بررسی ویژگی های آبمیوه گیری هلال:

دستگاه آبمیوه گیری هلال انواع متنوعی دارد که ساخت کشور ایران بوده و جنس بدنه دستگاه با مقاومت بالا و در برابر هر گونه ضربه و فشار محکم از خود مقاومت نشان می ‌دهد. آبمیوه گیری هلال از دستگاه های محبوب کشور ایران محسوب شده و سالیان طولانی است که متقاضیان زیادی از این محصول راضی بوده و همچنان آن را خریداری می ‌کنند. این دستگاه از قطعات گوناگونی ساخته می شود از جمله این قطعات عبارتند از : تیغه ، توری ، موتور ، کاسه زیر توری ، سنگ تیز کن و.... است. از مشتریان این انتظار می رود که در نگهداری قطعات دستگاه نهایت سعی خود را کنند ولی اگر به هر دلیل قطعات این دستگاه آسیب ببیند یا گم شود، می توانید با همان کیفیت اولیه از نمایندگی آن قطعات را تهیه کنید. آبمیوه گیری هلال در چند مدل و مناسب حجم کاری بزرگ و مدل یک کاره و چند کاره در بازار و مخصوصاً فروشگاه های فروش لوازم صنعتی و خانگی و نمایندگی ها عرضه می شود. این دستگاه بیشتر در کافی شاپ ها و هتل ها و ساختمان ‌های اداری و کارخانجات و رستوران ها و کافه ها و سایر محیط های بزرگ دیگر استفاده می شود. تمامی قطعات ساخت کشور ایران است و از جنس های مختلف نظیر آلومینیوم و استیل و فولاد و تیتانیوم ساخته شده است. با این هدف که زنگ زدن محصول جلوگیری نمایند و تیغه ها تیزی خود را از دست ندهند. اگر به صورت طولانی مدت از دستگاه استفاده می کنید، هیچ گونه نگرانی مرتبط با خراب شدن دستگاه نداشته باشید زیرا آبمیوه گیری هلال به منظور استفاده های طولانی مدت شما و در حجم کاری زیاد طراحی شده است. دستگاهی که از آن صحبت شد در وزن های مختلف تولید می شود و دارای گارانتی و ضمانت نامه بلند مدت می باشد.

به موارد مهم زیر در هنگام خرید و استفاده از آبمیوه گیری هلال دقت کنید :

در زمان خرید آبمیوه گیری به مشخصات فنی دستگاه از جمله: جنس بدنه - سرعت و توان موتور- جنس تیغه - جنس کاسه و تور دستگاه توجه کنید. سعی کنید دستگاه را در جای صافی قرار داده و از صاف بودن سطح پایین دستگاه اطمینان حاصل کنید. در موقع استفاده از دستگاه توجه کنید که توری در جای درست قرار داده شده و صدای جا افتادن آن را شنیده و از این کار اطمینان خاطر پیدا کنید. همان طور که میدانید، جنس بدنه دستگاه بسیار مقاوم بوده و سوراخ نمی شود ولی اگر از وسیله تیزی استفاده کنید و آن وسیله به سطح دستگاه برخورد کند باعث می شود، از زیبایی دستگاه شما کم شده و خطی بر روی دستگاه بیفتد. برخی از قطعات آبمیوه گیری هلال قابلیت تمیز شدن با پارچه نمدار و برخی با آب را دارند، پس از شما عزیزان خواهش میشود، قطعاتی که به موتور متصل هستند را با پارچه خشک و مرطوب تمیز کنید. توری دستگاه را در معرض وسایل تیز قرار ندهید، چون این کار سبب پاره شدن توری میشود. اگر صدای آبمیوه گیری هلال شما تغییر کرد و صدای طبیعی قبل را نداشت، لازم است آن را خاموش کرده و دیگر از دستگاه استفاده نکنید تا کارشناسان دستگاه را بررسی کنند و برای تعمیر آن اقدام نمایند. اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر داشت، می توانید با تماس گرفتن به نمایندگی های مربوطه مشکل دستگاه خود را بازگو کنید و آنها در اسرع وقت جهت رفع عیوب دستگاه شما اقدام می ‌کنند. اگر نیاز به تعویض قطعات دستگاه باشد، خود نمایندگی قطعات مناسب را با همان قیمت اولیه کارخانه برای شما جایگزین می کنند. از دیگر مواردی که باید توسط شما رعایت شود، این است که قبل از هر گونه استفاده از دستگاه دفترچه راهنما و طرز درست استفاده از دستگاه را مطالعه کرده و بعد دستگاه را راه اندازی نمایید.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()