در شرایط بحران کرونا و اهمیت بهداشت و سلامت افراد در جامعه، فروش دستگاه  ضدعفونی کننده دست و سطوح و بدن و ...  از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است و یکی از ابزار های حیاتی برای سلامت افراد و جامعه محسوب می شود. ارائه ی  دستگاه های  ضد عفونی کننده در انواع مدل‌ های مختلف و برای کاربرد های متفاوتی در بازار صورت می گیرد که هر یک از آن ها با توجه به نوع نیاز و کاربری هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت دستگاه های ضد عفونی کننده به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از فروش انواع دستگاه ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید.

 

بررسی فاکتورهای موثر در فروش دستگاه ضدعفونی کننده
یکی از فاکتور های موثر در قیمت دستگاه ضد عفونی کننده، موارد کاربرد این دستگاه است. دستگاه ضد عفونی کننده برای دست، لباس،  سطوح و  محیط می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و هر یک از آن ها دارای تکنولوژی های متفاوتی در طراحی و ساخت هستند. بعضی از این دستگاه‌ ها از محلول هایی مانند الکل و محلول هایی با پایه ی  الکل برای ضد  عفونی کردن محیط و ...  استفاده می کنند و بعضی دیگر نیز از تکنولوژی های دیگری مانند اشعه برای ویروس کشی و پاکسازی محیط بهره می برند.
دستگاه های ضدعفونی کننده با توجه به نوع تکنولوژی بکار رفته در آن ها برای ویروس زدایی  دارای قیمت های مختلفی هستند.
از جمله نکات دیگری که در هنگام خرید یا فروش دستگاه ضدعفونی کننده باید به آن توجه نمود، نام و برند دستگاه ضد عفونی کننده، نوع پمپ استفاده شده در آن، پدالی یا اتوماتیک بودن دستگاه ضد عفونی کننده، نحوه پاشش، میزان ظرفیت مخزن، چشمی بودن یا نبودن آن، نحوه عملکرد و مقدار مصرف دستگاه است که هر یک از این فاکتور ها می‌تواند در قیمت دستگاه تاثیرگذار باشد.
فروش دستگاه ضدعفونی کننده ازن
یکی از مواد بسیار مهم در ضد عفونی کردن هوا، محیط، فاضلاب و ...،  ازن  است که ازن  کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. در تعریف ازن می‌توان گفت که  یک مولکول سه اتمی  اکسیژن است که به عنوان یک اکسنده قوی و یک ضد عفونی کننده بسیار پر قدرت در جهان شناخته می‌ شود. ازن  ساختار ناپایداری دارد و به دلیل همین ساختار ناپایدار بعد از ضد عفونی کردن و پاکسازی محیط و از بین بردن  ویروس ها بعد از گذشت مدت کوتاهی تبدیل به اکسیژن می شود و بدین صورت تاثیر منفی و ضرری به محیط وارد نمی کند.
در صورت استفاده از ازن  به عنوان یک محلول برای ضدعفونی کردن، دیگر نیاز به محلول های شیمیایی و خطرناک مانند الکل برای ضدعفونی کردن وجود ندارد. در واقع می توان گفت ازن یک ضدعفونی کننده ارگانیک است و خصوصیات خارق‌العاده‌ای در تمیز کردن و ضدعفونی کردن محیط، دست ها و ... دارد. فروش دستگاه ضدعفونی کننده ازن به دلیل قابلیت های مختلف ازن، طرفداران بسیاری دارد.
فروش دستگاه  ضدعفونی کننده ازن و کاربرد های آن

فروش دستگاه ضدعفونی کننده در بازار رواج پیدا کرد. این دستگاه ها  ضدعفونی کردن محیط را به کمک ازن  انجام می‌دهند. دستگاه های ضد عفونی کننده ازن  باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها، سموم و حتی بوی نامطبوع محیط را می توانند به راحتی از بین ببرند. . برای  خرید اینترنتی دستگاه ضدعفونی کننده محک  به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.
علاوه بر ضد عفونی کردن دست ها و محیط و بدن می توان از آن برای ضدعفونی کردن میوه جات، گوشت ها، سبزی ها، مواد غذایی دریایی و ... استفاده کرد.

استفاده از ازن به عنوان ضد عفونی کننده نسبت به ضد عفونی کننده های شیمیایی برای محیط زیست تاثیر منفی کمتری دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. این دستگاه ها کاربردی راحت دارند و گاز ازن بعد از  ضد عفونی کردن به اکسیژن تبدیل شده و برای سلامتی انسان مضر نیست.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()