اره استخوان بر دستی از گذشته تاکنون:

احتمالا نام اره استخوان بر را تاکنون شنیده باشید یا آن را در مشاغل خاصی مشاهده کرده باشید. در این متن می خواهیم اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد آن ارائه دهیم که شاید مفید واقع شود. اره استخوان بر دستی مانند هر دستگاهی که امروزه اطراف خود مشاهده می کنیم، ناگهانی وارد دنیای ما نشده اند، بلکه پیشینیان ابتدا به ساخت انواع ابتدایی آن پرداختند تا امروزه انواع تکامل یافته آن به دست ما رسیده است. اره استخوان بر دستی نیز در ابتدا ممکن است فقط به صورت یک تکه سنگ و یا بعد ها به صورت یک تکه فلز بوده باشد که امروزه به این ابزار برای رفع نیاز های ما تبدیل شده است. بیشتر از حدود سه هزار سال قبل ساخت اره شروع شد. اره هایی که در آن زمان به وجود آمدند از ابتدایی ترین حالت ممکن برخوردار بوده و دارای مواد اولیه بسیار عادی و ساده که در اطراف انسان وجود داشت، بودند. از آن زمان تاکنون اره ها روز به روز تکامل یافته تا این که امروزه به دستگاه هایی تبدیل شده اند که به وسیله نیروی برق می توان آن ها را روشن نموده و به برش دادن مواد فوق العاده سخت و محکم پرداخت. اره استخوان بر دستی می تواند به برش دادن انواع و اقسام مواد گوشتی، مانند استخوان های بزرگ و کوچک، گوشت های یخ زده، گوشت های تازه، ماهی های بزرگ و کوچک و طیور بپردازد. این دستگاه همچنین می تواند کاربرد های بسیاری در مشاغل مختلف داشته باشد. به این معنی که مشاغلی مانند هتل ها و رستوران ها که به طبخ غذا می پردازند، از این دستگاه استفاده می کنند. رستوران ها برای برش دنده و پخت شیشلیک از این دستگاه استفاده خواهند کرد. کشتارگاه هایی که در آن ها پرورش و استفاده از طیور دیده می شود، از اره استخوان بر دستی و اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین پرورش شیلات و کارخانه های توزیع گوشت و تولید سوسیس کالباس نیز از انواع این دستگاه استفاده خواهند نمود. این دستگاه به برش انواع استخوان ها که از عهده انسان خارج است نیز می پردازد.

اطلاعات دیگری راجع به اره استخوان بر دستی:

اره هایی که به صورت دستی کار می کنند دارای تیغه های بسیار تیزی هستند که به برش ساختار محکم استخوان می پردازند. این دستگاه دارای تیغه های متفاوتی می باشد که دندانه ها با اشکال مختلفی در آن دیده خواهد شد. هر چه دندانه ها بلند تر باشند، این اره در ایجاد برش دارای قدرت و سرعت بیشتری است. البته باید به این نکته توجه شود که هر چه دندانه های بلندتری در این دستگاه وجود داشته باشد، میزان یکدست بودن گوشت یا استخوان از بین رفته و شکل ناهمگونی به دست خواهد آمد. هنگام کار با اره استخوان بر دستی پوشیدن لباس های مخصوص از مهم ترین عوامل است. زیرا برش دادن با این دستگاه ها می تواند باعث شود تکه هایی از گوشت و استخوان به اطراف پرتاب شوند که در صورت برخورد با صورت بخصوص چشم ها خطر آفرین هستند. به همین دلیل لباس های کاری که شامل عینک، کلاه و پیشبند هستند مهم است. نکته دیگر نیز این است که فردی که با دستگاه ها کار می کند باید از هوشیاری کامل برخوردار باشد و از هیچ گونه داروی خواب آوری استفاده نکرده باشد، ضمن این که دارای سلامت جسمی کاملی بوده تا بتواند به برش دادن بپردازد. زیرا لحظه ای غفلت می تواند اثرات فاجعه باری داشته باشد. اره های استخوان بر اتوماتیک و دستی در مراکز مختلف و نمایندگی های معتبر به فروش می رسد. این مراکز به روش های حضوری و غیر حضوری به فروش اره استخوان بر می پردازند که می توان با اطمینان از معتبر بودن آن ها، به این مراکز مراجعه نمود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()