ویدئو پروژکتور جیبی که ویدئو پروژکتور قابل حمل نیز به آن گفته می شود. این دستگاه به دلیل ویژگی هایی که دارد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است و شاهد رونق خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی در سراسر جهان می باشیم. در واقع امکان جابجایی آن بسیار ساده می باشد و در هر شرایطی می توان از مزایای آن استفاده نمود. امروزه دستگاه دیتا پروژکتور به عنوان یکی از تجهیزات ضروری محسوب می شود که در سالن های همایش، آموزشگاه ها، مدارس، شرکت ها، دانشگاه و غیره به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه در متراژ بالا امکان پذیر می باشد. با توجه به ویژگی هایی که این نوع دستگاه شامل آنها می باشد، امکان راه اندازی و استفاده کردن با آن را ساده تر از گذشته نموده است.برای خرید از نمایندگی فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

تنوع مدل های ویدئو پروژکتور قابل حمل بسیار متعدد می باشد که علّت آن به قیمت تمام شده و همچنین امکانات دستگاه وابسته می باشد. به عنوان مثال برای تدریس در کلاس های کوچک نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با برد بالا نمی باشد، ضمن آنکه برای اتاق های بزرگ، نیاز است که از دیتا پروژکتور با سطح کیفیت بالا استفاده شود که توان نمایش تصاویر در اندازه های ال سی دی و بزرگ تر از آن را داشته باشند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با بهترین قیمت

ویدئو پروژکتور قابل حمل به دلیل ساختار و فناوری آن، امکان استفاده از هر موقعیتی را به کاربر می دهد. با توجه به اینکه به راحتی داخل کیف جا می شود و ابعاد بسیار کوچکی دارد. در شرایط مختلف می توان از مزایای این استفاده نمود و برای بزرگنمایی تصاویر از آن استفاده نمود. در حال حاضر امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی با بهترین قیمت فراهم می باشد چون همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، تنوع مدل های این دستگاه بسیار متعدد می باشد. ویدئو پروژکتور قابل حمل از جمله دستگاه های نسل جدید پروژکتورها است که دارای ویژگی های خاص و کاربردی می باشند که کاربران را شگفت زده نموده است.

برای بازی های پلی استیشن و اپکس باکس نیز به کار برده می شود. به این ترتیب می توان از مزایای این دستگاه ها استفاده نمایند و به نوعی پخش سینمای خانگی را ایجاد می کند. دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی به همراه پایه نگهدارنده، ریموت کنترل، پورت های اتصال به S-Video، پورت HDMI، وای فای، وی جی ای، یو اس بی، آدیو، میکروفن و بلندگو به کار برده می شوند. با استفاده از ابزار کاربردی دیتا پروژکتور می توان جلسات آموزشی را با گسترۀ دید جامع بوجود آورد. با بهره مندی از این نوع دستگاه، با نمایش تصاویر با رزولوشن بالا، وضوح تصویر رضایت بخشی را به نمایش می گذارد. برای خرید ویدئو پروژکتور های قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی متناسب با مشخصات فنی دستگاه مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت دستگاه های ویدئو پروژکتور قابل حمل می توانید با واحد فروش فروشگاه تماس داشته باشید. هنگام خرید ویدئو پروژکتور توجه داشته باشید که برای چه موقعیتی، قصد استفاده از آن را دارید. به عنوان مثال برای کلاس های درس کوچک نیاز به به خرید دستگاه گران قیمت نیست و با خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان نیز می توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. همانطور که می دانید کاربرد این ابزار در موقعیت های متفاوت، امکان پذیر می باشد چون سبک و امکان جابجایی را دارد، ضمن آنکه از جدیدترین تکنولوژی در ساخت آن استفاده شده است و با استفاده از امواج وای فای به راحتی می توان از امکانات آن استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مفتخر است که در ایران توانسته است در حوزۀ تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت داشته باشد و نسل جدید ویدئو پروژکتور جیبی را به بازار داخل عرضه کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()