ویژگی های کالباس بر محک:

کالباس بر ها یکی از دستگاه ‌هایی هستند که در مراکز مختلفی استفاده شده و کار را برای افراد آسان می کنند. کالباس بر ها مانند هر دستگاه دیگری توسط شرکت های مختلفی تولید می شود. کالباس بر محک یکی از شرکت هایی است که در کشور ما به تولید این دستگاه می پردازد. علاوه بر این کشور های دیگر نیز مانند کشور ایتالیا به تولید این دستگاه ها خواهند پرداخت که دارای بالاترین کیفیت در نوع خود می باشند. البته کالباس بر محک دارای جنس بدنه و تیغه بسیار عالی بوده و می تواند با نمونه های خارجی و بخصوص نمونه‌ های ایتالیایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند رقابت نموده و بازار داخلی را در دست گرفته و آن را از آن خود کنند. این دستگاه در مراکز بسیار زیادی مانند فست فود ها، پروتئینی فروشی ها، فروشگاه های مختلف، سوپر مارکت های بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشی های مختلف که به فروش محصولات گوشتی و سوسیس کالباس می پردازند و بسیاری از مراکز دیگر از این دستگاه استفاده نموده و در برش دادن کالباس های کوچک و بزرگ و سایز های مختلف کار خود را سرعت می بخشند. بر حسب اندازه کالباس هایی که در مراکز مختلف برش داده می ‌شود سایز کالباس بر های مختلف بخصوص کالباس بر محک مختلف بوده و دارای انواع گوناگونی است. به همین دلیل برای خرید دستگاه کالباس بر باید ابتدا مکان مورد نظر را در نظر گرفته و سپس به خرید این دستگاه بپردازید. همان گونه که گفته شد کالباس بر محک دارای کیفیت بسیار بالایی در نوع خود می باشد و جنس بدنه آن از اجناس مختلفی بر حسب نوع کالباس بر تولید شده است که یکی از آن ها آلومینیوم های آنودایز شده می باشد. از مهم ‌ترین قطعاتی که در این دستگاه وجود دارد جنس تیغه این دستگاه است که باید به حدی تیز بوده تا بتواند قطعات کالباس را به نرمی برش داده و قطعات کاملاً برابر با یکدیگر تولید نمایند.

مزیت های استفاده از کالباس بر محک:

 از مزیت هایی که می‌توان برای این دستگاه کالباس بر برشمرد تولید قطعات بسیار نازک در کالباس می باشد البته باید گفت این قطعات را می توان با برش های مختلفی تولید کرد. به این معنی که این دستگاه ها قابل تنظیم بوده و می ‌توانند برش های دلخواه را ایجاد نمایند که البته در فروشگاه های مختلف اکثر کالباس هایی را که به صورت فله می فروشند را به صورت ورقه های نازک در آورده تا برای خریداران صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. خصوصاً در اغذیه فروشی ها و فست‌ فودها این ورقه ها را به صورت بسیار نازک در می آورند تا از برش های نا میزان جلوگیری کرده و بتوانند ورقه های کاملاً یکسان را تحویل خریداران بدهند. این ورقه های نازک علاوه بر این که وزن سبکی دارند می‌ توانند در محصولات غذایی مختلفی که حاصل استفاده از کالباس ها می باشد بسیار به صرفه تر باشد. علاوه بر صرفه اقتصادی این دستگاه قادر است از خرد شدن کالباس هایی که هنگام برش با چاقو ایجاد می ‌شود جلوگیری کرده و کالباس های کاملاً صاف و یکدست تولید کند. ضمن این که همه کالباس های برش داده شده یکسان بوده و می تواند در غذا های مختلف شکیل نیز باشد. از مزایای دیگری که می ‌توان برای این دستگاه نام برد سرعت بخشیدن به کار افراد مختلف است. زیرا برش دادن کالباس با چاقو کاملا وقت گیر بوده ضمن این که می تواند خطرناک نیز باشد. ولی با داشتن یک دستگاه کالباس بر محک مشاغل مختلف از هر گونه اجسام تیز دیگر بی نیاز بوده و می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده نمایند. کالباس بر های محک علاوه بر این که دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشند در بین مصرف کنندگان محصول پر طرفداری بوده و دارای قیمت بسیار مناسبی است.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()