ویدئو پروژکتور  به عنوان یکی از دستگاه های پیشرفته است که در حوزۀ تدریس به کار برده می شوند. دستگاه های ویدئو پروژکتور مبتنی بر لامپ و عدسی می باشند که در این صورت امکان بزرگ نمایی تصاویر را بر روی پردۀ نمایش ایجاد می کند. بنابراین اگر جزء افرادی هستید که در حوزۀ تدریس فعالیت می کنید و تمایل به نمایشگر قابل حمل دارید، می توانید از مزایای این دستگاه پر کاربرد استفاده کنید. به همین دلیل خرید و فروش دستگاه های ویدئو پیروژکتور افزایش یافته است و در سطح بین المللی است. در ایران نیز شرکت معتبر در زمینۀ تولید این نوع دستگاه ها در حال فعالیت می باشند که از فناوری های جدید استفاده کرده اند و وزن دستگاه ها را نسبت به گذشته کاهش داده اند و در عین حال به امکانات جدید مجهز نموده اند. در نتیجه می توانید انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای داری که به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند را با قیمت مناسب خریداری نمائید. نحوۀ عملکرد این دستگاه، به این ترتیب است که به دستگاه های دیجیتال منبع چون کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری، لپ تاب و غیره نصب می شوند و سپس پردازش داده ها را آغاز می کند و آنها را از طریق عدسی به صفحۀ نمایشگر منعکس می کند. بدین ترتیب می توانید تصاویر را در ابعاد بزرگ مشاهده نمائید.برای خرید از فروشگاه اینترنتی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

فروش ویدئو پروژکتور پیشرفته

در حال حاضر فروش ویدئو پروژکتور پیشرفته که بهامکانات جدید مجهز می باشند، برای شما فراهم می باشد. در نتیجه اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، پیشنهاد خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار را برای شما داریم چون با استفاده از امکان وای فای، قابلیت اتصال به دستگاه های دیجیتالی که به این امکان مجهز می باشند را دارند. بنابراین آموزشگاه، مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، سالن های کنفرانس و ... می توانند متناسب با فضای اتاق، اقدام به خرید دیتا پروژکتور با کنتراست بالا را داشته باشند که جوابگوی آنها باشد.

خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل

در حال حاضر نسخه های جدید ویدئو پروژکتور به دلیل اینکه به تکنولوژی جدید مجهز می باشند، امکان خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. این مدل دستگاه ها دارای وزن سبک و ابعاد کوچک هستند و به همین دلیل امکان جابجایی این دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر کرده است. بنابراین در میهمانی ها، مسافرت و کلاس های درس، می توانید این دستگاه را به لب تاپ، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های پلیر و غیره متصل کنید و بدین وسیله می توانید یک نمایشگر کمجا و سیار را همراه خود داشته باشید. به این ترتیب می توانید از تمام امکاناتی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. برای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی از طریق لینک اقدام کنید.

این دستگاه با پورت های آدیو، اس ویدئو، یو اس بی، وای فای، وی جی ای و در برخی از مدل های های آن دارای پورت شبکه نیز می باشند. در نتیجه به اکثر دستگاه های منبع دیجیتالی می توان متصل کرد و تصاویر مورد دلخواه خود را بزرگ نمود.

فروش انواع ویدئو پروژکتور ارزان

با توجه به ارتقاء کیفیت ویژگی های این دستگاه، امکان فروش انواع ویدئو پروژکتور ارزان برای خریداران محترم فراهم می باشد. به همین خاطر کاربرد این دستگاه را در مکان های مختلف می توان مشاهده نمود چون فضای زیادی را اشغال نمی کند. از این رو اساتید دانشگاه و برخی از مدیران فروش برای اینکه بتوانند مطالب آموزشی تصویری که تهیه کرده اند را بتوانند از طریق این دستگاه ارائه دهند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()