بررسی نکات مهم ترازو لیبل پرینتر:

ترازوی لیبل پرینتر یا همان بارکد زن یکی از انواع ترازوهای دیجیتالی عرضه شده به بازار می باشد. ترازو در واقع یک وسیله توزین کالا میباشد که از دیرباز مورد استفاده مردم قرار می گرفته. ترازوها با توجه قابلیت هایی که بر روی آنها وجود دارد قیمت های متفاوتی نیز دارند. ترازو لیبل پرینتر نیز یکی از جدیدترین این تولیدات در زمینه توزین کالا محسوب می‌شود که در زمان کوتاه توانست جایگاه  خوبی برای خود در بین صاحبان  مشاغل به دست آورد. امروزه ترازو نه تنها در جهت افزایش سرعت کاربر برای انجام خدمات به مشتری کاربرد دارد بلکه در مشخص نمودن وزن دقیق کالا نیز کاربردی اساسی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. از ترازو لیبل پرینتر در کارخانه ها و مراکز صنعتی بیشتر استفاده می‌شود. این ترازو انواع مختلفی دارد که هر کدام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده اند. در ادامه سعی داریم بعضی ویژگی های مشترک است انواع ترازو لیبل پرینتر را بیان کنیم:

نمایشگر: نمایشگر این مدل ترازو از نوع ال ای دی میباشد. نمایشگرهای ال ای دی این امکان را برای کاربر فراهم می کند که با وضوح دید خوب بتواند اعداد ثبت شده روی نمایشگر را بخواند. و همچنین نمایشگر قابلیت پارسنگ کردن را دارد. این نمایشگر همچنین می‌تواند تا ۷ رقم اعشار را نمایش دهد.

پرینتر: این ترازو می تواند رسید محصول را چاپ نماید و یا اینکه لیبل بزند.

بدنه: بدنه این مدل ترازو برای مقاومت در برابر هر گونه ضربه از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است.

سینی توزین: عموماً ترازوهای دیجیتالی همگی دارای سینی استیل جهت توزین کالا می‌باشد. سینی استیل این قابلیت را به کاربر می دهد که به آسانی اقدام به تمیز نمودن آن کند. معمولاً ترازو لیبل پرینتر دارای دو مدل سینی جهت توزین کالا می‌باشد. یک مدل سینی لبه دار و یک مدل سینی تخت. در هنگام خرید ترازو بنا به درخواست مشتری به جز سینی لبه دار میتوان درخواست سینی تخت را نیز نمایید.

مقایسه دو مدل ترازو لیبل پرینتر:

مدل ( FLAT   ): این مدل ترازوی لیبل پرینتر از جمله ترازوهای فروشگاهی میباشد. نمایشگر این ترازو به صورت دو طرفه و بدون علمک است. این مدل ترازو چون در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای بدنه محکمی می باشد. نمایشگر این مدل ترازو از نوع ال سی دی است. این ترازو علاوه بر زیبایی های منحصر به فرد دارای دقت بالایی در هنگام توزین کالا می باشد. همچنین ترازو این قابلیت را دارد که زبان آن به فارسی تبدیل شود. حداکثر وزن قابل اندازه گیری توسط این ترازو ۳۰ کیلوگرم با دقت ۵ گرم می باشد. جنس بدنه ترازو لیبل پرینتر از نوع پلاستیک فشردهABS است. قدرت بالای بدنه از جمله ویژگی های مهم این مدل ترازو میباشد. این ترازو بدون علمک دارای سینی از جنس استیل می باشد. استیل به دلیل سطح صیقلی که دارد برای تمیز نمودن بسیار مناسب است. تعداد لوسل یا همان حسگر وزنی که در این ترازو به کار رفته تنها یک لودسل می باشد و در قسمت مرکزی ترازو قرار گرفته است. به همین دلیل برای توضیح این کالا باید کالای مورد نظر را برای وزن گیری در قسمت وسط ترازو قرار دهیم.

مدل  ( LSG12A ): این مدل ترازو لیبل پرینتر نیز از جمله ترازوهای دیجیتال فروشگاهی میباشد. اگر در فروشگاه فضای کمی برای قرار دادن ترازو دارید این مدل ترازو یک انتخاب مناسب برای محل کار شما می باشد. این مدل ترازو بصورت علمک دار تولید می شود.در قسمت علمک ترازو نمایشگر آن تعبیه شده است. نمایشگر ترازو چند قسمتی میباشد که هرکدام این قسمت ها نشانگر وزن خالص، قیمت و ... میباشد. این ترازو به صورت تک رنگ و تنها با رنگ سفید تولید می‌شود. بر روی این ترازو صفحه کلیدی قرار گرفته شده که برای محاسبات کمک شایانی به کاربر می دهد. نمایندگی این مدل ترازو قابلیت های زیادی از جمله اتصال به کامپیوتر، کارت خوان، بارکد خوان، صندوق پول و.... را دارد. نهایت وزن قابل اندازه گیری توسط این ترازو ۳۰ کیلوگرم با دقت خطای ۵ گرم می باشد نمایشگری این مدل ترازو از نوع ال سی دی است که باعث وضوح دید بیشتر می‌شود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()