بسیاری از افراد هستند که از باسکول های قدیمی برای توزین وزن استفاده می کنند که زمان خرابی و ایراد باید آن را تعمیر کنند.  برای تعمیر باسکول قدیمی بهتر است به خوبی آن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید قطعات آن را شناسایی کنید. از آنجایی که امروزه باسکول ها بیشتر پیشرفته و جدید هستند دیگر از آن دسته باسکول هایی که قدیمی می باشد استفاده زیادی نمی کنند. اما با این وجود هستند تعداد زیادی از افراد که با این باسکول ها توزین وزن را انجام می دهند.

پیش از اینکه باسکول های جدید و دیجیتالی وارد بازار شوند باسکول های قدیمی کاربرد بسیار زیادی داشتند و افراد بسیاری هم طرفدار آن بودند. اگر شما نیاز به تعمیر باسکول قدیمی داشتید باید به تعمیرکارانی که در زمینه شناخت و بررسی باسکول های قدیمی تخصص دارند مراجعه کنید تا آنها به بهترین نحو ممکن باسکول مورد نظر شما را تعمیر کرده و تحویل تان دهند.

نکاتی برای تعمیر باسکول قدیمی :

برای تعمیر باسکول قدیمی شما باید به برخی از موارد بسیار مهم و دقیق توجه داشته باشید تا بر اساس آنها باسکول خود را تعمیر کنید. نکاتی که در مورد تعمیر کردن این نوع از باسکول وجود دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید عبارت است از :

  1. نوع و مدل :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان تعمیر باسکول قدیمی باید به آن توجه داشته باشید نوع و مدل آن می باشد. برخی از مدل های آن پیشرفته تر از دیگر مدل ها می باشد و برخی از آنها هم بسیار ساده تر است. شما باید به خوب یبا مدل ها آن آشنایی داشته تا بتوانید ایرادهایی که در آن وجود دارد را تشخیص دهید. به طور کلی این نوع از باسکول ها از آنجایی که تجهیزات زیادی ندارند زیاد هم دچار ایراد نمی شوند. ولی اگر هم ایراد و اشکالی در آنها به وجود آید بسیار جدی می باشد که باید آن را تنها تعمیرکار درست کند.

  1. کمک از تعمیرکاران حرفه ای :

شما به تنهایی هرگز نمی توانید ایراد و اشکال هایی که در این نوع از باسکول ها وجود دارد را رفع کنید. برای رفع ایراد آنها بهتر است از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند کمک بگیرید، آنها می تواند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند تا به بهترین نحو ممکن باسکول ها را مورد استفاده قرار دهید. در واقع باید بدانید که کار کردن با انواع باسکول قدیمی نسبت به مدل های امروزی بسیار سخت تر می باشد . شما باید برای کار کردن با آنها به خوبی وزنه ها را تشخیص دهید و اندازه آنها را به درستی روی باسکول تنظیم نمایید. اما باسکول های امروزی از آنجایی که دیجیتالی هستند بسیار راحت تر می توانید با آنها کار کنید. بنابراین بهتر است تعمیر باسکول  قدیمی خود را تنها به افراد حرفه ای بسپارید. برای خرید قطعات باسکول به سایت مراجعه کنید. 

  1. ایراد در چرخ :

 از آنجایی که باسکول های قدیمی با چرخ کار می کنند و شما می توانید آنها را به وسیله چرخی که دارند تکان دهید، امکان دارد در چرخ هایشان ایرادی به وجود آید. در برخی از مواقع امکان دارد روی این باسکول ها جنس بسیار سنگینی بگذارید که فشار به چرخ های آن وارد شود. در صورت خرابی چرخ های باسکول تنها باید آن را نزد تعمیرکاری که در زمینه تعمیر باسکول حرفه ای است ببرید. با اینکه امروزه تعداد باسکول های قدیمی بسیار کمتر از گذشته است، اما بسیاری از تعمیرکاران بیان داشته اند هنوز هم افراد برای تعمیر کردن باسکول های قدیمی خود به آنها مراجعه می کنند. در واقع آنها هنوز هم به کارکرد و عملکرد باسکول های دیجیتالی اعتقادی ندارند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()