در زمان استفاده، آبمیوه گیری را روی سطح صاف قرار دهید تا که آب میوه ها به خوبی گرفته شده و به صورت متمرکز در یک ظرف ریخته شود. در هنگام آب میوه گرفتن حتماً به پر شدن از آب میوه دقت نمایید.

  • اگر این وسیله در زمان فعالیت خود تکان بخورد یا لرزش داشته باشد. حتماً از لاستیک های خنثی کننده برای لرزش که نام خاصی به نام دمپر دارند استفاده نمایید. در صورتی که با استفاده از این پلاستیک مشکل رفع نشد، حتماً دستگاه خود را به یک تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید.
  • هر بار که ظرف مورد نظر که به طور استاندارد نیز می باشند، از آب میوه پر شد. صافی یا به عبارت دیگر توری آن را خارج نموده و از پوست و تفاله میوه عاری سازید. این عمل هم در کیفیت آبمیوه، هم در بهره برداری آب میوه و هم در نظافت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

 معرفی چند برند از آبمیوه گیری در ایران:

 می توانیم انواع مختلفی از برند ها به نام های ویداس، مولینکس، پارس خزر، پاناسونیک، بوش، گاسونیک، فلر، نانیوا، دلمونتی، کنوود و غیره مشاهده نمایید. هر کدام از این برند ها دارای ویژگی ها و مزیت های خاص خود هستند که شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این را انتخاب نمایید. معمولاً بهترین برندی که برای این دستگاه به شما معرفی می شود، برند متناسب با نیاز شما است.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری:

 آبمیوه گیری ها یکی از اصلی ترین وسایل آشپزخانه می باشند به طوری که هر خانه‌ای حداقل یک دستگاه از آن را نیاز دارد. همه ی افراد دوست دارند به جای استفاده از آبمیوه های کارخانه از آب میوه های تازه و طبیعی استفاده نمایند. این امر تنها با چند عدد میوه تازه امکان پذیر است اما برای تبدیل میوه های تازه به آب میوه به دستگاه آبمیوه گیری مناسب نیاز دارند. به طور کلی میوه ها به دو دسته ی مرکبات و دسته غیر مرکبات تقسیم می شوند. نوع دستگاه آبمیوه گیری میوه های مرکبات متفاوت با سایر دستگاه‌ ها است. اکثر کافی شاپ ها برای تهیه ی آب پرتقال از دستگاه آب پرتقال گیری استفاده می کنند و برای تهیه ی دسر های سرد، انواع اسموتی ها، انواع شیر موز ها و غیره این دستگاه را خریداری می نمایند. برای این که این وسیله ی شما عمر طولانی تری داشته باشد حتماً نکات زیر را در حین استفاده از آن اجرا نمایید:

  • میوه ها را هیچگاه با هسته در این دستگاه قرار ندهید زیرا هسته ممکن است به تیغه های این دستگاه آسیب برساند.
  • نکته دیگری که در رابطه با استفاده از این دستگاه وجود دارد این است که نباید مقدار زیادی میوه به یک باره در این دستگاه بریزید زیرا تجمع بیش از حد تفاله در محفظه می‌تواند به موتور این دستگاه آسیب برساند.
  • سومین موضوع که برای استفاده از این دستگاه مهم است، تمیز بودن توری و محفظه ی آبمیوه گیری می باشد.
  • از شستن موتور این دستگاه به شدت خودداری نمایید، در هنگام تمیز کردن آن دقت کنید که آب و رطوبت به موتور نفوذ ننماید.
  • قبل از روشن کردن این دستگاه قسمت های متحرک را محکم و ثابت نگه دارید زیرا در زمان روشن شدن ممکن است قطعات به بیرون پرت شده و به شما آسیب برسانند.
  • زمانی که می‌خواهید درب آن را باز کنید حتماً آن را خاموش نمایید.
  • این وسیله به خاطر داشتن تیغه های تیز بسیار خطرناک است. بهتر است که آن را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

 سایر نکات در رابطه با نگهداری آبمیوه گیری:

 میوه های نرم نظیر کیوی،گوجه فرنگی، موز و غیره نباید با این وسیله آب گرفته شوند زیرا در منافذ موجود در فیلتر آب میوه گیری نفوذ کرده و ممکن است تنظیمات آن را به هم بریزند. می‌توانید برای گرفتن آب میوه های نرم از مخلوط کن استفاده نمایید. پس از هر بار استفاده از آن، فیلتر و توری را توسط یک برس یا مسواک به خوبی تمیز کنید. این امر می تواند از از کیپ شدن منافذ توسط میوه ها جلوگیری نماید. در صورتی که تیغه های دستگاه نچرخید بدانید که کوبل آن خراب شده است. اگر آب میوه گیری شما به یک بار صدای بلند و لرزش زیادی ایجاد کرد، آن را خاموش نموده و به تعمیرگاه ببرید.

 

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()