تعریف اره استخوان بر قصابی:

اره استخوان بر قصابی از دستگاه هایی است که در قصابی ها برای برش استخوان ها استفاده می شود و به همین دلیل نام این دستگاه را اره استخوان بر قصابی نهاده اند. این دستگاه ها در انواع و اقسام مدل و برند ها ساخته شده اند. منظور از انواع مدل ها این است که سایز های کوچک و بزرگی برای این دستگاه در نظر گرفته اند. سایز های بزرگتر اره استخوان بر که دارای پایه، عرشه، تیغه و فک هستند برای مراکز بزرگی مناسب است که از مواد گوشت، مرغ و شیلات برای تولید محصولات غذایی مختلفی استفاده می کند. انواع کوچک تر دستگاه ها که به آن ها اره استخوان بر قصابی می ‌گویند برای قصابی ها مناسب بوده و همچنین از آن ها در هتل ها و رستوران ها نیز استفاده خواهد شد. البته فروشگاه هایی که به تولید و توزیع گوشت می ‌پردازند از انواع دستگاه های کوچک و بزرگ می توانند استفاده نمایند. این دستگاه در قسمت تیغه خود دارای تفاوت هایی هستند. بعضی از دستگاه ها دارای تیغه با دنده های کوچکی بوده و همچنین بعضی از دستگاه‌ ها نیز در قسمت تیغه خود دارای دنده هایی هستند که فاصله بین دنده ها زیاد بوده و زاویه آن‌ ها بسیار تیز می ‌باشد. دنده ‌های با فاصله کوتاه و یا دندانه های کوچک به برش های بهتری می ‌انجامد. این دستگاه ها هنگام برش گوشت و استخوان از ایجاد برش های نا صاف و نا همگون جلوگیری می کنند. ولی دستگاه هایی که تیغه ی آن ها دارای دندانه های بزرگتری می باشد، هنگام ایجاد برش، بافت های گوشت و استخوان را به صورت یکدست برش نخواهند داد. البته برش این دستگاه ها علاوه بر این که سریع می باشد با قدرت بیشتری نیز انجام خواهد شد. اره استخوان بر قصابی در قسمت تیغه خود دارای اهرمی است که می‌ تواند به محافظت از تیغه بپردازد. همچنین اهرم برای فشار دادن گوشت و استخوان و برش آن ها نیز کمک کننده می باشد. این دستگاه ها دارای موتور بسیار قوی بوده و می توانند انواع و اقسام استخوان را که دارای بافت بسیار محکمی است به راحتی برش دهند.

مزایای استفاده از اره استخوان بر قصابی:

اره استخوان بر قصابی دارای مزیت‌ های بسیار زیادی است. زیرا این دستگاه دارای قدرت زیادی بوده و می تواند انواع استخوان ها را به قطعات مختلفی تقسیم کند. از این دستگاه در مشاغل بسیاری استفاده می‌ شود مثلاً در رستوران ها برای پخت شیشلیک باید قطعات دنده کات شود. از این دستگاه برای قطعه کردن آن ها استفاده خواهد شد. وجود چنین دستگاهی در هر رستوران می ‌تواند مزیت ‌های دیگری نیز داشته باشد. زیرا توسط این دستگاه می توان برش های بسیار مشابهی از گوشت و استخوان ایجاد نمود و همچنین می توان توسط آن ها به برش انواع ماهی و گوشت پرندگان نیز پرداخت. کارخانه های تولید مواد گوشتی مانند سوسیس و کالباس از انواع گوشت استفاده می کنند. از انواع مختلفی از دستگاه استفاده خواهند کرد، زیرا این دستگاه می تواند برای گوشت های مختلفی و همچنین استخوان های مختلف قابل استفاده باشد. مزیت دیگر دستگاه‌ های استخوان بر که در قصابی ها استفاده می شود، این است که این دستگاه که با تیغه تیز خود قادر است برش های کاملا صاف و یکدست ایجاد کرده و همچنین سرعت بالاتری در ارائه خدمت به خریداران ایجاد خواهد کرد. مزیت دیگر دستگاه های استخوان بر که در قصابی استفاده می ‌شود این است که این دستگاه‌ ها دارای قیمت های مختلفی هستند و هر کسی با هر بودجه ای می تواند به خرید آن ها بپردازد. نمونه های ایرانی که در مراکز و نمایندگی های مختلفی وجود دارد دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی مانند اره استخوان بر براکس است و در داخل کشور ما به دلیل قیمت مناسب نمونه های ایرانی، این اجناس خریداران بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 870
نمایش همه
علاقه مندی ها ()