ویدئو پروژکتور جیبی از دیگر تجهیزات کاربردی دیجیتالی است که به منظور نمایش تصاویر به صورت بزرگنمائی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت فناوری ساخت ویدئو پروژکتور، ابعاد و وزن این دستگاه همانند سایر دستگاه های دیجیتالی کاهش پیدا کرده است. در نتیجه حمل و نقل این دستگاه ها را راحت تر از گذشته کرده است. این دستگاه بر پایۀ لامپ و همچنین عدسی ساخته شده است چون با استفاده از لنز، قابلیت بزرگ نمایی تصاویر را خواهد داشت. در واقع این دستگاه به سایر دستگاه های دیجیتال که منبع ذخیره و پردازش اطلاعات و فایل های مختلف می باشند، متصل می شوند و سپس به عنوان یک وسیلۀ نمایشگر، اقدام به پردازش داده ها و انعکاس تصاویر در اندازۀ مورد دلخواه بر روی پرده نمایش می کند. کاربرد این دستگاه در آموزشگاه ها، دانشگاه، مراکز عملی و پژوهشی، سالن های اجتماعات و کنفرانس و همچنین منزل می توان مشاهده نمود. این دستگاه به دلیل ویژگی های خاص ساختاری که دارد، مورد توجه خیلی از افراد در سراسر کشور می باشد. در نتیجه افرادی که در زمینۀ تدریس فعالیت دارند و نیاز به ارائه مطاب درسی و پژوهشی خود به صورت تصویری می باشند، می توانند از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسل جدید دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد که از فناوری مدرن در ساخت آن استفاده شده است. در نتیجه موجب ارتقاء کیفیت ساختاری این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های آموزشی شده است. به این ترتیب عموم مردم نیز قابلیت خرید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور جیبی را با قیمت ارزان دارند. بنابراین می توانند در شرایط مختلف از مزایای این دستگاه کاربردی استفاده کنند و به عنوان دستگاه نمایشگر استفاده کنند. به عنوان مثال این دستگاه را می توان به دستگاه های پلی استیشن و گیم پلیر متصل نمود و افرادی که تمایل به بازی های دورهمی با دوستان دارند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده کنند و در کنار LCD، از پرده نمایش دیتا پروژکتور استفاده کنند. خوشبختانه به دلیل سبک بودن این دستگاه، امکان جابجایی آن راحت تر از گذشته شده است و به همین دلیل می توان در مسافرت نیز همراه خود داشت و از مزایای آن بهره برد.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی با آپشن های کاربردی باعث جلب نظر متقاضیان این دستگاه در سراسر کشور شده است. نمایش تصاویر سه بعدی، عمر بالای لامپ، توان بالای باتری، برخورداری از پورت های VGA، Audio، S-Vide، ورودی USB، میکروفن، بلندگو، قابلیت WiFi و وضوح رزولوشن بالا از مهمترین قابلیت های کاربردی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل می باشد. از این رو به راحتی می توان در مکان های مختلف همراه خود داشت و از مزایای این دستگاه استفاده نمود. اینکه این دستگاه بدون کابل نیز می تواند به دستگاه های منبع دیجیتالی که مجهز به آپشن وای فای هستند، موجب جلب نظر مشتریان شده است و آنان را به ترغیب خرید ویدئو پروزکتور جیبی وای فای دار اندرویدی نموده است.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به امکانات مختلف دستگاه و همچنین برند و عمر باتری و لامپ دستگاه بستگی دارد. بنابراین هرچه عمر لامپ و میزان رزولوشن و کنتراست دیتا پروژکتور بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. البته با توجه به بهبود تکنولوژی ساخت این دستگاه ها، موقعیت خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان برای متقاضیان این دستگاه وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از جمله شرکت های پیشگام در حوزۀ ساخت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور پیشرفته در ایران فعالیت می کند و امکان پخش این دستگاه را با برند نیزا کالا در سراسر کشور فراهم نموده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()