بررسی باسکول صنعتی:

باسکول صنعتی تنها وسیله ای است که تمامی کالاها و اقلام مربوطه را در واحد های گوناگونی اندازه گیری نظیر گرم و کیلوگرم و تن و .... توزین می دهد. اگر با خود فکر کنید، متوجه این خواهید شد که تنها کافی است برای دستگاه مشکلی پیش بیاید و وزن کالا را بیش از مقدار واقعی و یا کمتر از آن نمایش دهد، آن وقت است که خسارت های جبران ناپذیری به وجود آورده و تعادل زندگی طبیعی همه شما عزیزان را از بین می برد. باسکول صنعتی به خاطر وجود اندازه ها، حجم ها ، وزن های متفاوت انواع کالا ها و محصولاتی که نیاز به دانستن مقدار وزن آنها بوده، باید در سایزهای مختلف و در مدل های گوناگون نظیر: صاف ، آویز دار و دیواری و دیجیتالی و ساده و... طراحی شده و در اختیار کاربران و متناسب به نیاز مصرف آنها قرار بگیرد‌. معایب صفحه نمایشگر دیجیتال شامل: تمام شده عمر باتری ، خاموش شدن ، سوختن کابل ها و قطعی در سیم های متصل به صفحه نمایش است. برای تعمیر آن باید تمامی موارد یاد شده را مورد بررسی کارشناس مربوطه قرار دهید.  بیشترین کاربرد باسکول صنعتی را می توان در جهت وزن گرفتن از کالاهای صنعتی، پزشکی، لوازم خانگی و حتی محصولات ایران خودرو و محصولات دامی و کشاورزی و دیگر موارد دانست. روش عیب یابی دستگاه باسکول صنعتی خود امری پیچیده است و نیاز به افراد آموزش دیده و متخصص در این حرفه داشته و پیدا کردن این افراد از جمله وظایف شرکت سازنده بوده است. جنس سینی وزن گیری دستگاه باید از جنس آلیاژ محکمی تولید شود تا در برابر فشار و ضربه محکم از خود مقاومت بالایی نشان دهد. صفحه نمایشگر دیجیتال از نوع ثابت و چرخان ساخته شده است و در مکان هایی که نیاز به توزین دستگاه های با حجم و ابعاد بسیار بزرگ وجود داشت، از صفحه چرخان این وسیله استفاده کرده تا بتوان مقدار وزن آن را به راحتی خواند.

انواع باسکول و روش استفاده از آن:

از جمله انواع مدل های خرید باسکول می توان به : باسکول های فروشگاهی، باسکول خانگی ، باسکول صنعتی ، باسکول کفه ای ، باسکول جاده ای ، باسکول آویز و ..... اشاره نمود . باسکول صنعتی نسبت به باسکول فروشگاهی و خانگی مقاوم تر بوده و از آلیاژ با ارزش تری جهت تولید این دستگاه استفاده می شود. نکاتی که باید در زمان خرید باسکول صنعتی به آنها توجه کرد، نظیر: مکانی که در آن جا میخواهید عمل توزین را انجام دهید و طبق نیاز خود که برای وزن گیری از چه کالاهایی می خواهید این دستگاه را خریداری کنید و از همه مهمتر مدل دستگاه و کیفیت مناسب و قیمت پایین آن است که باعث شده مشتریان سخت پسندی برای خرید باسکول مورد تشویق قرار بگیرند. استفاده از نوع دیجیتالی سخت تر از نوع مکانیکی است و کار کردن با این وسیله از حساسیت بالاتری برخوردار است. دارای دقت و سرعت عمل بهتری بوده و از آن در وزن گیری های متنوعی میتوان استفاده نمود. برای جابجایی دستگاه باید از دستگیره ها استفاده نمود و هیچ گاه از سینی وزن گیری جهت جابجا شدن محصول استفاده نکرد. برای شروع کار با دستگاه، باید قبل از انجام هر کاری آن را تراز نمود و روی سطح صاف قرار داد.  باسکول صنعتی را هیچوقت به پریز برق به شکل مستقیم اتصال ندهید و حتما از محافظ یا ارت استفاده کنید. اگر میخواهید دستگاه سالم بماند و برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید، پس باید بدانید هیچگاه کالایی که قرار است وزن آن را بگیرید، از ارتفاع بلند بر روی دستگاه پرت نکنید. از کشیدن محصول روی دستگاه بپرهیزید. از کاربری که طرز استفاده از دستگاه را به خوبی نمی داند و هنوز کاملا آموزش ندیده، بخواهید که به دستگاه دست نزند و از افراد ماهر کمک گرفته تا نتیجه مطلوب تری حاصل گردد.

 

 

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()