تعریف بارکد و فروش بارکدخوان:

قبل از این که بخواهیم در مورد تعریف از فروش بارکدخوان سخنی به میان بیاوریم، ابتدا باید بدانیم بارکدی که روی محصولات درج می شود چیست و چه انواعی دارد و دلیل اهمیت آن چیست؟ احتمالاً تاکنون خطوط مختلفی که با عرض های مختلف روی محصولات قرار گرفته اند را دیده اید. این خطوط تیره و روشن در کنار یکدیگر مجموعه ای را خواهند ساخت که این مجموعه مانند یک رمز می تواند حاوی اطلاعاتی باشد. به طور کلی این مجموعه را بارکد خواهند گفت. بارکد ها می توانند مشخصات کلی محصول را نشان بدهند. البته بارکد ها از نظر نحوه ترسیم روی محصولات به دو نوع بارکد خطی و ماتریسی تقسیم خواهند شد. بارکد ها همان خط های تیره و روشن با عرض های متفاوتی هستند که روی محصولات درج شند.ه این خطوط مانند الفبای یک رمز می تواند نشانگر محتوای خاصی باشد که البته با تغییر آن ها نوع این محتوا نیز تغییر پیدا خواهد کرد. زیرا بارکد ها مانند اثر انگشت روی محصولات هستند که با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. بارکد هایی هستند که به آن ها بارکد ماتریسی می گویند. این بارکد ها دو بعدی بوده و با اشکال مختلفی در خود می توانند ساختاری شبیه به صفحه ی شطرنج داشته باشند. مجموعه این اشکال در کنار یکدیگر مانند بارکد خطی می ‌تواند نگهدارنده یک رمز خاص و یا محتوای خاصی باشد که البته باید گفت اگر هر کدام از این اشکال دچار پاک شدن شود و یا قسمتی از آن مشخص نباشد قسمت باقی مانده از بارکد می ‌تواند اطلاعات خود را به صورت تمام و کمال نشان بدهد یعنی قابلیت خواندن در آن ها از بین نرفته است. فروش بارکدخوان در فروشگاه های بسیار بزرگ و مراکز فروش محصولات مختلف کاربرد زیادی دارد. زیرا این دستگاه می ‌تواند باعث اتحاد بین کارکنان یک مرکز شده و باعث شود همه کارکنان توسط این دستگاه بتوانند اطلاعات مختلفی از قبیل قیمت، تعداد باقیمانده و فروخته شده یک محصول را از روی بارکد درج شده روی محصول بخوانند. اگر این دستگاه و بارکد وجود نداشته باشد هرج و مرج در داخل این مراکز به وجود خواهد آمد.

نحوه فروش بارکدخوان و انواع آن:

برای دانستن در مورد کاربرد فروش بارکدخوان فروشگاهی و صنعتی باید ابتدا در مورد تعریف آن بدانیم. بارکد خوان به وسیله ای می گویند که می ‌تواند اشکال دو بعدی و یا خطوط تک بعدی که در بالا به آن اشاره شد را از روی محصول خوانده و اطلاعات روی آن را در نوع خود تفسیر کند. بارکد خوان ها در هر فروشگاه و مراکز فروش زنجیره ای کوچک و بزرگ لازم بوده و می تواند در کارها سرعت عمل را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. بارکد خوان ها در انواع متفاوتی تولید می شوند که از آن ها می توان به نوع قلمی، لیزری، نوع کم اسکنر، CCD و همه جهته اشاره نمود. این دستگاه روی سیستم های مختلفی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و حتی گوشی نصب شده و می ‌تواند اطلاعات را روی آن ها نمایان کند. به طور کلی این دستگاه ها در ۲ دسته قرار خواهد گرفت. فروش بارکدخوان لیزری و فروش بارکدخوان نوری از این دو دسته می باشند که در مراکز فروش می توان به خرید آن ها پرداخت. اساس کار بارکد خوان لیزری بر حسب پرتو لیزر می ‌باشد که روی محصول تابانده شده و این گونه دستگاه قادر به خواندن اطلاعات است. به همین منوال دستگاه نوری نیز ماندن نور روی خطوط بارکد و اشکال می تواند اطلاعات درج شده روی محصول را خوانده و آن ها را روی دستگاه‌ های مختلف نمایان کند. این دستگاه در مراکز فروش مختلفی به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش رسیده و می توان با مراجعه به آن ها به خرید هر دستگاه معتبر و قابل اطمینانی پرداخت. این دستگاه‌ها در برند های متعددی ساخته شده و در مراکز معتبر و نمایندگی های مربوط به آن ها به فروش می رسد.

 

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()