ویدئو پروژکتور به دستگاهی گفته می شود که با هدف بزرگ کردن تصاویر به حالت سینمایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذشته این دستگاه از جمله دستگاه های لوکس محسوب می شد و تنها برخی از مراکز به این مجهز بودند ولی با گذشت زمان با پیشرفت فناوری ساخت دیتا پروژکتور، قیمت ارزان و تکنولوژی دستگاه پیشرفت کرد و باعث سبک شدن وزن دستگاه شد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید این دستگاه بودند، دیگر می توانند به آرزوی خود دست پیدا کنند، ضمن آنکه جابجایی آن نسبت به گذشته راحت تر شده است و مجهز به درگاه های مختلف می باشند که در نتیجۀ آن امکان اتصال دستگاه را به دستگاه های دیجیتال مختلف میسر می سازد. فناوری این دستگاه بر پایۀ دو ابزار قدرتمند لامپ و عدسی است که به وسیلۀ آنها بسترسازی لازم را برای انعکاس تصاویر به صورت بزرگ نمایی فراهم می کند.برای خرید ویدئو پروژکتور های باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع ویدئو پروژکتور

چندین سال است که فناوری و تکنولوژی ساخت دستگاه های نسل جدید ویدئو پروژکتور وارد ایران شده است و در نتیجۀ آن می توانیم بهترین ویدئو پروژکتور ایرانی را با فناوری پیشرفته و قیمت ارزان خریداری نمائید. در نتیجه خرید و فروش انواع ویدئو پروژکتور رونق پیدا کرد و افرادی که تمایل به ایجاد فضای سینمای خانگی دارند، می توانند از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بدین وسیله می توانند یک دستگاه دیجیتال چون دستگاه پلی استیشن را به دستگاه ویدئو پروژکتور متصل نمایند و بدین وسیله به صورت مستقل بتوانند به صورت دورهمی بازی خود را انجام دهند و در عین حال از طریق تلویزیون نیز به تماشای فیلم و سریال بپردازند. در حال حاضر محبوبیت این دستگاه میان جوانان افزایش پیدا کرده است و این مسئله موجب شده است تا بتوانند در موقعیت های مختلف بتوانند از مزایای این دستگاه استفاده کنند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

با توجه به گسترش فناوری سیستم عامل اندروید توسط دستگاه های موبایل، این دستگاه ها نیز برای اینکه سازگاری بالا با سایر دستگاه های دیجیتالی را داشته باشند به این فناوری مجهز می باشند. از این رو موقعیت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی برای شما نیز فراهم می باشد. به این ترتیب امکان تنظیم برنامه و آپشن های دستگاه راحت تر خواهد شد.

امروزه کاربرد این دستگاه نسبت به گذشته افزایش یافته است چون ویژگی مشخصات اجمالی این دستگاه ها نسبت به نسخه های قدیمی بهبود پیدا کرده است. در ضمن این دستگاه به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، قابلیت اتصال به دیوار، سقف و قرار گرفتن بر روی زمین و میز را دارد. بنابراین به راحتی می توانید در مکان های مختلف از این دستگاه استفاده نمائید. در نتیجه افرادی که این دستگاه را خریداری کرده اند، در مسافرت ها و میهمانی ها نیز همراه خود دارند تا به عنوان یک تلوزیون همراه از این دستگاه استفاده کنند. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی  از طریق لینک اقدام کنید.

خرید ویدئو پروژکتور ارزان

در عصر حاضر امکان خرید بهترین ویدئو پروژکتور ارزان با کنتراست بالا برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. در نتیجه می توانید متناسب با نیاز خود از این دستگاه، مناسب ترین مدل دیتا پروژکتور را خریداری نمائید. هنگام خرید این دستگاه نیاز است که توجه ویژه ای نسبت به طول عمر لامپ دیتا پروژکتور، قابلیت زوم، لنز LED، وضوح تصویر، شدت روشنایی، نسبت تصویر، فاصله دستگاه تا پرده نمایش، سایز نمایشگر، میزان رزولوشن نمایشگر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و غیره داشته باشند. در نتیجه بر اساس این فاکتورها می توانید مناسب ترین مدل دستگاه ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از سال های ابتدایی فعالیت خود در زمینۀ تولید نسخ های پیشرفته ویدئو پروژکتور در تهران آغاز نموده است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()