بررسی ویژگی های انواع کالباس بر پارس برش:

کالباس بر پارس برش در مدل های مختلف برای برش کالباس در اندازه ها و سایزهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کالباس بر پارس برش از تیغه و تسمه هایی با جنس مختلف مثل ایتالیایی و آلمانی و ایرانی با قدرت موتور بالا و قطر متفاوت تیغه در رنگ ‌های گوناگون ساخته شده است. بدنه دستگاه کالباس بر پارس برش در مقابل هرگونه ضربه سخت و فشار بالا باید از خود مقاومت نشان دهد، به همین خاطر است که جنس بدنه بیشتر از آلیاژ  آنادایز و استیل و آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته می شود. نکته مهم این است که چگونه می شود که مواد خوراکی در حین برش به صفحه دستگاه کالباس بر پارس برش نچسبند، واضح است که همان طور که گفته شد پوشش دستگاه از آلیاژ آنادایز برخوردار است و این پوشش اجازه چسبیدن مواد خوراکی و مواد غذایی را به دستگاه نمی دهد. جالب است بدانید دستگاهی که از آن صحبت شد دارای گارانتی طولانی ‌مدت و خدمات پس از خرید مشتری از شرکت می باشد و تنها ایراد وارد شده به دستگاه این است که نباید طولانی مدت و بدون استراحت از کالباس بر پارس برش استفاده کرد. دستگاه در چند سایز تولید و برحسب نیاز مشتری به بازار عرضه می ‌شود.  از این وسیله بیشتر در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها و کارخانه ها استفاده می شود. وقتی از کلمه پارس صحبت می شود، همه ایرانیان از آن به برند ایرانی یاد می کنند. این دستگاه از مدل های ایرانی ساخته شده در کشور ایران است و نسبت به سایر برندهای خارج از کشور قیمت پایین و کیفیت مناسب دارد. اما بیشتر قطعات این دستگاه در کشورهای دیگر تولید می شود. اگر بخواهید مدت طولانی از این دستگاه استفاده کنید، پیشنهاد می شود که کالباس بر پارس برش را خریداری نکنید و البته اگر از هر دستگاهی زیاد استفاده شود، نیاز به تعمیر و نگهداری مناسب پیدا می کند.

خدمات و تعمیر بعد از فروش کالباس بر پارس برش:

هر دستگاهی پس از مدتی که استفاده شود، دچار خرابی و آسیب  می شود و برای تعمیر خرابی ها نیاز به تجربه علمی و عملی کاربر می باشد و برای این کار باید خرابی های رایج را بدانید و آن قسمتها را مورد بررسی قرار دهید. مثلاً تیغه های تیزی اولیه را نداشته باشند و آسیب رسیدن به موتور و یا سوختن موتور و خراب شدن قسمت حلزونی دستگاه و سایر قسمت ها که نام آنها در دفترچه راهنمای دستگاه ذکر شده است. برای تعمیر دستگاه تنها کافی است که شما با شماره داده شده روی ضمانت نامه کالباس بر پارس برش تماس گرفته و در اسرع وقت کارشناس مربوطه به فروشگاه مراجعه نموده و ضمن بررسی خرابی ها، تعمیر دستگاه را انجام می دهد. به طور کلی در مقایسه با سایر مدل ها و برندهای دیگر این دستگاه با توجه به کیفیتی که ارائه می ‌شود مفید واقع شده است. در کارهای کم حجم نظیر مصارف خانگی و فروشگاه ها با کمی استراحت از این دستگاه استفاده می شود.  طرز کار استفاده از کالباس بر پارس برش و فیلم آموزشی به همراه دفترچه راهنما در هنگام خرید کالباس بر درون بسته بندی دستگاه قرار شده است. به راحتی با مطالعه یک بار از روی آن می توانید با دستگاه کار کنید. در اولین مرحله روشن کردن دستگاه و در دومین مرحله کالباس را روی تیغه برش گذاشته و آن را به سمت چپ و راست برده تا به تکه های نازک یا ضخیم تبدیل شوند . قبل از این که شروع به برش دادن کنید، با فشار دادن یک ‌دکمه به دستگاه دستور دهید که میخواهید نازک یا ضخیم برش دهد  . به همین راحتی کالباس مرغ و گوشت شما به تکه های مساوی برش داده می شود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 879
نمایش همه
علاقه مندی ها ()