بررسی ویژگی های ترازوی پند:

ترازوی یکی از وسایل اندازه گیری وزن و جرم اجسام می باشد که از زمان‌های گذشته تاکنون مورد توجه مهندسان، فروشندگان و تمام مشاغل که با توزین اجسام سر کار دارند قرار گرفته است .این وسیله از زمان گذشته تا کنون دچار تغییراتی در اشکال ،کیفیت و کاربرد شده است به طوری که امروزه ترازوهای متنوع‌تری به بازار عرضه می‌شوند. ترازوها امروزه در زندگی روزمره انسانها اهمیت زیادی یافتند. با نگاهی به زندگی روزمره خود می‌بینیم که ترازو ها در قسمتهای مختلف زندگی ما از جمله طلا فروشی، سوپرمارکت ، آزمایشگاهها بازار میوه و تره بار و بسیاری از مشاغل دیگر مورد استفاده قرار می گیرند که ما روزانه با آنها سروکار داریم. استفاده از ترازو به چند دهه اخیر منتهی نمی شود بلکه از چند هزار سال قبل از میلاد مسیح استفاده از ترازو وجود داشته است. البته ترازو در آن زمان ها به شکل امروزه نبوده و تنها وسیله ای ساده برای سنجش وزن دو جسم بوده است. امروزه برند پند که کار خود را از حدود سه دهه پیش با تولید ساده‌ترین نوع ترازو که تنها کار توزین اجسام را انجام می‌داد  شروع کرد توانسته به یکی از برند های معروف کشور تبدیل شود. ترازوی پند یکی از محصولات کمپانی پند می باشد که در اندازه ها و مدل های مختلف برای مشاغل متفاوت طراحی و ساخته شده است. هر کدام از این ترازو ها بسته به نوع استفاده دارای قابلیت هایی می باشند. مشاغل مختلف می توانند با توجه به نیاز خود در شغل ترازو مورد نظر را تهیه نمایند . ترازوی پند این امتیاز را به صاحبان مشاغل داده است که بتوانند حق انتخاب زیادی داشته باشند.

 در ادامه به توضیح انواعی از ترازوی پند می پردازیم:

ترازوی پند فروشگاهی:  این مدل ترازو همانطور که از نامش مشخص است در فروشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این مدل از ترازوی فروشگاهی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. سینی این ترازوی از جنس استیل است که می‌توان به راحتی سطح آن را تمیز نمود. انواع مختلف ترازوی پند دارای نمایشگر می باشند. نمایشگر مدل فروشگاهی از نوع ال ای دی یا ال سی دی است که باعث ایجاد زاویه دید صحیح می‌شود و می‌توان به راحتی اعداد روی نمایشگر را دید. ترازوی فروشگاهی انواع مختلفی دارد که هر کدام از این مدل ها قابلیت هایی به همراه دارند که باعث آسان نمودن فعالیت کاربران می شود. از جمله قابلیت های انواع ترازوی فروشگاهی قابلیت اتصال به کامپیوتر، بارکد خوان، چاپگر ،پرینتر و.... می باشد.

ترازوی پند علمک دار و بدون علمک:  از جمله انواع مختلف ترازوی مدلهای علمک دار و بدون علمک میباشد. مشاغل مختلف بسته به نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب می کنند. معمولا از مدل علمک دار برای مشاغل سبک مانند فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و ....استفاده می شود. مدل بدون علمک نیز در کارخانجات و صنایع بیشتر مورد توجه واقع گرفته است.

ترازوی پند صنعتی:  در کارهای صنعتی استفاده می شود. بدنه انواع ترازوی صنعتی پند از جنس فلز با مقاومت بالا می باشد. سینی این ترازو نیز از جنس استیل است. این ترازو با قابلیت اتصال به کامپیوتر،چاپگر و....را دارد. این مدل ترازو تک لودسل است. منبع انرژی ترازوی صنعتی از طریق برق شهری تامین می شود.

ترازوی پند دارای مدل های مختلفی میباشد که هرکدام کاربردهایی بسیار دارند. از جمله ویژگی‌های مهم برند پند ایرانی بودن آن می باشد. در واقع صاحبان مشاغل با خرید یک وسیله از برند پند هم به صنعت کشور کمک می‌کنند و هم از وسیله‌ای که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی می باشد برای شغل خود استفاده می کنند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()