کالباس بر یکی از وسیله هایی می باشد که شما در بیشتر فروشگاه ها و مغازه هایی که فروش مواد غذایی را بر عهده دارند می توانید مشاهده کنید. مزیت هایی که این دستگاه دارد موجب شده است که بسیاری از فروشگاه ها یکی از انواع آن را خریداری کرده و در فروشگاه خود قرار دهند.  این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از انواع دارای ویژگی های مختلفی است. شما می توانید برای خرید هر یک از آنها به خوبی اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

مزیت هایی که دستگاه کالباس بر  دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل تمامی فروشگاه های مواد غذایی آن را خریداری کرده و در فروشگاه خود قرار می دهند. این دستگاه از جمله زیرمجموعه های اسلایسر صنعتی می باشد که ویژگی های آنها تا حدودی شبیه به یکدیگر است. سرعت و دقتی که در این دستگاه وجود دارد یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد.

مزیت های دستگاه کالباس بر :

برخی از مهمترین مزیت هایی که دستگاه کالباس بر دارد و باید شما از آنها اطلاع داشته باشید عبارت است از :

  1. ایجاد برش های دقیق :

تیغه هایی که در این دستگاه وجود دارد قابل  تنظیم می باشند و شما می توانید با تغییر دادن این تیغ های ضخامت هر برشی که داده می شود را تعیین کنید. تمامی برش هایی که به کالباس داده می شود با دقت و ضخامت یکسان است که این ویژگی یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. این ویژگی زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند که هر یک از برش ها بخواهند پخته شوند. هرچه برش ها ضخامت کمتری داشته باشند سریعتر پخته می شوند که در کیفیت غذاهای پخته شده تاثیر بسیار زیادی دارد.

  1. سرعت بخشی در امر برش :

از دیگر مزیت های مهمی که دستگاه کالباس بر دارد این است که شما به وسیله آن قادر هستید در کمترین زمان تعداد زیادی از ورقه های کالباس را برش دهید. با این ویژگی و مزیت در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و سرعت کارهای دیگر شما افزایش پیدا می کند. برخی از مدل های  آن که به صورت اتوماتیک کار می کنند به صورت خودکار عملیات برش را انجام می دهد. در بسیاری از کسب و کارهایی که به این دستگاه نیاز دارند از آن استفاده زیادی می نمایند.

  1. افزایش ایمنی :

 شما زمان کار کردن با این دستگاه نیازی نیست با تیغه های آن کار کنید و به همین دلیل ایمنی آن در این صورت بسیار زیاد است. شما نیازی نیست برای برش دادن ورقه های کالباس دست خود را نزدیک تیغه ها ببرید و همین امر خیال شما را بابت ایمنی آنها افزایش می دهد. روش های سنتی ایمنی زیادی نداشتند و به همین دلیل از آنها استفاده زیادی دیگر نمی شود. برای خرید کالباس بر دستی  به سایت مراجعه کنید. 

  1. بهداشتی بودن دستگاه :

یکی از دیگر مزیت هایی که دستگاه کالباس بر دارد این است که کاملا بهداشتی می باشد. در واقع شما زمان کار کردن با آن نیازی نیست دستان خود را دخالت دهید. تنها کافی است کالباس ها را روی دستگاه بگذارید تا کالباس ها به صورت ورقه ورقه اسلایس شوند. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد و همین جنس آن یکی از ویژگی ها و مزیت های آن به شمار می رود که موجب می گردد دستگاه زنگ نزند. شما به راحتی می توانید قطعات آن را شستشو دهید و در این صورت بهداشتی بودن دستگاه تضمین می شود. با وجود تمامی مزیت هایی که برای این دستگاه بیان کردیم باید بدانید خرید آن برای کسب و کار شما بهترین انتخاب است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()