تعریف لیبل پرینتر:

همانطور که می دانید در فروشگاه ها و مراکز فروش بزرگ و کوچک دستگاه هایی روی کار آمده‌ اند که هر کاری را برای صاحبان مشاغل راحت تر کرده و باعث شدند سرعت کارها به میزان بسیار زیادی افزایش یابد. از این دستگاه ها می توان به سیستم های کامپیوتری، دستگاه لیبل پرینتر، دستگاه پوز بانک، ترازو های فروشگاهی پرینتر، بارکد خوان و تعداد بسیار یگری اشاره نمود که در این مقاله می خواهیم در مورد لیبل پرینتر اطلاعاتی ارائه دهیم. دستگاه لیبل پرینتر دستگاهی است که می ‌تواند بارکد ها را روی یک عدد کاغذ به نام لیبل چاپ کرده و باعث شود بارکد را تولید کرده و یک کالای مخصوص را با اطلاعات خاصی به فروشنده نشان دهد، همچنین در چاپ کردن فاکتور و فیش خرید نیز قابلیت بسیاری دارد. البته این بارکد های تولید شده توسط دستگاه پرینتر لیبل زن را توسط دستگاه هایی به نام بارکد خوان می خوانند که دستگاه بارکد خوان نیز می تواند اطلاعات کاملی از محصول نشان دهد. این قابلیت که توسط دستگاه لیبل پرینتر و بارکد خوان انجام می شود باعث می شود همه افرادی که در یک فروشگاه کار می کنند از اطلاعات یک محصول به طور کامل آگاهی داشته باشند و این گونه تفاوتی در اطلاعات این محصول مانند قیمت به وجود نیاید و کارکنان اشتباهات خود را به صفر خواهند رساند. دستگاه های لیبل پرینتر در داخل خود یک عدد کاغذ دارند که کاملا مانند کاربن های قدیمی می باشد. البته این کاغذ خاص در دستگاه های پرینتر لیبل برخلاف کاربن قدیمی یک بار مصرف بوده و تنها می ‌توان از رول این کاغذ جوهری یک بار استفاده نمود. نام این کاغذ خاص ریبون می باشد که همان طور که گفته شد یک بار مصرف بوده و مانند رول در داخل دستگاه قرار می گیرد.

انواع دستگاه لیبل پرینتر:

دستگاه های پرینتر لیبل زن انواع متفاوتی هستند که از نظر ساختار می ‌توان آن ها را به نوع صنعتی و نوع رومیزی تقسیم کرد. دستگاه رومیزی برای فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ قابل استفاده بوده ولی نوع صنعتی آن برای فروشگاه های بسیار بزرگ زنجیره‌ ای و مصارف کاملا صنعتی کاربرد خواهد داشت. از نظر نوع دستگاه نیز انواع مختلفی مانند دستگاه های سوزنی، حرارتی و لیزری وجود دارد که هر کدام از آن ها برای محیط های خاصی بوده و از آن ها استفاده های متفاوتی خواهد شد. البته امروزه از نوع حرارتی این دستگاه بیشتر استفاده خواهد شد، زیرا دستگاه پرینتر لیبل حرارتی علاوه بر این که جای کمتری را به خود اختصاص می ‌دهد، سر و صدای بسیار کمتری نسبت به انواع دستگاه های مشابه خود تولید می کند و به همین دلیل می تواند آلودگی صوتی را در مکان های مختلف به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به انواع دستگاه های دیگر دارد ولی هزینه استفاده کردن از آن در طولانی مدت بسیار کمتر بوده و به همین دلیل خرید آن به مقدار بسیار بیشتری صرفه اقتصادی خواهد داشت. این دستگاه از جوهر خاصی استفاده نکرده و برای استفاده خود احتیاجی به آن ها ندارد و برای حک شدن نوشته های مختلف روی کاغذ از حرارت استفاده خواهد کرد. به طور کلی از دستگاه های پرینتر لیبل زن و انواع بارکدخوان برای چاپ کردن فاکتور خرید و یا چاپ بارکد روی محصولات استفاده خواهد شد. این کار می تواند علاوه بر تسریع کار ها باعث راحت تر شدن کار افراد شود. همچنین باید گفت این دستگاه ها عمر بسیار طولانی دارند و نیاز به شارژ کردن و یا سرویس کردن دستگاه به هیچ وجه نخواهند داشت و به همین دلیل خرید آن ها می تواند از نیاز به خرید دستگاه های دیگر جلوگیری نماید.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()