بررسی ویژگی های باسکول پند:

برند پند در واقع یکی از اولین تولید کنندگان داخلی در زمینه تولید تجهیزات توزین بوده است. این برند با تولیدات قوی خود توانسته امروزه نام خود را در لیست برترین تولیدات داخلی قرار دهد. انواع مختلف  باسکول در این کمپانی زیر نظر متخصصین این کار و با استفاده از برترین تجهیزات ساخته می‌شود. امروزه استفاده از باسکول پند در مشاغل مختلف ایرانی بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در واقع برند پند توانسته با توجه به نیاز مشاغل مختلف انواع مختلفی از باسکول را تولید کند و نیاز صاحبان مشاغل را فراهم نماید. جنس بدنه باسکول برای مقاومت در هنگام استفاده عموماً از فلز ساخته می شود. این ویژگی خاص سبب تمایز باسکول های  برند پند با برندهای دیگر خارجی و داخلی می باشد. این بدنه محکم سبب ماندگاری بالای این وسیله می باشد و می توان با خیال راحت چندین سال از آن استفاده نمود .از ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات برند پند می توان به این نکته اشاره نمود که تمام باسکول های تولید این برند از نوع دیجیتالی هستند. دیجیتالی بودن باسکول پند توانسته نیازهای صاحبان مشاغل را به خوبی تامین نمایند. توصیه می شود اگر قصد خرید یک باسکول با کیفیت با طول عمر بالا را دارید باسکول تولیدی برند پند را در لیست محصولات خود داشته باشید. در حقیقت خرید یک محصول داخلی از همه نظر به صرفه تر و مفیدتر از مشابه خارجی آن است .از جمله ویژگی‌های خاص خرید تولیدات داخلی گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که برای مشتریان این کمپانی در نظر گرفته شده است. در واقع با خرید یک باسکول پند به مدت ۱۰ سال میتوانید است خدمات پس از فروش آن در صورت خرابی وسیله استفاده نمایید چون تمام قطعات را می‌توان به آسانی در بازار داخلی پیدا کرد.

قسمت های مختلف باسکول پند:

عموماً انواع مختلف باسکول از نوع دیجیتالی هستند. قبل از خرید هر دستگاهی بهتر است قطعات آن دستگاه را بشناسیم تا در صورت درست کار نکردن دستگاه متوجه عیب آن بشویم. در ادامه قصد داریم تعدادی از قسمت‌های مختلف باسکول پند را ارزیابی کنیم:

بدنه: بدنه باسکول برای مقاومت و کارایی بهتر از جنس فلز می باشد. البته فلز این باسکول از نوع ضدزنگ است. فلز همچنین باعث عمر طولانی باسکول می شود.

سینی توزین: معمولا در همه تولیدات برند پند جنس سینی از نوع استیل گالوانیزه است . جنس سینی این امتیاز را به کاربر می دهد تا در صورت هرگونه آلودگی که ناشی از توزین اجسام بر روی باسکول می باشد بتوان آن را در کوتاه ترین مدت تمیز نمود.

لودسل: معمولاً در زیر سینی توزین قرار دارد .مدل های مختلف باسکول پند دارای تعداد مختلفی لودسل می باشند .اگر باسکول تک لودسل باشد به این معناست که حسگر وزنی در مرکز سینی توزین قرار گرفته است پس برای سنجش وزن اجسام لازم است آن را به طور دقیق در مرکز قرار دهیم. انواع دیگر باسکول نیز ممکن است چهار لودسل باشد. در این حالت چون در چهار گوشه باسکول حسگر وزنی وجود دارد می توان جسم را برای توزین در هر قسمتی قرار داد. برای اطلاع از فروش باسکول به سایت مراجعه کنید.

نمایشگر: نمایشگر باسکول پند عموماً از نوع ال ای دی می باشد. نمایشگر ال ای دی سبب زاویه دید بهتر و واضح تر می شود. همچنین صفحه نمایش گر به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های تاریک هم بتواند اعداد روی نمایشگر را به خوبی ببینند.

باسکول پند دارای قابلیت های گسترده ای می باشد از جمله این قابلیت ها علمک دار بودن و یا علمک دار نبودن باسکول می باشد که این دو نوع باسکول بسته به نوع مشاغل تولید می شود. همچنین امروز تولیدات برند پند قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپگر، پرینتر، لیبل زن را نیز دارند. باسکول با توجه به قابلیت هایی که به آن افزوده می شود به مراتب قیمتی بالاتر از باسکول های ساده تر را دارد.

فروشگاه تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی  0216123 همراه  09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()