نکات خرید باسکول:

سال های بسیار زیادی است که دستگاهی به نام باسکول در صنایع مختلف استفاده می.‌شود. این دستگاه عملکردی مانند ترازو داشته و به توزین این مواد می پردازد. به همین علت در صنایع مختلف که باسکول ها می توانند کاربرد زیادی داشته باشند، افراد به خرید باسکول می‌ پردازند و از آن ها استفاده خواهند کرد. باسکول ها ظرفیت اندازه گیری بالاتری نسبت به ترازو ها داشته و برای اجسام حجیم، بزرگ و سنگین که تولید و یا جابجایی آن ها در صنایع مختلف وجود دارد، استفاده خواهد شد. باسکول ها دارای بدنه مستحکم بوده و در برابر هر گونه بار سنگینی مقاومت خواهند کرد. باسکول ها در برند های متنوع و توسط شرکت های گوناگون ساخته می شوند که باید بر اساس بودجه خود به خرید آن ها پرداخت. یکی از نکات خرید باسکول ها ظرفیت این دستگاه می باشد. به این معنی که باید بر حسب باری که قرار است آن را روی دستگاه باسکول قرار داده و به اندازه ‌گیری آن بپردازید این دستگاه را تهیه نمایید. مثلا اگر قرار است باری به اندازه ۱۰۰ کیلوگرم اندازه گیری شود باید باسکولی تهیه شود که بتواند ۱۵۰ الی ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل نماید. زیرا با خریدن دستگاهی که فقط ۱۰۰ کیلوگرم را بتواند اندازه گیری نماید به دستگاه فشار زیادی وارد شده و بعد از مدت کوتاهی آسیب خواهد دید. نکته دیگری که باید به آن توجه نمود اندازه باسکول است.

باسکول ها دارای سینی های مختلفی هستند و اندازه کف یا سینی در دستگاه‌ های مختلف متفاوت است و برحسب سایز کالایی که روی این دستگاه قرار می گیرد، باید به خریدن باسکول پرداخت. به علت این که اکثر باسکول ها در قسمت وسط خود دارای لودسل می باشند، پس بهتر است کفه یا سینی هر باسکول نسبت به کالایی که اندازه گیری می شود بزرگتر بوده تا کالا بتواند در قسمت وسط باسکول قرار گیرد. البته باسکول هایی نیز وجود دارند که در قسمت اطراف خود دارای لودسل می باشند که در این صورت می توان به خرید دستگاه هایی پرداخت که تقریباً اندازه کالای مورد نظر باشند.

سایر نکات خرید باسکول:

 یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خریدن باسکول ها به آن توجه نمود، دقت اندازه گیری این دستگاه می باشد. گاهی اوقات محصولاتی تولید شده و یا از کشور های دیگر وارد می شوند، این محصولات ممکن است بسیار گران قیمت و مهم بوده باشند و باید به دقت وزن آن ها اندازه گیری شود و به همین دلیل برای این محصولات باید دستگاهی را در نظر گرفت که دارای دقت اندازه گیری بسیار بالایی بوده باشد. ولی گاهی اوقات محصولی وجود دارد که دارای حجم بسیار بزرگی بوده و یا قیمت آن زیاد نیست که در این صورت از دستگاهی استفاده می‌ شود که بتواند به طور تقریبی به اندازه گیری این محصول بپردازد. نکته دیگری که باید به آن توجه نمود ساختار و بدنه باسکول است. همانطور که گفته شد نسبت به محصولات و اجسامی که قرار است با باسکول اندازه گیری شوند، باید به خرید باسکول پرداخت. برای اطلاع از قیمت باسکول چرخ دار به سایت مراجعه کنید. 

بعضی از گونه ها نیز دارای رنگ های ضد ضربه بوده که در برابر اجسام سنگین، خط و خش و یا ضربه ای نخواهند دید. به این منظور اگر اجسام بسیار سنگین بوده و شکل آن ها به گونه ‌ای باشد که می‌ تواند در ایجاد خط و خش روی دستگاه موثر باشند، باید دستگاهی خریداری شود که در برابر هرگونه ضربه ای مقاوم بوده و آسیبی نبیند. برای خرید این دستگاه ها باید به مراکز معتبری مراجعه نموده و به خرید آن ها پرداخت. زیرا ممکن است با خرید از مراکز نا معتبر ضمانت نامه ای برای این دستگاه تعلق نگرفته و یا مشکلی در آن ها موجود باشد که در این صورت نمی توان آن را تعویض نمود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()