ویدئو پروژکتور جیبی از نسخه های جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور است که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند. این دستگاه از جمله دستگاه های پرکاربرد در سیستم آموزشی است که مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذشته کاربرد این دستگاه بیشتر در آکادمی های تخصصی و مدرن رویت می شد و از ارزش مالی بالایی برخوردار بود ولی با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء سیستم فنی این دستگاه ها، امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان برای اقشار مختلف جامعه فراهم شده است. از این رو می توانید گستردگی کاربرد این دستگاه را در سیستم های مختلف آموزشی و همچنین افراد عادی مشاهده نمائید. دانشگاه ها، آموزشگاه ها، سالن های کنفرانس و همایش ها مراکزی هستند که بدون شک مجهز به دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشند. ضمن آنکه عموم افراد نیز می توانند از مزایای این دستگاه در جهت اتصال به دستگاه گیم پلیر و دستگاه های کامپیوتر استفاده نمایند و بدین وسیله می توانند تصاویر را در ابعاد بزرگ مشاهده نمایند تا دید کاملی نسبت به تصاویر داشته باشند.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

خرید ویدئو پروزکتور جیبی اندرویدی به دلیل اینکه به سیستم عامل پیشرفتۀ اندروید مجهز می باشد، مورد استقبال قرار گرفته است. در نتیجه امکان کنترل و مدیریت تنظیمات دستگاه را نسبت به گذشته ساده تر نموده است. با توجه به اینکه بیشتر سیستم های دیجیتال چون موبایل به سیستم عامل اندروید مجهز است، موجب توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. به همین منظور در طراحی ساختار نرم افزار این دستگاه نیز از این سیستم عامل استفاده شده است. خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی که از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد، رونق پیدا کرده است. سیستم ساختاری این دستگاه مجهز به قطعاتی چون لامپ و عدسی است که به واسطۀ آنها امکان نمایش تصاویر را به صورت بزرگ نمایی فراهم می کند.

نکات مهمی چون وضوح تصویر، کنتراست بالا، میزان شدت روشنایی بر حسب انسل لومنس، توانایی نمایش تصاویر سه بعدی، امکان پخش مستقیم (تصاویر، فیلم، فایل صدا، اسناد)، میزان سایز نمایشگر و پورت هایی که دستگاه به آن مجهز می باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. پورت های اس ویدئو، اچ دی ام آی، آدیو، وی جی ای، یو اس بی، وای فای و ورودی های شبکه، میکروفن و بلندگو از جمله پر کاربردترین پورت هایی هستند که امکان اتصال دستگاه را به تمام دستگاه های دیجیتال محیا می کند.

فروش دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

در دنیای امروزه فروش دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی ارزان موجب شده است تا اکثر افراد بتوانند این دستگاه دیجیتال را با قیمت ارزان خریداری نمایند و از مزایای آن در جهت نمایش تصاویر مختلف استفاده کنند. با پیشرفت فناوری، ابعاد و وزن این دستگاه ها کاهش پیدا کرده است و به همین دلیل با پسوند جیبی نام گذاری شده اند و موجب محبوبیت فراوان این دستگاه ها شده است. امروزه محققان پی برده اند که تدریس تصویر برای افراد مختلف دارای تأثیرات مثبتی است که باعث بهبود عملکرد مغز می شود و در نتیجۀ آن عامل خوبی برای افزایش درک مطالب به حساب می آید.

به همین منظور اکثر سیستم های آموزشی مجهز به انواع ویدئو پروژکتور می باشند تا بدین وسیله بتوانند فایل های تصویری که در جهت آموزش توسط اساتید تهیه شده اند را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند. بدین ترتیب بستر مناسبی جهت ارائه مطالب درسی ایجاد نمایند. دستگاه هایی که مجهز به فناوری وای فای می باشند نیز می توانند بدون اتصالات کابلی به ویدئو پروژکتور جیبی متصل شوند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از جمله فروشگاه های پیشگام در صنعت تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در تهران و شهرستان ها فعالیت خود را با گسترش مدل های این دستگاه دنبال می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()