کیفیت محصولات در نمایندگی دستگاه خمیر گیر

احتمالا تاکنون دستگاه خمیر گیر را در نانوایی های مختلف دیده باشید. این دستگاه در برند های متفاوتی تولید می شود و اکثر آن ها که در کشور ما وجود دارد ایرانی است. به همین دلیل نمایندگی دستگاه خمیر گیر زیادی در سراسر کشور وجود دارد که به فروش این محصولات می پردازد. این نمایندگی‌ها از طرف شرکت‌ های تولید کننده دستگاه خمیر گیر نماینده شدند که محصولات این شرکت ها را با مناسب ترین قیمت به دست خریداران برسانند. به همین دلیل محصولاتی که در نمایندگی دستگاه خمیر گیر یافت می شود نسبت به دستگاه هایی که در فروشگاه متفرقه وجود دارد دارای کیفیت بالاتری است و خریدار می‌ تواند با خرید آن‌ها اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد. نمایندگی دستگاه خمیر گیر به فروش انواع مختلفی از دستگاه های خانگی می پردازند و انواع دستگاه ها بر حسب ظرفیت و ساختار خود دارای تفاوت های زیادی می باشند. این دستگاه ها اولین تفاوتی که دارند مربوط به ظرفیت آن ها است. منظور از ظرفیت میزان جایگیری مواد اولیه خمیر در داخل خود می باشد. بعضی از این دستگاه ها تنها ظرفیت یک یا دو کیلویی داشته و بعضی از آن ها تا ۲۰۰ کیلو نیز دارای ظرفیت می باشند. هر چه میزان ظرفیت یک دستگاه بیشتر باشد سایز پاتیل و چنگک آن نیز بیشتر است ضمن این که قدرت موتور دستگاهی که ظرفیت آن بیشتر می باشد بالاتر بوده و با قدرت بالای خود می‌تواند خمیر را به صورت کامل هم بزند. دستگاه خمیر گیر کوچک و بزرگ را می‌ توان با سایز های متفاوتی به نمایندگی دستگاه خمیر گیر سفارش داده و آن ها را با ظرفیت دلخواه خود خریداری نمایید. به همین دلیل خرید از نمایندگی هایی که به فروش دستگاه خمیرگیر می پردازند، مطلوب تر می باشد. دستگاه خمیر گیر کاربرد های مختلفی بر حسب سایز خود می باشد ولی به طور کلی از این دستگاه در نانوایی، شیرینی پذیری، قنادی ها، کارخانه‌ های تولید کیک و بیسکویت، هتل، رستوران، فست فود، پیتزا فروشی و هر مشاغل دیگری که با خمیر سروکار دارند استفاده می شود.

فروش انواع دستگاه در نمایندگی دستگاه خمیر گیر

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد دستگاه خمیر گیر دارای انواع مختلفی است که بر حسب ظرفیت آن ها می ‌توان تفاوت ‌ها را در آن مشاهده کرد. ولی به طور کلی دستگاه های خمیر گیر در نمایندگی دستگاه خمیر گیر به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می ‌شوند که هر کدام از این دستگاه ها دارای کاربرد های ویژه ای در نوع خود می باشند. دستگاه خمیر گیر خانگی همانطور که از نام آن پیدا است دارای ساختار کوچکی بوده و می توانند در داخل هر کابینت و کمدی جا شود. این دستگاه کاملاً مانند هم زن ها بوده در برخی از دستگاه‌ ها همزن و خمیر گیر با یکدیگر میکس شده اند. ولی به صورت جداگانه دستگاه خمیرگیر را در برخی از خانه ها می توان یافت. این دستگاه در منزل برای تولید انواع خمیر های نان، کیک، شیرینی، پیراشکی، پیتزا، بیسکویت ، خمیر جادویی و خمیر های دیگر استفاده می کنند. خمیر گیر صنعتی یکی دیگر از انواع خمیر گیر اصفهان نوآوران است که مانند دستگاه های صنعتی دیگر در ابعاد بسیار بزرگتری ساخته و ارائه می‌ شود. این دستگاه علاوه بر این که دارای مخزن های بسیار بزرگی است در داخل خود موتور بسیار بزرگی دارد که بتواند خمیر را کاملاً یکدست کرده و به هم زدن آن بپردازد. این دستگاه نیز در ابعاد مختلفی ساخته می‌ شود. نکته مهم این است که در نانوایی ها از ابعاد بزرگ این دستگاه استفاده می‌ کنند ولی در هتل و رستوران از ابعاد کوچک تر این دستگاه استفاده کنند و هر شغلی بسته به میزان استفاده ای که از خمیر دارد از انواع گوناگون این دستگاه ها استفاده خواهد نمود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()