بررسی دستگاه خمیرگیر:

دستگاه خمیرگیر وسیله ای است که برای درست کردن غذاهایی با انواع خمیر پخته می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.از این دستگاه برای مخلوط کردن آب و آرد و روغن استفاده می شود. دستگاه خمیرگیر در وزن‌ های گوناگون نظیر ۸ کیلو تا ۲۴۰ کیلوگرم تولید می ‌شود. جنس بدنه شاسی و پایه دستگاه از جمله جنس های مهمی است که از آلیاژ استیل و آلومینیوم ساخته می شود. چون در محیط مرطوب از این دستگاه بیشتر استفاده میشود، باید قابلیت شستشو و ضد زنگ زدگی را داشته باشد. بهتر است در موقع خرید دستگاه به حجم و ظرفیت آن دقت شود. اکثر کارخانه های تولید خمیر پیتزا از این دستگاه به شکل صنعتی و در حجم بزرگتری استفاده می کنند و در پیتزا فروشی ها و نان فانتزی ها و نانوایی ها و شیرینی فروشی ها و .... از دستگاه خمیرگیر در حجم کوچکتر استفاده می شود. بهتر است به شکل چنگک دستگاه و چرخش آن توجه کنید،  زیرا اگر به صورت مورب  درون پاتیل حرکت کند، برای نانوایی مناسب تر است و اگر به صورت  میله مانند و مارپیچی حرکت کند، برای پخت انواع کیک، شیرینی و کاپ کیک مناسب تر است. سایر شکل های دیگر چرخش چنگک دستگاه به صورت ساده و دایره مانند یعنی دورانی ،مارپیچی، اریب ،مستقیم و ..... است. بهتر است به قدرت و توان موتور دستگاه توجه نمود. اگر ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، قدرت دستگاه نیز بیشتر است. دستگاه خمیرگیر در دو مدل در دار و رو باز تولید می شود و در تعداد بالا به بازار عرضه می گردد. هنگام کار با دستگاه چون با آرد سر و کار داریم بهتر است محفظه دستگاه را جدا کرده و بدون تلف کردن وقت آن را شسته و خشک کرد. اما اگر بعد از سپری شدن زمانی اقدام به شستن آن ظرف کنید، مواد به آن چسبیده و دیرتر تمیز می شود.

مشکلات و چگونگی استفاده از دستگاه خمیرگیر:

یکی از خرابی ‌های رایج این دستگاه که استفاده از آن را سخت تر می کند و دیرتر خمیر آماده می شود، این است که چنگک دستگاه سرعت کمتری نسبت به دوران اولیه مصرف داشته و کاربری که از دستگاه استفاده می کند باید سریعا متوجه شود و مشکل را برطرف کند. اگر متوجه شدید که نمیتوانید مشکل را حل کنید، از شرکت درخواست کنید که کارشناس برای شما در جهت تعمیر دستگاه به مغازه و یا رستوران شما مراجعه کند. یا می توانید دستگاه را به نمایندگی ‌های شرکت سازنده برده و آنها برای رفع مشکل شما کمک کنند. نکته مهمی که برای خرید دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این است که باید موقع خرید به اعتبار برند، دفترچه راهنما ،کاتالوگ تبلیغی، ضمانت نامه بلند مدت و جنس قطعات مختلف دستگاه خمیرگیر توجه شود و طبق نیاز خود ظرفیت مناسب دستگاه را انتخاب کنید. متاسفانه وقتی که از این دستگاه نام برده می شود، اکثر افراد به عنوان دستگاهی که فقط در نانوایی ها استفاده می شود، یاد می کنند. اما باید بدانید که از خمیر گیر اصفهان نوآوران استفاده های فراوانی می شود  از جمله برای تولید انواع خمیر و بیشتر برای رستوران ها، کافه ها و پیتزا فروشی ها استفاده می شود. توجه کنید که طبق نیاز مصرف خود در محیط های کاری و یا خانگی به صورت مصارف کوتاه مدت و طولانی مدت و در حجم های گوناگون میتوانید از این دستگاه استفاده کنید. بهتر است مشخصات فنی دستگاه را مطالعه کنید تا از ولتاژ ،جریان، توان و قدرت دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کرده و با آگاهی بالا برای خرید دستگاه اقدام کنید. و در آخر اینکه امید است که افراد بیشتری از وجود این دستگاه آگاهی پیدا کرده و به جای تلف کردن زمان خود در جهت ورز دادن خمیر، از این دستگاه کاربردی بیشتر استفاده کنند و به جای اینکه به دست و بدن خود زحمت دهند، به فکر خود زحمت دهند تا دستگاه ‌های جدیدتری اختراع شود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1019
نمایش همه
علاقه مندی ها ()