ویدئو پروژکتور یکی دیگر از دستگاه های محبوب دیجیتالی است که به عنوان نمایشگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه های ویدئو پروژکتور به همراه صفحه نمایشگر عرضه می شوند که امکان نمایش تصاویر را برای افراد فراهم می کند. در اصل این دستگاه ها با فناوری که به آن مجهز می باشند، قابلیت اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال را دارند و پس از پردازش کردن داده، توانایی انعکاس داده و نمایش تصاویر به صورت بزرگ نمایی بر روی پرده نمایش را دارند. بنابراین افرادی که در حوزه های مختلف فعالیت دارند و تمایش به نمایش تصاویر را به بینندگان خود دارند، به همین دلیل می توانند از مزایای این دستگاه های دیجیتالی استفاده کنند. در نتیجه با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان، می توانید این بستر را برای آموزش و تدریس مطالب علمی و آموزشی خود داشته باشید. امروزه با گسترش فناوری، دستگاه های دیتا پروژکتور به فناوری جدید مجهز شده اند و تکامل یافته اند. این دستگاه ها که بر اساس لامپ و عدسی امکان نمایش تصاویر را به صورت بزرگنمایی فراهم می کنند، تکمیل شده است و در نتیجۀ آن ابعاد و وزن دستگاه کاهش پیدا کرده است. بنابراین انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور به بازار عرضه شده است که به جدیدترین قابلیت ها و سیستم عامل مجهز می باشند. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور

در متن ابتدایی مقاله به ویژگی های ویدئو پروژکتور اشاره شده است. این دستگاه به دلیل مجهز بودن به عدسی، پس از پردازش داده ها، تصاویر را با استفاده از لنز یا عدسی بر روی پرده های نمایشگر منعکس می کنند و بدین وسیله تصاویر را در اندازه های بزرگ به مخاطبان نمایش می دهند. در حال حاضر نسخه های جدید ویدئو پروژکتور به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند تا بدین وسیله امکان بررسی و تنظیم قابلیت های ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته ساده تر می شوند. به همین دلیل است که امروزه افراد مختلف که تمایل به خرید این دستگاه را دارند، پیشنهاد خرید ویدئو پروژکتور جیبی را می پذیرند چون امکان استفادۀ این دستگاه در مکان های مختلف فراهم می باشد، چرا که به راحتی داخل کیف جا می شود و می توان همراه خود به مسافرت و یا میهمانی ها برد. همچنین مدرسان و مدیران فروش که روزانه نیاز به تدریس مطالب درسی و آموزشی خود را به صورت تصویری در مکان های مختلف دارند، می توانند از امکانات دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور استفاده کنند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی

فروش ویدئو پروژکتور جیبی با سیستم عامل اندروید در سطح کشور گسترش یافته است. این دستگاه دارای قابلیت های متعددی چون کنتراست بالا، مجهز به پورت های آدیو، USB، WiFi، HDMI، S-Video، ورودی اسپیکر و میکروفون و غیره می باشند. در نتیجه به راحتی می توان به دستگاه های دیجیتال چون لب تاپ، دوربین های عکاسی، کامپیوتر، دستگاه های پلیر و ... که مجهز به قابلیت وای فای می باشند متصل نمود و از تکنولوژی بزرگ نمایی دستگاه پروجکشن استفاده کرد. این دستگاه ها هرچه لنز آنها دارای کنتراس بالا باشد، طبیعتاً رزولوشن تصاویر نمایش داده نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین عمر لامپ دستگاه نیز بیشتر باشد، به طبع عمر دستگاه نیز طول عمر بالایی خواهد داشت.برای خرید اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل  از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار به نسبت نسخه های قدیمی دستگاه بسیار مقرون به صرفه می باشد. در واقع با تولید ویدئو پروژکتور نیزاکالا در تهران، امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان را برای مشتریان فراهم کرده است. با این تفاسیر مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سالن های اجتماعات می توانند مجموعه را به این دستگاه مجهز کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با سال ها تجربه در حوزۀ تولید و فروش نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی در تهران فعالیت خود را ادامه می دهند.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()