ویدئو پروژکتور از دستگاه های پرکاربرد در سطح جهان می باشد. طراحی خاص این دستگاه به شکلی است که با اتصال به دستگاه های دیجیتال، امکان بزرگ نمایی دیتاهای دیجیتالی را فراهم می کند. دستگاه ویدئو پروژکتور با نام های دیتا پروژکتور و پروجکشن نیز شناخته می شود و مبتنی بر لامپ و لنز ساخته شده اند. در واقع با استفاده از ابزار، امکان بزرگ نمایی داده ها را بوجود می آورد. در بازار جهان، خرید و فروش ویدئو پروژکتور با برندهای داخلی و جهانی رونق دارد و به منزلۀ آن می توان خرید جدیدترین نسخۀ ویدئو پروژکتور را انجام داد. با توجه به گسترش فناوری، تکنولوژی ساخت این دستگاه نیز دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و شاهد فروش پیشرفته ترین مدل های این دستگاه در داخل کشور می باشیم. برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

جدیدترین نسخۀ ویدئو پروژکتور

جدیدترین نسخۀ ویدئو پروژکتور بسیار سبک می باشد و دارای ابعاد کوچکتری می باشد. که در نتیجۀ آن امکان حمل و نقل این دستگاه را نسبت به گذشته ساده تر نموده است. همچنین افزودن قابلی وای فای و پورت های ورودی مختلف، کارآمدی این دستگاه را بیش از پیش بهبود بخشیده است. همانطور که می دانید سطح کاربرد این دستگاه گسترش یافته است و شاهد کاربرد این دستگاه در فضاهای آموزشی، منزل، سالن های کنفرانس، فرهنگسراها، میهمانی ها و مسافرت می باشیم. در واقع با استفاده از پورت های اچ دی ام آی، آدیو، اس ویدئو، یو اس بی و غیره امکان اتصال به منابع دیجیتالی را چون کامپیوتر، کنسول های بازی و پلیر، دستگاه های پخش ویدئو، دوربین های فیلمبرداری و غیره را فراهم نموده است. در نتیجه می توانید علاوه بر محافل آموزشی، می توان در دورهمی های خانوادگی نیز از مزایای این دستگاه استفاده نمود و بستر بازی های دسته جمعی را برای اعضای خانواده فراهم نمود.

خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل

خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل، باعث می شود که جابجایی این دستگاه را ساده تر از گذشته انجام دهید. به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک تر، به نوعی بسیار کارآمد می باشد و بستر مناسبی را برای کاربرد آن در مکان های مختلف محیا نموده است. خرید مینی ویدئو پروژکتور پرتابل برای تمام اقشار جامعه فراهم می باشد. در نتیجه تمام افراد بر مبنای اهداف خود از بکارگیری این دستگاه، می توانند سفارش خرید پروجکشن را با قیمت ارزان برای مخاطبان فراهم نمایند. با خرید ویدئو پروژکتور کنتراست بالا، قادر خواهید بود تا فایل های ویدئو را با وضوح تصویر شفاف به نمایش بگذارید، ضمن آنکه در دور همی های خانوادگی نیز می توانید این دستگاه را به کنسول بازی متصل نمائید و هیجان بازی کردن با دوستان خود را بیش از پیش افزایش دهید. 

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار نیز به عنوان نسل جدید این دستگاه ها به بازار عرضه شده است. در واقع با خرید این دستگاه نیاز به استفاده از کابل برای اتصال میان دستگاه ها نیست. بنابراین فضای دکوراسیون را بیش از اندازه اشغال نمی کند. لازم به ذکر است که فناوری wifi در دستگاه های ویدئو پروژکتور سیستم عامل اندرویدی محیا می باشد. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور نی زا  از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت فروش ویدئو پروژکتور

قیمت فروش ویدئو پروژکتور به ابعاد، وزن، برند و امکانات دستگاه بستگی دارد. لازم به ذکر است که با رشد تکنولوژی در داخل کشور، امکان ساخت انواع ویدئو پروژکتور در مدل های بروز ایجاد شده است و برندهای معتبری در ایران، کیفیت دستگاه های پروژکتور مجموعۀ خود را ثابت نموده اند و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از شرکت های موفق تولید کنندۀ نسل پیشرفتۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزا کالا در تهران و شهرستان ها فعالیت خود را آغاز نموده است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()