مینی ویدئو پروژکتور از جمله نسخه های جدید دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد. از این رو می توانید متناسب با نیاز خود، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید که توانایی پشتیبانی فضای محیط را داشته باشد. به عبارتی برای سالن های کنفرانس و همایش بزرگ نیاز به خرید مینی ویدئو پروژکتور با کنتراست بالا نیاز است که امکان بزرگنمایی تصاویر را در اندازه های بزرگ داشته باشد. از این رو می تواند دید کافی برای تمامی افراد را که در بخش های مختلف اتاق نشسته اند را فراهم کند. در واقع کاربرد اصلی این دستگاه ها برای بزرگنمایی تصاویری می باشد که مبتنی بر لامپ و عدسی کار می کند و پس از اتصال به دستگاه های دیجیتال منبع، داده ها را مورد پردازش قرار می دهد و سپس از طریق لنز یا عدسی دستگاه، داده های پردازش شده را به صورت بزرگ نمائی بر روی پرده نمایش منعکس می کند. در نتیجه تصاویر را به بینندگان نشان می دهد. برای خرید انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی برای افرادی که با سیستم عامل اندروید آشنا هستند، بسیار ساده می باشد. به همین منظور تولیدکنندگان دستگاه های دیتا پروژکتور تصمیم گرفتند که از سیستم عامل سادۀ اندروید در دستگاه های خود استفاده کنند، تا بدین وسیله به راحتی بتوانند برنامه های داخل دستگاه را تنظیم کنند تا کیفیت و رزولوشن نمایش تصاویر به راحتی تنظیم شود. اندروید از مهم ترین قابلیت های نسخۀ جدید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توان امکانات دستگاه را تحت کنترل داشت. همچنین قابلیت دانلود کردن نرم افزارهای مختلف را به واسطۀ برنامه اپ استور فراهم نموده است که به منظور راحتی کاربران طراحی شده اند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

این نوع دستگاه ها دارای ابعاد کوچک به همراه وزن سبک می باشند که امکان جابجایی آنها را ساده تر از گذشته نموده است. بنابراین فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نسبت به گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است و به راحتی می توان در مکان های مختلف، از مزایای این دستگاه ها استفاده نمود. همانطور که می دانید کاربرد مهم این دستگاه به منظور نمایش تصاویر در اندازه های بزرگ می باشد. لذا افرادی که مطالب آموزشی، ارائه و نمایش فیلم را می خواهند در سایزهای بزرگ به مخاطبان خود نشان دهند، می توانند از مزایای دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور استفاده کنند.

در سال های اخیر تولید دستگاه های دیتا پروژکتور سبک به منظور جابجایی راحت آنها، رونق یافته است. به این ترتیب افرادی که تمایل دارند که از مزایای این دستگاه در موقعیت های مختلف استفاده کنند، می توانند مدل های سبک این دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمایند. هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار باید توجه داشته باشید که ابعاد آن نیز در حدی باشد که بتوان همراه خود داشت و به سیستم عامل پیشرفته مجهز باشد که امکان تنظیم برنامه های مختلف را به راحتی امکان پذیر سازد.برای خرید انواع بهترین ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان

خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان نسبت به سایر مدل های دیتا پروزکتور طرفداران زیادی پیدا کرده است. هنگام خرید این دستگاه باید ویژگی های ساختاری دستگاه را در نظر داشته باشید. داشتن پورت های ورودی ( اس ویدئو، ادیو، اچ دی ام ال، شبکه، وی جی ای، میکروفن، بلندگو، وای فای و یو اس بی)، میزان کنتراست تصویر، کیفیت وضوح تصویر، شدت روشنایی، اندازه فاصلۀ دستگاه تا پرده، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی و ... از موارد مهمی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان تولیدکنندۀ دستگاه های انواع مینی ویدئو پروزکتور در تهران فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()