بررسی ویژگی های گاو صندوق خانگی:

برای نگهداری از مدارک مهم مانند گذرنامه ، شناسنامه، مدارک خودرو ، اسناد ملکی و اشیاء قیمتی از گاوصندوق های خانگی یا صندوق قفسه ای استفاده می شود . گاو صندوق خانگی در دو اندازه کوچک و بزرگ موجود می باشد که قیمت آنها به عوامل متعددی مانند اندازه ی آن ها،  مواد بکار برده شده در تولید آنها ، هزینه های تولید ، نوع قفل و پنل کنترل آن ها بستگی دارد.

مدل های کوچک: به این نوع گاو صندوق ها ، صندوق قابل حمل نیز گفته می شود که کوچک می باشند. مرسوم ترین صندوق های هستند که در منازل استفاده می شود. کوچکترین مدل آنها در کمد لباس و چمدان جای می گیرد و از این نظر در برابر سرقت ایمن نیستند و برای نگهداری از اسناد خانوادگی در مقابل آتش سوزی وسایر حوادث تصادفی استفاده می شوند . گاوصندوق های کوچک معمولا از نوع دیجیتال می باشند یا ترکیبی از دو قفل هستند و معمولا از استیل ساخته می شوند. این صندوق های برای کسانی که محدودیت فضایی دارند بسیار مناسب است. در واقع این صندوق های قفسه ای تمام ویژگی های یک گاو صندوق خانگی بزرگ را دارا می باشد و تنها تفاوت در سایز صندوق ها است. قیمت این مدل صندوق از مدل های سایز بزرگ تر مقرون به صرفه تر است. در واقع این اختلاف قیمت دلیل بر کم بودن امنیت این صندوق نمی باشد. در واقع اگر شما محصول را از یک برند معتبر تهیه کنید جای هیچ نگرانی برای امنیت صندوق نیست..

مدل های بزرگ: این صندوق ها با توجه به وزنی که دارند بین ۸۰۰ تا ۲۵۰۰ پوند می باشد و در برابر سرقت وربوده شدن ایمن تر می باشند. این گاوصندوق ها اغلب از فلز ساخته می شوند . این گاوصندوق ها فضای داخلی بزرگی دارند و دارای قفسه و کشو های هستند که قابلیت جا به جایی دارند. این قفسه ها این امکان را به کاربر می دهد که هر قسمت را برای یک امر اختصاص دهد.به عنوان مثال یک کشو را مخصوص مدارک کشوی دیگر را مخصوص پول و....قرار دهد. پنل کنترل این گاو صندوق ها پیچیده و قوی است و معمولا ۳تا۶ پیچه هستند..

راه های ارتقاء امنیت گاو صندوق خانگی:

برای ارتقاء ایمنی این صندوق ها روش های متعددی وجود دارد از جمله آن ها ثابت کردن صندوق به وسیله ی جوش کردن صندوق به یک سازه فلزی می باشد و یا پیچ کردن گاوصندوق به زمین  مکانی که صندوق در آن جای  می گیرد. یکی دیگر از روش های ارتقاء ایمنی سیستم پیامکی می باشد که به صورت هوشیار می باشد. سیستم پیامکی هوشیار سیستمی است که به محض باز شدن درب صندوق یک پیامک حاوی درب باز شد برای یک تا پنج موبایل ارسال می کند. این پیام به وسیله ی سیم کارتی که درون گاوصندوق هوشیار تعبیه شده است ارسال می شود. از دیگر روش های ارتقاء ایمنی گاوصندوق می توان به نصب دوربین مدار بسته روی گاو صندوق خانگی اشاره کرد.

دراین روش میتوان یک دوربین کوچک به ابعاد ۲ سانتی متر درون صندوق قرارداد که بلافاصله با باز شدن درب صندوق عکس گرفته می شود و برای صاحب گاو صندوق خانگی ارسال می شود تا بتواند تشخیص دهد چه کسی درب صندوق را باز کرده است. .

نصب دزدگیر و هشدار دهنده می تواند باعث افزایش امنیت صندوق می شود. بدین صورت که اگر سارق بخواهد با یک روش غیر معمول مثل برش زدن یا ضربه زدن درب گاو صندوق را باز کند دزدگیر فعال می شود وشروع به آژیر می کند.

بهترین گاو صندوق خانگی دارای 5 ویژگی برجسته می باشد:

مقاومت در برابر ضربه: خرید گاو صندوق که دارای جنس بدنه محکم می باشد یکی از مهم ترین ویژگی های در زمان خرید می باشد.

  • مقاومت در برابر آتش سوزی
  • قفل قوی و پیشرفته
  • قیمت صندوق
  • ابعاد صندوق  
  • و غیره.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()