi، به راحتی می توان بدون نیاز به کابل کشی به منابع دیجیتالی متصل نمود. در نتیجه کاربرد این دستگاه را نسبت به گذشته راحت تر نموده اند. در واقع سیستم های دیجیتال نسل جدید که به فناوری وای وای مجهز می باشند، می توان از قابلیت اتصال وای فای بهره برد و در نتیجۀ آن کنترل اتصال به دستگاه را می توان مدیریت کرد. با گذشت زمان همواره بر فناوری ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی افزوده می شود و شاهد فروش نسل جدیدی از این دستگاه داخل بازار بود. برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی به توانایی و کیفیت قابلیت های دستگاه بستگی دارد. به همین منظور با افزایش تنوع مدل دستگاه ویدئو پروژکتور، امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار قیمت ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد. پیش از اقدام به خرید، می توانید با افراد متخصص و مجرب مشورت نمائید و پس از آن مناسب ترین ویدئو پروژکتور را با بروزترین قابلیت ها خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های تخصصی در زمینۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور از جمله انواع ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل در سراسر کشور می باشد، ضمن آنکه به عنوان برند جهانی نیز دارای اعتبار بالایی می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()