یکی از مهمترین و اصلی ترین خدماتی که فروشندگان باسکول باید به مشتری ارائه دهند تعمیر باسکول می باشد. اینکه شما چه نوع باسکول خریداری کرده اید و چه قطعاتی درون آن وجود دارد زمان تعمیر دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. تعمیرکاری که در این زمینه حرفه ای است می تواند به بهترین نحو ممکن باسکول مورد نظر شما را در کمترین زمان تعمیر کند. تعمیراتی که مربوط به باسکول است متنوع می باشد و هر ایرادی که در آن به وجود می آید را شامل می گردد.

بدون شک شما با نحوه تعمیر آن آشنایی ندارید ولی باید زمانی که برخی از مشکلات و ایرادها را در آن مشاهده کردید سریعا به تعمیرکار باسکول مراجعه نمایید. اینکه باسکول شما به چه مشکلاتی دچار می شود  و برای  تعمیر انواع باسکول  به چه اقداماتی نیاز است مراحل پیچیده ای دارد که در ادامه توضیحات بیشتری را که مربوط به این مسئله است ارائه می دهیم.

تعمیر باسکول برای چه مواردی می باشد ؟

اینکه شما برای تعمیر کردن باسکول باید چه زمانی اقدام نمایید در شرایط خاصی است که این شرایط عبارت است از :

  1. مواقعی که باتری عمل نمی کند :

 در برخی از مواقع امکان دارد که باتری درون باسکول کار نکند و یا اینکه مدت زمان بسیار ممی شارژ را درون خود نگه دارد. در این صورت باید بدانید باتری یا خراب است و یا اینکه مشکلی دارد. جهت تعمیر باسکول  برای سیستم باتری آن بهتر است در محل تنها باتری که درون آن وجود دارد را تعویض کنید. در واقع نیازی نیست برای تعمیر این مشکل باسکول را به تعمیرگاه و یا نمایندگی ببرید.

  1. باتری شارژ نگه نمی دارد :

امکان دارد که شما بعد از چندین بار تعویض کردن باتری عملکرد صحیحی از باسکول مشاهده نکنید. در این صورت مشکل از قسمت شارژ باسکول می باشد که باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. بدون شک شما در این مورد تخصص زیادی ندارید و بهتر آن را به تعمیرکار حرفه ای که تخصص بیشتری دارد بسپارید. فروشگاه اینترنتی محک گستر در خدمت شماست.

  1. پرش داشتن نمایشگر باسکول :

زمانی که در قسمت تغذیه باسکول مشکل به وجود آید امکان دارد که صفحه نمایشگر آن پرش داشته باشد. برای تعمیر کردن این قسمت بهتر است به خوبی آن را مورد بررسی قرار دهید و زمانی که نتوانستید آن را تعمیر کنید از فردی که تعمیر کار حرفه ای نمایندگی می باشد و تخصص زیادی جهت تعمیر باسکول  دارد پرسش های در مورد مشکل نمایید. برای تعمیر کردن این مشکل نیازی نیست باسکول را به نمایندگی ببرید و در محل هم می توانید آن را تعمیر کنید.

  1. با قرار دادن کالا روی باسکول عدد نمایشگر تغییر نمی کند :

لودسل یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش هایی می باشد که در باسکول ها آن را تعبیه کرده اند. در صورتی که صفحه نمایشگر و عدد روی آن بعد از قرار دادن کالا روی باسکول تغییر نکند بدون شک لودسل دچار ایراد شده است. افراد که در زمینه تعمیر باسکول تخصص دارند می توانند  لودسل درون دستگاه را تعمیر کرده تا یک بار دیگر کار کند. برای تعمیر این مشکل بهتر است باسکول را به نمایندگی خودش ببرید.

  1. شکستگی صفحه نمایش :

از آنجایی که بیشتر باسکول ها در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. امکان دارد در اثر ضربه به صفحه نمایش آن دچار شکستگی و ایراد شود. بنابراین باید صفحه نمایش آن را به طور کلی تعویض نمایید. دقت داشته باشید زمان استفاده کردن از باسکول اگر تمامی نکات مراقبتی را رعایت کنید دیگر نیازی به تعمیر باسکول نخواهید داشت. بنابراین پیش از استفاده کردن از باسکول بهتر است به تمامی موارد ایمنی و مراقبتی آن توجه نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()