برای شناخت بارکد خوان دیتالاجیک ابتدا لازم است به چیستی بارکد خوان و حتی بارکد پی ببریم. بارکد شامل اعداد و حروف چاپ شده روی محصولات و کالاهایی است که به وفور بر روی محصولات مشاهده می شود و بارکد خوان وسیله ای برای خواندن این بارکدها و به دست آوردن اطلاعات آن محصول می باشد. این دستگاه ها در فروشگاه ها کاملا برای عموم قابل مشاهده می باشد. یکی از شرکت هایی که به تولید بارکد خوان پرداخته و بسیار معروف و شناخته شده است، کمپانی دیتالاجیک می باشد که اکنون معتبرترین شرکت ها از بین شرکت های مربوط به تولید دستگاه های  بارکد خوان می باشد. این شرکت که اولین شرکت ساخت بارکد خوان بوده و 40 سال سابقه جهانی را از آن خود کرده است، توسط آقایی به نام رومانی ولتا تشکیل شد. این برند برای اولین بار در فرودگاهی واقع در میلان بکار برده شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. از سال 1993 به طول 3 سال این شرکت و برند بسیار پیشرفت کرده و معروف شد. این زمان در حقیقت نقطه ی عطف کمپانی دیتالاجیک نامیده می شود. اکنون شرکت های نماینده بسیاری را در کشور های مختلف دارا می باشد که ایران نیز از آن مصون نیست. کمپانی ایده برتر پارسیان نمایندگی بارکد خوان دیتالاجیک در ایران بوده و شامل تنوع عظیمی از این نوع دستگاه در شرکت خود می باشد. این نمایندگی به قصد جذب هر چه بیشتر مشتری برای محصولات خود امکاناتی چون گارانتی، بهترین خدمات پس از فروش و... را در اختیار قرار می دهد.

در عصر حاضر وجود این دستگاه در اکثر فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و فرودگاه ها و درمانگاه ها و سینماها و... کاملا مشهود است.

انواع بارکد خوان دیتالاجیک:

خرید بارکد خوان حرفه ای دیتالاجیک :

همانطور که اشاره شد بارکد خوان دیتالاجیک دارای انواع مختلفی از بارکد خوان هستند که یکی از آن ها بارکد خوان دیتالاجیک از نوع حرفه ای می باشد. برای اشاره به این بارکد خوان  می توان از دستگاه بارکد خوان بی سیم نام برد که کار با آن بسیار راحت تر است و از دقت بیشتری برخوردار می باشد.

 

بارکد خوان دو بعدی دیتالاجیک:

با این نوع بارکد خوان سرعت کار فروشنده همچنین دقت عمل او بالا خواهد رفت. این موضوع سبب شده مدیریت محصولات و کالا توسط فروشندگان و صاحبان شرکت و صنایع بهتر شده و از مشکلات آن جلوگیری به عمل آید.

فروش بارکد خوان دیتالاجیک:  

کاربرانی که با وسایل صنعتی و به خصوص بارکد خوان به وفور  سروکار دارند حتما با برند دیتالاجیک آشنایی دارند. این برند بسیار پر فروش و معتبر در سراسر جهان است و به خصوص در فروش بارکد خوان حرف اول را می زند. قیمت بارکد خوان دیتالاجیک با توجه به امکانات هر دستگاه متفاوت است و تمام دستگاه های آن از کیفیت بالایی برخورداراند. در واقع هر چه کارایی و امکانات دستگاه بهتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. به همین دلیل کاربران در ابتدا باید به نیاز خود توجه کنند و با توجه به آن بارکد خوان مورد نظر خود را انتخاب نمایند. قیمت این بارکد خوان ها در مقایسه با برندهای دیگر با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است و از این نظر ارزش بالایی دارد و از فروش بالایی برخورداراند. نمایندگی ایده برتر پارسیان با ایجاد وب سایت فروشگاهی این امکان را فراهم کرده که کاربران به راحتی با مراجعه به آن اطلاعات لازم با تمام جزئیات درباره ی محصول مورد نظر را کسب کنند تا از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشند. همچنین با وجود این وب سایت خرید برای کاربران راحت تر می شود چنانچه مشتری کالایی را در آن انتخاب کند می تواند از همان وب سایت اقدام به خرید کند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 883
نمایش همه
علاقه مندی ها ()