ویدئو پروژکتور جیبی دستگاهی است که مجهز به تکنولوژی روز می باشد. این دستگاه از گذشته تا به امروز با هدف بزرگ نمایی تصاویر دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لذا افرادی که تمایل به خرید دستگاه های دیجیتالی دارند، می توانند از این موقعیت در جهت توسعۀ سیستم آموزشی خود استفاده کنند. خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی به نسبت مدل های گذشته مورد استقبال قرار گرفته است چون شرایط مناسبی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای بینندگان فراهم کرده است. هنگام خرید این دستگاه باید توجه ویژه نسبت به آپشن های مختلفی چون میزان کیفیت رزولوشن و کنتتراست دستگاه داشته باشید، هر چه میزان این امکانات بیشتر باشد، طبیعتاً امکان نمایش تصاویر فول اچ دی را با وضوح رزولوشن 1920*1080 فراهم می کند. پیشنهاد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی برای مصارف اداری، آموزشی و تجاری به خریداران داده می شود تا با دید کامل بتوانند مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایند.برای اطلاع از فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

جدیدترین ویدئو پروژکتور جیبی

جدیدترین ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل به دلیل ویژگی های سخت افزاری که مشمول آن می شود، به راحتی می توان همراه خود جابجا نمود. در نتیجه اساتیدی که در طول روز نیاز به مراجعه به مراکز مختلف دارند، می توانند این دستگاه را همراه خود داشته باشند و به راحتی مطالب و مقالات علمی خود را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند. از دیگر مزایای این دستگاه می توانید تجربۀ سینمای سه بعدی را با کیفیت بالای فول اچ دی داشته باشید. بدین ترتیب به راحتی می توانید در جهت بازی های پلی استیشن و همچنین ایکس باکس استفاده نمائید. تنوع مدل های دستگاه دیتا پروژکتور بسیار است. از این رو پیش از خرید دستگاه، نیاز است که خواستۀ خود را از دستگاه به فروشنده مطرح کنید و پس از بررسی کامل آپشن ها، مطمئناً مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را به شما معرفی خواهند کرد.

نوع لنز، میزان زوم عدسی، نوع لامپ، میزان طول عمر لامپ، وزن و ابعاد دستگاه، میزان وضوح نمایش تصاویر، کیفیت کنتراست، شدت روشنایی بر حسب لوسن، سایز نمایشگر، میزان فاصلۀ دستگاه تا پرده نمایش و پورت های ورودی که بر روی دستگاه تعبیه شده اند، از آپشن های مهم انتخاب دستگاه مینی ویدئو پروژکتور جیبی است. در نتیجه مطابق با این امکانات می توانید انتخاب درستی از دستگاه های دیتا پروژکتور داشته باشید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندرویدی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندرویدی به عنوان جدیدترین مدل دستگاه های ویدئو پروجکشن در سطح کشور معرفی شده است. چرا که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند تا بدین وسیله به راحتی بتوان تنظیمات دستگاه را تحت نظارت داشت. در حال حاضر سیستم نرم افزاری این دستگاه ها توسعه یافته است و امکان اتصال به دستگاه های منبع دیجیتال را به واسطۀ امواج وای فای، برای کاربر فراهم نموده است. بدین وسیله نیاز به استفاده از کابل و سیم برای اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری نیست. در نتیجه فضای زیادی از دکوراسیون را به خود اختصاص نمی دهد و به راحتی می توان، دستگاه را بر روی سطوح مختلف قرار داد.

امروزه فروش ویدئو پروژکتور نوع جیبی با قیمت ارزان گسترش پیدا کرده است چون سطح تقاضای افراد برای این نوع دستگاه، نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. در نتیجه افرادی که تمایل به داشتن این دستگاه در منزل خود را دارند، می توانند جدیدترین مدل این دستگاه را با قابلیت های بروز و پیشرفته خریداری نمائید. خوشبختانه با پیشرفت فناوری دستگاه های دیجیتالی، فناوری ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور نیز ارتقاء پیدا می کند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مفتخر است که در عرصۀ ساخت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور با کیفیت در تهران فعالیت می کند و فروش دستگاه به صورت تضمین قیمت و کیفیت می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()