اگر سری به سوپر مارکت‌ ها بزنید، پیاز های سرخ شده و اسلایس شده، چیپس ها، خلال ها، پنیر های ورقه شده حتی پفک ها را مشاهده می نمایید که تمام این محصولات توسط دستگاه اسلایسر برش داده شده اند. اگر بخواهیم در صنایع غذایی از نیروی انسانی به جای این دستگاه استفاده نمایید قیمت مواد غذایی بیش از قیمت موجود خواهد بود.  به طور کلی دو نوع کاربرد برای این دستگاه ها رقم زده شده است یکی کاربرد در آشپزخانه به خصوص آشپزخانه های بزرگ، رستوران ها و تهیه غذا ها می باشد. مورد دیگر مورد استفاده در کارخانجات و صنایع است. با توجه به نوع و عملکرد آن ها می توان هر یک از مدل ها را در این دو دسته متفاوت قرار داد. به طور کلی دو مدل اصلی این دستگاه که به نا م های اسلایسر دستی و اسلایسر صنعتی می باشند. توضیح هر یک در ادامه این مقاله خواهد آمد.

انواع اسلایسر ها

 اسلایسر دستی: این وسیله اگرچه عملکرد کاملا اتوماتیکی ندارد اما برش های یک اندازه، یکسان و دقیق، بدون هیچگونه آسیبی به مواد غذایی را به شما تحویل می دهد. شما می توانید توسط این دستگاه ها انواعی از سیب زمینی، میوه ها، گوجه، سبزیجات و غیر را در منزل سوپر مارکت ‌ها، کارگاه های کوچک و بزرگ، آشپزخانه ها، تهیه غذا ها، رستوران ها، فست فود ها و غیره استفاده نمایید.

 اسلایسر صنعتی: اندازه ی این مدل ها بسیار بزرگ بوده و مورد استفاده در صنایع مانند کارخانه ها و کارگاه های بسیار بزرگ و غیره می باشد. به خاطر اندازه ی بزرگی که دارد و هم چنین عملکرد کاملاً اتوماتیکی که دارد قیمت این مدل ها بسیار گران بوده و فروش آن ها نسبت به سایز های کوچک محدود تر است. شما می توانید انواع این دستگاه را با توجه به عملکردی که دارند، تقسیم بندی نمایید. بنابراین باید به شما بگوییم که برش دهنده ای که می تواند گوشت و مرغ را برش دهد با اسلایسری که برای برش دادن قارچ ها طراحی شده است کاملاً متفاوت است. ظرافت و کارایی هر کدام مختص به خود می باشد و باید به گونه ای کار کند که قارچ ها له نشده و یا این که بافت سفت گوشت به راحتی برش یابد. در بسیاری از آشپزخانه ها برش دهنده هایی برای برش میوه ها وجود دارد. این دستگاه بدون این که میوه یا سبزیجات را له کند. آن ها را بسیار ظریف برش داده و آماده مصرف می گرداند. در ادامه به مزیت خرید اسلایسر الکتروکار و  استفاده از این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

 مزیت استفاده از اسلایسر:

 برخی از مشاغل نظیر رستوران ها، آشپزخانه‌ ها، تهیه غذا ها، هتل ها، کافی شاپ ها، مرغ فروشی ها، سوپر گوشت ها، سوپر مارکت ها، کارخانه ها و غیره نیاز به این وسیله دارند. از جمله مزیت های استفاده از این دستگاه را می‌توان سرعت و کیفیت عملکرد معرفی نمود. در گذشته که کارگران اسلایس و برش دادن را انجام می ‌دادند. معمولاً نظم دقیقی در برش ها دیده نمی ‌شد و ممکن بود بسیاری از مواد غذایی له شده و دور ریخته شوند. لذا این وسیله ها با توجه به ظرافت و کیفیتی که در کار خود دارند از دور ریختن مواد غذای جلوگیری نموده و بسیار مقرون به صرفه هستند. هم چنین زمان زیادی طول می‌ کشد که نیروهای انسانی مقدار زیادی از مواد غذایی را خرد کنند. علی الخصوص اینکه باید دقت داشته باشند که اندازه این برش ها یکسان باشند. از آن جایی که خطای انسانی وجود دارد و برش ها اندازه هم نمی شوند بهتر است که از این دستگاه ها استفاده نمود.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()