بررسی ویژگی های ترازو محک:

ترازو یا وزن سنج وسیله ای برای اندازه گیری وزن کالا و اجسام می باشد. در زبان عربی به این وسیله میزان گفته می‌شود. این ابزار یکی از قدیمی ترین وسیله ها در طول تاریخ می باشد که در عصرهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته های دور این وسیله به صورت دست ساز توسط عموم مردم ساخته می شد. اگر چه در ظاهر کار توزین را انجام می‌داد ولی میزان خطای بالایی داشت. امروز ترازوها نسبت به زمان های گذشته پیشرفت و تکامل پیدا کرده اند. یکی از برندهای مهم تولید ترازو در ایران مربوط به برند محک می باشد.برند محک از سال ۱۳۷۷ کار خود را با تولید ترازوهایی که فقط کار وزن کشی ساده را انجام می‌دادند شروع کرد. ترازوی محک پایین ترین قیمت ترازو را نسبت به برندهای دیگر داشت. کم کم شرکت شروع به ساخت ترازوهای پیشرفته منطبق با نیازهای روز دنیا کرد. امروزه برند محک با پیشرفت و ساخت انواع ترازو با تکنولوژی بالا جزء پرفروش ترین ترازوها در کشور است. کیفیت ترازوی محک امروزه زبانزد است و از مرکزی ترین نقطه شهرها تا روستاهای دور افتاده این امکان را دارند که بتوانند به آسانی از امکانات این ترازو بهره ببرند. یکی از ویژگی‌های مهم ترازوی محک گارانتی دو ساله این محصول و خدمات پس از فروش می باشد. بنابراین اگر در طی استفاده از ترازو محک مشکلی پیش آید می توان به راحتی از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول استفاده نمود. این شرکت بنام ایرانی با جلب رضایت مصرف کنندگان توانسته جزو برترین تولید کنندگان داخلی باشد .با توجه به تنوع در تولیدات شرکت محک مشاغل مختلف می توانند به آسانی با توجه به نیاز خود محصولی که با شغل آنها تطابق دارد را خریداری نمایند.

 ویژگی های ترازوی محک:

قیمت:  از زمان های گذشته تا به امروز تولیدات شرکت محک همگی دارای قیمت مناسبی نسبت به تولیدات دیگر شرکت ها بوده اند. البته قیمت هر مدل از ترازوی محک با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد متفاوت است. یعنی هر چه امکانات یک ترازو بیشتر باشد قیمت آن هم به مراتب بالاتر می‌رود. امکاناتی از قبیل : بارکد خوان ،کامپیوتر، چاپگر ،کارت خوان، قابلیت پارسنگ کردن ،حافظه مستقیم و غیرمستقیم و ... می‌تواند بر روی قیمت ترازو تاثیر بگذارد. از این رو صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به نیاز خود ترازو مورد استفاده را با قیمت مناسب خریداری کنند.

جنس بدنه : جنس بدنه ترازوهای شرکت محک از استیل و یا پلاستیک فشرده مقاوم می باشد. ترازوها با جنس استیل این امکان را به کاربر می دهند که با توجه به سطح صاف بدنه امکان تمیز نمودن آن به آسانی میسر باشد. بنابراین کاربر می‌تواند با صرف کمترین وقت نسبت به تمیز نمودن بدنه ترازو اقدام کند. یکی دیگر از انواع تولیدات شرکت محک فروش ترازو با بدنه پلاستیک فشرده می باشد. این بدنه بیشتر برای مشاغلی که از ترازو در وزن های زیاد استفاده می شود مورد قبول است. چون این مدل بدنه دارای مقاومت بیشتری نسبت به جنس استیل آن می باشد.

سینی ترازو : سینی مدل های مختلف ترازوی محک از نوع استیل می باشد. دلیل استفاده از سینی استیل در ترازوی محک مربوط به مشاغل مختلفی می باشد که از این وسیله استفاده می‌کند. زمانی که کالایی برای سنجش وزن روی سینی ترازو قرار می گیرد ممکن است خیس باشد و یا اینکه کثیف باشد در صورت خیس بودن کالا زمانی که روی ترازو قرار می گیرد اگر جنس سینی ترازو ضدزنگ نباشد به مرور زنگ‌زدگی به وجود می‌آید اگر هم کالایی که قرار است برای سنجش وزن روی سینی ترازو قرار دهیم کثیف باشد بعد از وزن سنجی نیاز به تمیز نمودن و شستشوی آن می باشد همین امر نیز ممکن است باعث زنگ زدگی شود. از این رو شرکت محک با تولید ترازوهای با سینی استیل این نیاز صاحبان مشاغل را برطرف نموده است. سینی های ترازوی محک در دو مدل لبه دار و بدون لبه به صاحبان مشاغل عرضه می‌شود .صاحبان مشاغل با توجه به نوع شغل خود و نیازهایی که دارند می توانند یکی از انواع مدلهای لبه دار و یا بدون لبه را انتخاب کنند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()