تعریف ترازو دیجیتال:

وزن اجسام همیشه  از سوالاتی بوده است که از گذشته تاکنون در ذهن افراد شکل گرفته و به همین دلیل در زمان ‌های بسیار دور تا به امروز، ترازو ها یکی از دستگاه هایی بودند که پیشرفت روز افزونی داشته و روز به روز به این پیشرفت اضافه می شود. تا جایی که امروزه به تولید ترازو هایی رسیدند که علاوه بر نام ترازو دیجیتال نام های دیگری را به یدک کشیده و می ‌توانند کاربرد هایی بسیار زیاد غیر از توزین مواد را داشته باشند. ترازو دیجیتال و هر ترازوی دیگری دارای کاربرد اصلی وزن کردن مواد می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی قطعاتی به ترازو های قدیمی اضافه شده و به تولید ترازو هایی از نوع دیجیتال انجامیده است. این ترازو ها دارای مدار های الکترونیکی در خود می باشند که این مدار ها نیز در داخل خود از قطعات الکترونیکی بسیار زیاد و برد های زیادی تشکیل شده اند که به نحوی به وزن کردن مواد مختلف کوچک و بزرگ به روش ‌های بسیار راحت تری می‌ انجامد.

البته باید گفت که علاوه بر راحت بودن این روش ها، دقت بسیار بالایی نیز برای وزن کردن مواد مختلف لحاظ می شود. ترازو های دیجیتالی می توانند وزن اجسام مختلف را به صورت عدد روی نمایشگر هایی که دارند نشان داده و قابلیت این را دارند که در این دستگاه ها تبدیل واحد را انجام داده و به صورت بسیار دقیق تری به وزن کردن مواد بپردازند. ترازو های دیجیتالی امروزه اکثر انواع ترازو ها را به خود اختصاص داده و می توان به جرات گفت ترازو هایی که در بازار و در مکان های گوناگونی از آن ها استفاده می شود به نوعی ترازوی دیجیتال می باشند. زیرا این ترازوها با وجود این که دارای قیمت بالایی می باشند ولی می ‌توانند در مشاغل مختلف باعث صرفه جویی در زمان شوند. تقریباً همه ترازو های دیجیتالی روش کار بسیار ساده ای داشته و هر کسی با هر میزان تخصصی در این موارد می ‌تواند به استفاده کردن از آن ها بپردازد. در ادامه این مطالب در مورد انواع ترازوی دیجیتال به اختصار مطالبی را ارائه خواهیم داد.

انواع ترازو دیجیتال:

ترازو دیجیتال همانطور که گفته شد اکثر ترازو های ساخته شده در نسل جدید را به خود اختصاص می دهند و همه ترازو هایی که در صنایع مختلف و منازل استفاده می شود از قطعات الکترونیکی و صفحه های نمایشگر ال سی دی و ال ای دی بهره می برند. این ترازو ها با توجه به ساختار خود و عملکردی که دارند در مشاغل خاصی قابل استفاده می باشند و بعضی از آن ها را نیز می توان در منازل مورد استفاده قرار داد. از ترازو هایی که در صنایع مختلف استفاده می ‌شود می ‌توان به ترازو هایی اشاره نمود که در فروشگاه های کوچک و بزرگ، سوپر مارکت ها، خواربار فروشی ‌ها و مراکز فروش میوه و تره بار وجود دارد که این مراکز از ترازو های مختلف با ظرفیت های متفاوتی استفاده می کنند، که بتواند علاوه بر وزن کردن مواد دارای قابلیت محاسبه قیمت جز و کل محصولات باشد. ترازو هایی که مربوط به مسائل پزشکی می باشد مانند ترازو های آزمایشگاهی از ترازو های هستند که دقت در آن ها بسیار حائز اهمیت بوده و کمترین بی‌ دقتی می تواند نتایج فاجعه باری را داشته باشد. برای اطلاع از فروش ترازو به سایت مراجعه کنید. 

این ترازو ها کوچک هستند و می توانند دارای محفظه باشند و یا محفظه در آن ها وجود نداشته باشد. نوع دیگری از ترازو ها نیز باسکول ها می باشند که همان ترازو های صنعتی هستند. این ترازو ها دارای چرخ و یا فاقد چرخ می باشند و می توانند به دستگاه های ارتباطی دیگری متصل شوند. ترازو های صنعتی و یا باسکول ها دارای ظرفیت وزن کردن بسیار بالایی بوده و همچنین دارای ساختار بدنه بسیار محکمی هستند و به همین دلیل می توانند اجسام با وزن های بسیار بالا را روی خود تحمل نمایند. انواع ترازو های نام برده شده از نوع ترازو دیجیتال بوده و هدف نهایی همه آن ها وزن کردن مواد مختلفی است که در مشاغل، منازل و صنعت از آن ها استفاده می شود.

فروشگاه تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی  0216123 همراه  09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()