ویدئو پروژکتور دستگاهی است که با هدف نمایش تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه با نام های دیتا پروژکتور و ویدئو پروجکشن نیز شناخته می شوند. این دستگاه بر پایۀ لامپ و همچنین لنز ساخته شده است که قابلیت بزرگ نمایی تصاویر را داشته باشد. در واقع از این دستگاه با عنوان دوربین معکوس نیز یاد می شود چون بجای دریافت نور، نور را به واسطۀ لنز به بیرون ارسال می کند و بدین وسیله می تواند نمایش تصاویر را امکان پذیر سازد. خرید دستگاه پیشرفته ویدئو پروژکتور باعث سهولت در آموزش های تصویری شده است. دستگاه های دیتا پروژکتور با ورودی تصاویر و ویدئو، همانند یک دستگاه تلویزیون و یا مانیتور عمل می کند. همچنین قابلیت نمایش داده ها را در اندازه های بزرگ تر و قابل تنظیم دارد. دستگاه های ویدئو پروژکتور دیجیتال به دلیل برخورداری از فناوری بروز، نسبت به نسخه های قدیمی سبک تر شده اند و موجب حمل آسان آنها شده است. به دلیل همین ویژگی ها است که مؤسسه های مختلفی چون مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها و شرکت های تجاری، ایجاد سینمای خانگی در داخل منازل و غیره از مزایای این دستگاه ها استفاده می کنند. این دستگاه نیز همانند هر دستگاه دیجیتالی دارای یک سری مزایا و معایب می باشد که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها می پردازیم که اگر قصد خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور را دارید، با آگاهی کامل به فروشگاه ها مراجعه کنید.برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی

نمایش تصاویر در بزرگ ترین ابعاد یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد که موجب استقبال از خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی شده است. در نتیجه امکان تنظیم و کنترل برنامه های دستگاه را نسبت به گذشته ساده تر نموده است. با بهره گیری از این دستگاه، به راحتی می توان در همایش ها، برای نمایش مطالب علمی که به صورت فایل های تصویری تهیه شده اند، استفاده نمود، ضمن آنکه برای ایجاد صفحه نمایش بزرگ سینمای خانگی نیز به کار برده می شود. به عنوان مثال قابلیت بزرگ نمایی تصاویر را به بیش از 300 اینچ قطر را فراهم می کند که به واسطۀ قدرت و توانایی لامپ و لنز دستگاه می تواند این بزرگ نمایی را بر روی پرده نمایش نشان دهد. بنابراین شما نیاز است که متناسب با ابعاد محل نصب دستگاه، مدل مناسب ویدئو پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار به عنوان نسخه های جدید این دستگاه ها عرضه می شود. چرا که اکثر دستگاه های دیجیتال به فناوری WiFi مجهز می باشند، بدین وسیله به راحتی می توان بدون استفاده از کابل به دستگاه های دیجیتال متصل شد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به همین دلیل است که از این دستگاه استقبال فراوان شده است و به نسبت سایر مدل های دیتا پروژکتور با امکانات جدید و قیمت ارزان خریداری می شود. در حقیقیت هنگام خرید این دستگاه باید فاکتورهای مختلف دستگاه را در نظر داشته باشید تا بتوانید بروزترین دستگاه را با فناوری روز خریداری نمائید. به عنوان مثال بتواند پورت های مختلفی چون HDMI، USB، Audio،S-video و ورودی شبکه، بلندگو و میکروفن را برای اتصال به اکثر دستگاه های دیجیتال داشته باشد. برای خرید ویدئو پروژکتور نی زا  از طریق لینک اقدام کنید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان نیز به منظور مجهز کردن مجموعه به جدیدترین تکنولوژی می باشد. در نتیجه مجموعه های مختلف آموزشی می توانند از این دستگاه برای آموزش های تصویری استفاده کنند تا میزان درک مطالب برای دانش آموزان و دانشجویان ساده تر باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های بزرگ در حوزۀ فروش آنلاین دستگاه های ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان به همراه خدمات گارانتی در تهران فعالیت حرفه ای دارد.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()