با اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کردن محیط، سطوح و دست ها، دستگاه ضدعفونی کننده دست طراحی و تولید شد. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک عمل می کنند و اقدام به پمپاژ مواد و محلول های ضد عفونی کننده از طریق نازل مه پاش به سطوح و دست ها می کنند و بدین ترتیب باعث از بین رفتن انواع ویروس و باکتری موجود در دست ها، مثل ویروس کرونا می شوند. استفاده از این دستگاه ها بسیار راحت بوده و کارایی مناسبی دارند و به دلیل شیوه ی خاص طراحی شان از محلول ها و مواد ضد عفونی کننده به صورت بهینه استفاده نموده و مصرف الکل و سایر مواد ضد عفونی کننده را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست به سایت مراجعه کنید.

کارایی و نحوه ی استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست

این دستگاه ها می توانند محلول ها و مواد ضد عفونی کننده را بر روی دست به خوبی پخش نمایند و بدین صورت ویروس ها و باکتری های موجود روی پوست دست را کاملا از بین ببرند و احتمال زنده ماندن آن ها را به صفر برسانند. دستگاه ضدعفونی کننده ی دست به نحوی طراحی شده اند که دارای ابعاد کوچکی هستند  و به راحتی می تواند بر روی میز قرار گرفته و یا به دیوار وصل شوند. دستگاه های ضد عفونی کننده ی دیگری با کارایی های مختلف  در بازار موجود هستند که می تواند به شما در زمینه ی ضد عفونی کردن و پاک سازی دست و محیط کمک کنند. نوع دیگری از دستگاه های ضد عفونی کننده هستند که از پدال به عنوان نیروی محرکه استفاده نموده و بدین صورت عمل ضد عفونی کردن را انجام می دهند. استفاده از پدال برای ضد عفونی کردن دست ها باعث می شود تا میزان تماس دست به دستگاه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و بدین ترتیب از انتقال بیماری های ویروسی جلوگیری می شود.

آشنایی با دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

در حال حاضر دستگاه ضدعفونی کننده دست یک ابزار موثر و ضروری در زندگی روزمره است که از آن برای ضدعفونی کردن دست ها و تلفن همراه استفاده می شود.  این دستگاه می تواند ریسک ابتلا به بیماری های ویروسی مثل ویروس کرونا  را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و میکرو اورگانیسم های زنده و بیماری زا بر روی دست ها را به شکل موثری از بین ببرد. دستگاه ضد عفونی کننده دست در مدارس، منازل مسکونی، فروشگاه ها، محیط های تجاری و اداری و تولیدی، کارخانجات و ... کارایی موثر و مفیدی دارد و از نظر جنبه ی عمومی پیشگیری و ابتلا به ویروس می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

اطلاعاتی در مورد دستگاه ضدعفونی‌کننده دست از نوع پدالی

این دستگاه جزو محصولات بسیار پر طرفدار است که در محیط هایی مثل ادارات و سازمان ها و ... کارایی زیادی دارد. هدف استفاده از این دستگاه ها حذف تماس های آلوده به دست است که همین عامل در جلوگیری و انتشار این بیماری تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود تا فرایند ضد عفونی کردن دست ها با سرعت و دقت بالایی انجام گیرد. در این دستگاه به کمک پا بر روی پدال دستگاه ضدعفونی کننده دست فشار می دهید تا مواد و محلول های ضد عفونی کننده بر روی دست ریخته و فرایند ضد عفونی کردن انجام شود. این دستگاه ها بسیار پر فروش بوده و جزو محصولات کاربردی در شرایط بحرانی فعلی محسوب می شود. برای خرید از  مرکز فروش دستگاه ضدعفونی کننده محک باکیفیت  به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.

این دستگاه ها نسبت به دستگاه های معمولا بدون پدال تاثیر بیشتری بر حفظ پاکیزگی و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا دارد. زیرا در حالت معمولی وقت یک نفر با دست های آلوده به اسپری دست می زند، می تواند این آلودگی را به نفر بعدی نیز منتقل نماید. اما در دستگاه های پدالی بخشی که در معرض تماس همه ی افراد قرار می گیرد همان پدال است که پدال به کفش و پای افراد در ارتباط است.

 

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()