ترازو یکی از لوازم اصلی در زندگی ما می باشد. ترازو ها در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به استفاده ای که از آن دارید می توانید مدل های مختلف آن را خریداری نمایید. ترازو ها در انواع مختلفی از جمله ترازو هاید خانگی، ترازو های صنعتی، ترازو های آزمایشگاهی، ترازو های پزشکی  فروشگاهی و ... وجود دارد که هر یک را می توان در وزنگیری های متنوع خریداری کرد. ترازو ها در برند های مختلفی در بازار یافت می شوند که در این میان ترازو های پند و محک از نمونه ترازو های بسیار باکیفیت می باشند.

فروشگاه های عرضه کننده ی ترازو قیمت های مختلفی را بر ای انواع ترازو ها در نظر می گیرند. برای خرید ترازو باکیفیت شما با توجه به دقت توزین باید آن را خریداری نمایید. ترازو های آزمایشگاهی و طلافروشی از ترازو های با دقت بسیار بالا هستند.

خرید ترازوی آزمایشگاهی

یکی از انواع ترازو هایی که دقت بسیار بالایی دارند ترازو های آزمایشگاهی می باشد. ترازوی آزمایشگاهی در دقت های بسیار بالایی تولید می شوند زیرا وزن مواد دارویی به وسیله ی آن ها انجام شده و کم و زیاد شدن مواد در ترکیبات دارویی و آزمایشگاهی می تواند صدمات جبران ناپذیری را داشته باشد. این ترازو ها دارای محفظه ای برای قرار گیری مواد مورد وزن کشی می باشد زیرا عواملی مانند هوا نیز بر روی وزن آن ها تاثیر نگذارد. برخی از انواع ترازو های آزمایشگاهی در وزن کشی صد هزارم گرم نیز توانایی وزن کشی دارد. از انواع ترازو های آزمایشگاهی می توان ترازو های مقایسه کننده، ترازوی رطوبت سنج و ترازو با قابلیت زیرکش را نام برد. این ترازو ها بسیار مهم هستند و به دلیل این که برای ترکیب دارو ها کاربرد دارند باید دقیق باشند. ترازو های آزمایشگاهی را می توانید در برند های مختلف خریداری نمایید.

ترازو های آزمایشگاهی در اانواع یک کفه، دو کفه، آنالیتیکال، رطوبتی، پرتابل و سه صفر موجود می باشند که برای خرید می توانید به یکی از فروشندگان مجاز ترازو مراجعه کنید. برای این که بتوانید ترازوی باکیفیتی را تهیه نمایید بهتر است که به نمایندگی های مجاز ترازو مراجعه کنید تا بتوانید ترازوی اصل را با قیمت مناسب تهیه نمایید. فروشندگان ترازو امروزه دارای امکان خرید اینترنتی می باشند که به راحتی می توانید به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید.

برای خرید ترازو و استفاده از ترازوی آزمایشگاهی باید ماده ی مورد نظر را در محیط قرار دهید تا دمای محیط را پیدا کند. سپس تراز را روشن کرده و ظرف مخصوص ترازو را در جایش قرار دهید و ترازو را صفر نمایید. سپس ماده ی مورد نظر را درون ظرف بریزید. برای خرید ترازوی پند از طریق لینک اقدام نمایید. 

ترازو های بزرگ یا باسکول ها

باسکول ها انواعی از ترازو های بزرگ می باشند که برای کاربرد های صنعتی و یا وزن گیری های بزرگ به کار می روند. این نوع از ترازو ها قابلیت وزن کشی های کالا های بزرگ را دارند و در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها از این باسکول ها استفاده می شود. وزن کشی در دامداری ها نیز با استفاده از باسکول ها انجام می گیرد. باسکول به دلیل این که وزن های سنگین را تحمل می کند باید دارای بدنه ی مقاوم باشد تا صدمه نبیند به همین دلیل برای خرید باسکول باید نوع باکیفیتی از آن را تهیه نمایید. خرید ترازو از طریق سایت امکان پذیر است. 

فروشگاه پند گستر یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع باسکول و تراز می باشد که این فروشگاه با خدمات دهی عالی و فوری خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این مرکز محصولات خود را با بهترین کفیت و همین طور کمترین قیمت به فروش می رساند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1031
نمایش همه
علاقه مندی ها ()