بررسی ویژگی های دستگاه پول شمار:

از جمله دستگاه های کار آمد که باعث کاهش خطای انسانی شده است انواع دستگاه پول شمار می باشد.

به طور حتم تا به امروز عملکرد این دستگاه را دیده ایم . سرعت چشمگیری که این دستگاه هنگام شمارش پول دارد می تواند برای هر تماشا کننده ای جذاب به نظر برسد.

اولین پول شمار توسط یک شرکت انگلیسی به بازار عرضه شد ، اما قبل از آن توسط یک فرد چینی به نام تیان اختراع شده بود که این شخص  موفق به ثبت اختراع خود نشده بود. امروزه پس از گذشت سال‌ها شرکت‌ها در سراسر دنیا به دنبال تولید این دستگاه هستند تا بتوانند سرعت  شمارش پول را افزایش دهند و همچنین خطاهای انسانی را به صفر برسانند. کشور ایران را نیز در زمینه تولید این دستگاه می توان در دسته کشورهایی قرار داد که تلاش زیادی را  تا به امروز داشته است .امروزه در بازار های داخلی خرید دستگاه هایی با برند ایرانی بسیار بیشتر از مدل های مشابه خارجی مورد توجه می باشد.یکی از مهمترین دلایل انتخاب برندهای داخلی قیمت مناسب و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.دسترسی به قطعات اصلی برای تعمیر نوع خارجی آن دشوار است و حتی ممکن است که در بعضی از برندهای آن قابل دسترسی نباشد. بنابراین انتخاب دستگاه پول شمار ایرانی بسیار مناسب تر از برندهای خارجی می باشد و در واقع با خرید یه دستگاه تولید داخل نه تنها باعث صرفه جویی هزینه می شود بلکه سبب رشد صنعت داخلی نیز می باشد.

 

انواع دستگاه پول شمار:

انواع آن را می‌توان در سه گروه رومیزی، ایستاده و انگشتی نام برد. هر یک مدل های مختلف آن کاربردهای خاص خود را دارند.

دستگاه پول شمار رومیزی: یکی از ویژگی های این مدل کم حجم بودن می باشد و می توان آن را به آسانی جابجا نمود. همین ویژگی سبب شده این مدل بیشتر از دیگر مدل ها مورد توجه قرار گیرد . در این دستگاه شمارش پول با استفاده از یک غلطک انجام می شود که این خاصیت خود سبب افزایش طول عمر مفید دستگاه می شود.در واقع موتوری که در این دستگاه تعبیه شده است تعیین کننده سرعت شمارش آن می باشد.

 مدل ایستاده: در این مدل دستگاه شمارش پول را بصورت دسته ای انجام می دهد. درواقع عملکرد دستگاه پول شمار ایستاده به این صورت می باشد که پول را درون محفظه ای قرار می دهیم و بعد از بستن در محفظه دستگاه شروع به شمارش پول می کند.این مدل دستگاه چند ویژگی مهم دارد.اول اینکه چون این دستگاه در هنگام شمارش پول درب آن بسته می شود پس کمتر باعث انتشار آلودگی به محیط اطراف می شود.مورد دیگر این می باشد که اشیا خارجی سبب ایجاد اختلال در روند شمارش نمی شوند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه آلودگی صوتی کم آن می باشد. از جمله ویژگی های قابل توجه می توان به؛ عیب یابی خودکار،سرعت های قابل تنظیم برای شمارش پول، کیبورد های حرفه ای اشاره کرد.یکی دیگر از خواص مهم این دستگاه این می باشد که می توان با دادن عدد مشخص به دستگاه آن را ملزم به شمارش همان تعداد پول کرد. از این روش زمانی که به  بسته بندی پول در تعداد مشخص نیاز می باشد می توان استفاده کرد.

دستگاه پول شمار انگشتی: نسبت به دو دستگاه ایستاده و انگشتی پیشرفته تر است. روش استفاده از آن بسیار آسان است به طوری که می توان آن را به شمردن پول با دست یعنی همان روش قدیمی و مرسوم نسبت داد. این دستگاه مثل انگشتری می ماند که آن را در دست کرده و دسته پول را از قسمت کناری با سرعت به حرکت درمی‌آوریم .در واقع عملکرد آن به وسیله استفاده از تکنولوژی مادون قرمز صورت می‌گیرد و شمارش به انجام می رسد.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()