بسیاری از کسانی که کالاهای صنعتی تولید می کنند نیاز به باسکول صنعتی نیز دارند. اینکه آنها بتوانند وزن دقیق  صحیح انواع کالاهای صنعتی را به خوبی متوجه شوند امر بسیار مهمی است و باید به آن توجه زیادی داشته باشند. مقاوم بودن و کیفیت ترازوهای صنعتی یکی از مهمترین مواردی می باشد که زمان خرید باید به خوبی به آن دقت داشته باشید. کالاهای صنعتی وزن زیادی دارند و شما باید از بهترین ترازو استفاده کنید تا هم وزن دقیق آنها را نشان دهد و هم اینکه کیفیت مناسبی داشته باشد.

باسکول صنعتی در انواع مدل ها و رنگ بندی های متنوعی تولید می شود که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که برای خرید انواع این وسیله بهتر است به برند تولیدی آنها هم توجه نمایید. برخی از آنها که برندهای ناشناخته ای دارند امکان دارد که کیفیت مناسبی نداشته باشند و تنها بعد از چند ماه کارایی و کیفیت خود را از دست بدهند.

ویژگی های باسکول صنعتی :

شما برای خرید انواع باسکول صنعتی باید به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید تا از این طریق بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری کنید. برخی از مهمترین ویژگی های آن عبارت می باشد از :

  1. کیفیت :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که نوع صنعتی این وسیله دارد، کیفیت آن می باشد. کیفیت و مقاوم بودن آن نسبت به مدل های دیگر بسیار بیشتر است. بنابراین شما زمان خرید باید به خوبی این ویژگی را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برخی از برندهایی که تولید کننده این مدل ترازوها هستند ناشناخته می باشند و از بهترین متریال ها برای تولید ترازو استفاده نمی کنند. شما به هیچ عنوان نباید آنها را خریداری کنید، چرا که در مدت زمان بسیار کمتری کارای و عملکرد خود را به طور کلی از دست می دهند. برخی از تولیدکنندگانی هم برند مشهور از باسکول صنعتی ار تولید می کنند از بهترین متریال ها برای تولیدات خود استفاده می نمایند و بهتر است آنها را برای خرید انتخاب کنید.

  1. تنوع :

یکی از دیگر ویژگی هایی که زمان خرید باسکول صنعتی باید به آن توجه داشته باشید مدل های متنوع آن است. هر یک از مدل های ترازو ویژگی های مختلفی دارد و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از آنها وزن بالای کی تن را به خوب اندازه گیری می کنند و برخی از آنها  هم بیشتر از 500 کیلوگرم را اندازه گیری نمی نمایند. بنابراین شما بر اساس تولیداتی که دارید باید یکی از آنها را خریداری کرده و در محیط صنعتی خود قرار دهید. هر یک از انواع ترازوهای صنعتی امروزه دیجیتالی می باشند، به همین دلیل شما هم بهتر است به دنبال دیجیتالی هر یک از انواع آن باشید. چرا که از این طریق کالاهای صنعتی را به درستی اندازه گیری می کنید و ایرادی در آنها به وجود نمی آید. برای اطلاع از قیمت باسکول های پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید. 

  1. مقاومت :

مقاومت یکی دیگر از ویژگی های باسکول صنعتی می باشد که شما باید به آن زمان خردی توجه داشته باشید. کالاهای صنعتی به طور معمول وزن زیادی دارند و زمانی که روی ترازو قرار بگیرند احتمال دارد وزن زیاد آنها آسیبی به ترازو وارد کند. ولی شما زمان خرید باید دقت داشته باشید که مقاومت آن در برابر هرگونه ضربه ای بالا باشد و دچار ضربه نگردد. در این صورت بدون شک از خرید خود رضایت خواهید داشت و تا سال های سال از آن می توانید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. دقت در ترازوهای صنعتی را هم بهتر است به خوبی مورد بررسی قرار دهید.  

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()