خرید ترازوی آشپزخانه:

انواع خرید ترازوی آشپزخانه:

ترازو ها یکی از دستگاه هایی هستند که در زمان های متفاوت از انواع مختلف آن ها استفاده می کردند. در گذشته افراد برای توزین کردن مواد به خرید ترازو و یا ساخت ترازو هایی می پرداختند که بتوانند با آن به وزن کردن مواد مختلفی بپردازند. از ترازو هایی که هنوز هم در بین بعضی مشاغل استفاده می شود و در قدیم مدل های خاصی از آن ها موجود بود ترازو های دو کفه ای بودند که یک عدد شاهین در وسط آن ها قرار داشته و دارای دو کفه فلزی بودند و همچنین به همراه آن ها وزنه های مختلفی به عنوان معیار وجود داشت که در یک قسمت این وزنه ها قرار گرفته و در قسمت دیگر جسم مورد نظر به طور تقریبی اندازه گیری می شد. بعد از این ترازو ها انواعی ساخته شد که دارای عقربه بوده و از دقت بالاتری برخوردار بودند و افراد برای مصارف گوناگونی به خرید ترازو می ‌پرداختند. این ترازو ها شامل ترازو های آشپزخانه ای، باسکول ها و موارد بسیار زیاد دیگری بودند. برای خرید ترازو به سایت مراجعه کنید. 

امروزه انواعی از ترازو ساخته می ‌شود که به آن ها ترازوی دیجیتال گفته می شود. امروزه ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو های دیگر از فروش بیشتری برخوردار می باشند. زیرا این ترازو ها دارای دقت بسیار بالایی بوده و می توانند هر جسم مختلفی با اندازه های مختلف را توزین کنند. ترازو هایی که در آشپزخانه استفاده می‌ شود ترازوی عقربه ای و ترازو های دیجیتال می باشند. هر کدام از این ترازو ها دارای ویژگی هایی می باشند. باید گفت نوع نمایش وزن در این ترازو ها با یکدیگر متفاوت می باشد و نمایشگری که در این ترازو ‌ها به کار برده شده است نیز با یکدیگر تفاوت دارد. برای این که بدانیم چه نوع ترازویی باید برای آشپزخانه خریداری شود باید در مورد ویژگی های ترازوی دیجیتال و ترازوی عقربه ای اطلاعاتی داشته باشیم و سپس به خرید آن ها بپردازیم. در ادامه ویژگی های هر یک را با یکدیگر مقایسه کرده و به تفاوت های بین آن ها خواهیم پرداخت.

خرید ترازوی عقربه ای آشپزخانه:

ترازو های عقربه ای از قدیمی ترین ترازو هایی هستند که در آشپزخانه ها یافت می شوند. این ترازو ها دارای کاسه ای در بالای خود هستند که به نوعی محفظه ای برای قرار گیری مواد مختلف می ‌باشند. با قرار گرفتن مواد مختلفی روی این محفظه ها قسمت حساس به وزن تحریک شده و باعث می ‌شود عقربه مورد نظر وزن مواد را نشان دهد. می توان گفت ترازو های عقربه ای دارای دقت های مختلفی می باشند که بر اساس آن ها قیمت های متفاوتی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. ولی به طور کلی این ترازو ها قیمت بالایی نداشته و می توان با کمترین قیمت به خرید آن ها پرداخت. همچنین این تراز وها را می‌توان در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی یافته و به خرید ترازو پرداخت. برای اطلاع از فروش ترازوی فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

خرید ترازوی دیجیتالی آشپزخانه:

ترازو های دیجیتالی از ترازو های مدرنی هستند که انواع مختلفی از آن ها شامل ترازو های آشپزخانه، ترازو های صنعتی، نیمه صنعتی و موارد مختلف دیگری دیده می شود. این ترازو ها که در آشپزخانه کاربرد زیادی دارند نسبت به وزن اجسام حساس تر بوده و در نتیجه دارای دقت بسیار بالاتری می باشند. به همین علت برای اندازه گیری مواد مختلف که دارای وزن بسیار کمی هستند این ترازو ها مناسب تر بوده و باید برای اندازه گیری دقیق مواد خوراکی و غیر خوراکی در آشپزخانه به خرید ترازوی دیجیتالی پرداخت. البته قیمت این نوع از ترازو ها نسبت به ترازو های دیگر بالاتر می باشد. این ترازو ها دارای یک عدد لودسل در مرکز خود بوده و همچنین نمایشگری از نوع ال سی دی یا ال ای دی دارند. همچنین محفظه‌ ای به صورت کاسه مانند روی آن ها قرار گرفته است که برای انواع مواد خوراکی و غیر خوراکی محفظه مناسبی خواهد بود.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()