ترازو یکی از وسیله هایی است که از زمان های گذشته مورد توجه افراد قرار گرفته است. ترازو ها در دسته بندی های مختلفی در بازار وجود دارد که هر یک برای استفاده های مختلفی به کار گرفته می شود. ترازو ها را در میزان وزن گیری های مختلفی می توان تهیه نمود. هر یک از ترازو ها را می توان در مشاغل مختلفی به کار گرفت.  ترازو ها توانسته اند نقش مهمی را در زندگی ما ایفا کنند و به واسطه ی آن ها می توانیم وزن اجسام  کالا های مورد نظرمان را بدانیم. در گذشته ترازو ها دارای دو کفه بودند که با استفاده از سنگ ترازو می توانستیم با انجام مقایسه ، میزان وزن جسم را بدانیم. اما امروزه شاهد تولید متنوع این وسیله هستیم . ترازو های جدید دیجیتالی بوده و به راحتی می توان عمل وزن کشی را انجام داد. تعمیر انواع ترازو های دیجیتالی بسیار تخصصی بوده و باید به دست متخصص تعمیرات ترازو سپرده شود.

ترازو ها دارای قطعاتی هستند که همانند وسیله های دیگر دچار خرابی می شوند. در زمان خرابی ترازو می توانیم با مراجعه به یک مرکز تعمیر ترازو ، ترازوی خود را تعمیر نماییم. نمایندگی های فروش ترازو معمولا دارای بخش تعمیرات نیز می باشند و خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه می دهند. بنابراین با مراجعه به یکی از شعب نمایندگی ها می توانیم تعمیر ترازو را انجام دهیم. نمایندگی ترازو معمولا خدمات تعمیر ترازو در محل را نیز انجام می دهد که می تواند باعث کم شدن هزینه ی حمل و نقل و راحتی برای آن ها شود. فرد تعمیر کار ترازو باید با قطعات و کارکرد آن ها به طور کامل آشنایی داشته باشد و همین طور تجربه و تخصص لازم را در زمینه ی تعمیر ترازو داشته باشد.

اگر ترازو به خوبی تعمیر شود کارکرد اولیه را خواهد داشت. امروزه ترازو را در بیشت مغازه ها و تولیدی وکارگاه ها مشاهده می کنیم. ترازو ها در انواع ساده و دیجیتالی وجود دارد که در دسته بندی های پزشکی، صنعتی، فروشگاهی، طلافروشی، آزمایشگاهی و انواع باسکول ها قرار می گیرد. نمایندگی های فر وش ترازو معمولا ترازو ها را با گارانتی به دست مشتریانشان می رسانند و در زمان نیاز به تعمیر ترازو در صورت داشتن گارانتی بدون هزینه تعمیرات را انجام می دهند.

تعمیرکار ترازو

تعمیرکار ترازو فردی است که تخصص کافی برای تعمیرات ترازو را دارد و با انواع ترازو و باسکول آشنایی دارد. این فرد می تواند به طور درست عیب یابی کند و همچنین انواع قطعات و کارکرد های آن ها را بداند. برد ترازو از انواع قطعات اصلی یک ترازو می باشد که تعمیرکار ترازو باید آشنایی کامل با برد ترازو داشته باشد. این فرد باید در تعمیر ترازو ایراد در مدار را بداند و بتواند مشکل را به خوبی حل کند. برای خرید انواع قطعات ترازو به سایت مراجعه کنید. 

ترازو ها اگر به خوبی استفاده شود دیر تر آسیب می بینند و می توانند دوام و ماندگاری بیشتری برای ما داشته باشند. بنابراین با استفاده ی درست از این وسیله می توانیم مدت زمان بیشتری با آن کار کنیم و دیرتر شاهد خرابی آن شویم اما اگر به هر دلیل ترازوی شما دچار مشکل شد اگر شما تخصص کافی در این زمینه ندارید بهتر است به آن دست نزینید و ترازو را باز نکنید و از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. شما با تماس با مرکز تعمیرات ترازو می توانید ترازوی خود را در صورت نیاز به آن ها بسپارید تا تعمیرات انجام گیرد. به همین دلیل باید از معتبر بودن مرکز تعمیرات اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه پند گستر از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش و تعمیرات انواع ترازو ها می باشد.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
4 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()