دستگاه ضدعفونی کننده محک برای ضد عفونی کردن محیط و بر پایه ی تکنولوژی اشعه ی ماورای بنفش عمل می کند  که این دستگاه می تواند میکروب ها، ویروس ها، قارچ ها و   دیگر میکروارگانیسم ها را به خوبی نابود کرده و احتمال ابتلا به بیماری های ویروسی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. در شرایط فعلی که سلامت و بهداشت با بحران جدی رو به رو است، استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده محک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روند ضد عفونی کردن به کمک اشعه ی ماورای بنفش به این صورت است که این اشعه در دیواره ی سلول  میکروارگانیسم نفوذ پیدا کرده و اسید های نوکلوئیک و دیگر مواد سلولی که  برای ادامه ی حیات سلول ضروری هستند را نابود می سازد. ویروس ها و باکتری هایی که در مجاورت این اشعه قرار می گیرند، تبدیل به ویروس های آسیب دیده می شوند که قابلیت انتقال و ایجاد بیماری را ندارند و بدین صورت محیط ضد عفونی می شوند. برای اطلاع از  فروش دستگاه ضدعفونی کننده محک با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

 

نحوه ی عملکرد دستگاه ضدعفونی کننده محک

معمولا دستگاه های ضد عفونی کننده از محلول هایی برای ضد عفونی کردن دست ها، محیط، لباس و ... استفاده می کنند. این محلول ها بر پایه ی الکل هستند و الکل به دلیل ساختار ضد عفونی کننده ای که دارد، می تواند به دیواره ی ویروس ها آسیب وارد نموده و بدین صورت ویروس ها را نابود کند.

فناوری های دیگری که در دستگاه های ضد عفونی کننده استفاده می شود، بهره گیری از اشعه هایی همچون اشعه ی یو وی است. این اشعه اگر به مدت و اندازه ی مشخصی تابانده شود،DNA    و  RNA مربوط به ویروس ها و باکتری ها  و دیگر عواملی که باعث انتقال بیماری های ویروسی می شود را نابود می کند و مانع از تکثیر آن ها می شود. دستگاه های ضد عفونی کننده معمولا برای ضد عفونی کردن محیط و سطوح استفاده می شود. محیط های بیمارستانی و مطب های پزشکی و دندان پزشکی و ... معمولا از این دستگاه ها برای ضد عفونی کردن استفاده می کنند.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده محک

یکی از موارد پر کاربرد خرید دستگاه ضدعفونی کننده محک برای ضد عفونی کردن دست و گوشی تلفن همراه است. گوشی تلفن همراه جزو لوازمی است که در طول روز به صورت مرتب لمس می شود و احتمال انتقال و ابتلای به بیماری های ویروسی از طریق تلفن همراه بالاست. میزان تماس افراد در طول روز با تلفن همراه بین 2600 تا 5000 بار می باشد که چنان چه دست شما آلوده به ویروس باشد در طی تماس های بعدی خطر ابتلا به بیماری ویروسی مثل کرونا افزایش پیدا می کند. طبق تحقیقات انجام شده دانشمندان کشف کرده اند  که اشعه ماورا بنفش می تواند ویروس های روی گوشی تلفن همراه را از بین ببرد. بنابراین دستگاه های ضد عفونی کننده ای وجود دارند که با بهره گیری از اشعه ماورا بنفش عملکرد مناسبی در از بین بردن ویروس ها دارند. چنانچه این اشعه به مدت زمان کافی و اندازه ی مناسب بر روی سطح و تلفن همراه تابیده شود می تواند احتمال ابتلا به بیماری های ویروسی را به حداقل برساند.

عملکرد دستگاه ضدعفونی کننده محک برای تلفن همراه

در بالا بیان شد گوشی  تلفن همراه جزو وسایلی است که دائما در معرض آلودگی ها و ویروس ها قرار می گیردند و باید دائما ضد عفونی شوند. دستگاه های ضد عفونی کننده می توانند به راحتی گوشی تلفن همراه را ضد عفونی کرده و  ویروس ها را از بین ببرند. برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.

 نوع دیگری از دستگاه ضدعفونی کننده محک وجود دارد که از محلول های ضد عفونی کننده مثل الکل برای ضد عفونی کردن وسایل استفاده می کنند. معمولا هزینه های جاری استفاده از این دستگاه ها بالاست و بایید دائما از محلول های ضد عفونی کننده برای آن ها استفاده نمود. دستگاه های ضد عفونی کننده جزو وسایل لازم و ضروری در شرایط بحرانی بهداشت و سلامت است و برای پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار موثر خواهد بود.

 

 

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()