ویژگی های مهم ارز شمار:

ارز شمار یا اسکناس شمار امروزه یکی از وسایل ضروری مورد استفاده در صرافی ها، طلا فروشی ها و..... می باشد که به صاحبان مشاغل در جهت جابجایی پول نقد کمک شایانی می‌کند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از این دستگاه اسکناس هایی همچون دلار، یورو، پوند، درهم و.... را به درستی و بدون اشتباه شمارش نمایند. در واقع سنسورهایی در دستگاه ارز شمار وجود دارد که این سنسورها باعث شمارش پشت سرهم اسکناس‌ها میشود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این وسیله وجود پرتو های فرابنفش به کار رفته در آن می باشد. پرتو های فرابنفش این امکان را فراهم می‌کند که در هنگام شمارش اسکناس اگر اسکناس تقلبی وجود داشته باشد آن را شناسایی کند. در واقع امروزه با توجه به وجود افراد سود جو این قابلیت می تواند مانع ضرر و زیان به صاحبان مشاغل شود. در واقع صاحبان مشاغل حتی اگر مقدار اسکناس ها زیاد هم نباشد برای تشخیص اصل و تقلبی بودن آن از این دستگاه اسکناس شمار استفاده می‌کنند. از دیگر مزیت های اسکناس شمار می توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر اشاره نمود. در واقع این دستگاه از طریق پورت هایی که روی آن تعبیه شده می‌تواند به کامپیوتر متصل شود و اطلاعات هر بار استفاده از دستگاه را برای ذخیره کامپیوتر ارسال نماید. این دستگاه را می‌توان به چاپگر و یا پرینتر نیز متصل نمود. هر چقدر قابلیت های دستگاه ارز شمار بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این وسیله این قابلیت را نیز دارد که اسکناس های نامرتب و یا اسکناس هایی که پاره شده اند را به خوبی شمارش کند. در واقع دستگاه اسکناس شمار نه تنها باعث سرعت عمل کاربران می شود بلکه در زمینه‌های گوناگون از جمله تشخیص اسکناس تقلبی از اصل کمک زیادی می نماید.

انواع ارز شمار:

خرید پول شمار نیز همانند تمام وسایل مورد استفاده بشر دارای انواع مختلفی می باشد. برندهای مختلفی در جای جای جهان تولید کننده این محصول هستند که صاحبان مشاغل می‌توانند با بررسی نیازهای روزانه خود برای حجم مشخصی از اسکناس اقدام به خرید دستگاه مناسب نمایند.  در ادامه به بررسی سه مدل دستگاه اسکناس شمار می پردازیم:

مدل رومیزی: یکی از پرطرفدارترین مدلهای دستگاه ارز شمار همین مدل رومیزی آن می باشد. دلیل استقبال صاحبان مشاغل از این مدل دستگاه اسکناس شمار حجم کمی که اشغال می کند و قیمت مناسب آن می باشد. این مدل دستگاه را می‌توان به آسانی جابجا نمود. در این دستگاه شمارش اسکناس ها به وسیله چرخیدن غلطک دستگاه می باشد. این مدل دستگاه اسکناس شمار قابلیت تشخیص اسکناس اصل از تقلبی را دارد. در واقع حسگرهایی که در این وسیله تعبیه شدن این قابلیت را برای صاحبان مشاغل فراهم می‌کند.

مدل ایستاده: این مدل دستگاه ارز شمار در مقایسه با مدل های دیگر دارای قیمتی بالاتر می باشد. یکی از ویژگیهای خوب این مدل اسکناس شمار وجود درپوش پلاستیکی می باشد که وقتی اسکناس در محفظه شمارش جای داده می شود بر روی آن قرار می گیرد. این ویژگی سبب می شود درصد هرگونه خطا و اشتباهی در هنگام شمارش اسکناس توسط دستگاه صفر شود. مخزن این دستگاه به طور متوسط از ۱۵۰ تا ۱۰۰۰ اسکناس را می تواند در خود جای دهد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی مدل صفحه کلیدی می باشد که روی آن تعبیه شده و می توان اطلاعات را در حافظه خود دستگاه ثبت نمود. این مدل نیز همانند مدل رومیزی قابلیت تشخیص اسکناس تقلبی است اسکناس اصلی را دارد.

مدل انگشتی: این مدل از شمار همانطور که از نامش مشخص است به ‌صورت انگشتری در انگشت جای می گیرد و با استفاده از اشعه مادون قرمز امکان شمارش اسکناس را فراهم می نماید. این ارز شمار که به وسیله باتری کار میکند داری یک صفحه نمایش برای نشان دادن تعداد اسکناس های شمرده شده است.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()