ویدئو پروژکتور از دستگاه هایی است که دارای طراحی خاص با قابلیت های ویژه می باشد. فناوری تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور روزبروز پیشرفت می کند و شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور با مشخصات فنی پیشرفته می باشیم. این دستگاه دارای طیف گسترده ای از کاربرده هایی ویژه می باشد که می توان در مؤسسات آموزشی مشاهده نمود. ساختار فیزیکی این دستگاه متشکل شده از لامپ و لنز می باشد. در واقع این دستگاه با اتصال به دستگاه های دیجیتال، داده های ورودی را پس از پردازش، به وسیلۀ عدسی به پرده نمایشگر منعکس می کند. در نتیجه شاهد بزرگنمایی تصاویر بر روی پرده نمایش خواهیم بود. به دلیل طیف گسترده ای که این دستگاه در سطح جهان دارد، تکنولوژی ساخت ویدئو پروژکتور توسعه یافته است و مدل های مختلفی را از این دستگاه در بازار می توان مشاهده نمود. برای اطلاع از قیمت خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

مزایای ویدئو پروژکتور

مزایای ویدئو پروژکتور برای سیستم آموزش و پرورش بسیار کاربردی می باشد. با استفاده از این دستگاه، می توان دانش آموزان را ترغیب به ارائه کنفرانس های علمی و پژوهشی نمود که در نتیجۀ آن شاهد رشد علمی و انگیزه های دانش آموزان بود. همچنین کاربرد دیتا پروژکتور برای بازی و مشاهده فیلم بسیار کارآمد می باشد. در واقع با اتصال ویدئو پروژکتور به کنسول های بازی می توان به راحتی فضای فرح بخشی را برای بازی کردن در کنار خانواده فراهم می کنند. دستگاه ویدئو پروژکتور را در بازار با نام های دیگری چون دیتا پروژکتور، پروجکشن، مدیا پروژکتور و همچنین پروژکتور معرفی می کنند.

با خرید این دستگاه می توان نیازهای عمده خود را در رابطه با نمایش تصاویر، فیلم و بازی مرتفع نمائید. در حال حاضر انواع ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته ساخته شده اند که استفاده از آن را ساده تر نموده است.

خرید ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور نیاز به کمی دقت و توجه دارد. مینی ویدئو پروژکتور، ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور وای فای دار و .... از جمله معروف ترین نسخه های بروز این دستگاه در بازار می باشد. امروزه با گسترش تنوع مدل های این دستگاه، استقبال از نسخه های متفاوت این دستگاه رونق یافته است و شاهد فروش انواع پروجکشن سیستم عامل اندرویدی می باشیم. شفافیت تصویر، کنتراست و رزولوشن از جمله نکات مهم در انتخاب این دستگاه ها می باشد. در نتیجه پیش از خرید و فروش ویدئو پروژکتور، بهتر است نسبت به اعداد این شاخص ها در مشخصات فنی دستگاه توجه داشته باشید.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی

فروش ویدئو پروژکتور جیبی موجب شده است، تا افرادی که در مکان های مختلف نیاز به دیتا پروژکتور دارند، بتوانند به راحتی از امکانات این دستگاه استفاده نمایند. ویدئو پروژکتور جیبی نسل جدید این دستگاه های دیجیتالی می باشد که بسیار سبک و در ابعاد کوچک طراحی شده اند. همچنین به جدیدترین تکنولوژی و سیستم عامل اندروید مجهز می باشند. به عنوان ابعاد 208*168*78 میلی متر برای دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور جیبی بسیار کارآمد می باشد و قابل توجه است. برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور به مشخصات فنی آنها بستگی دارد. با توجه به سطح کیفیت تصویری و رزولوشن تصاویر، قیمت خرید ویدئو پروژکتور مشخص می گردد. پیش از خرید این دستگاه ، بهتر است هدف خود را نسبت به تهیّه آن و همچنین ابعاد فضای اتاق در نظر داشته باشید. بنابراین در انتها قادر به انتخاب بهترین دیتا پروژکتور با قیمت ارزان خواهید بود. نوآوری در تکنولوژی به کار گیری از لامپ های ال ای دی شفافیت و وضوح تصاویر بسیار عالی دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تولید کنندۀ ویدئو پروژکتورهای نیزا کالا در ایران فعالیت می کند و به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در این فناوری می باشد.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()