فروش باسکول چه کاربردهایی دارد:

شاید این سوال برای افراد مختلفی پیش آمده باشد که باسکول چیست و چه تفاوتی با ترازو ها داشته و همچنین  کاربرد فروش باسکول چیست؟ از گذشته تا کنون یکی از دغدغه هایی که همواره با مردم همراه بوده است وزن اجسام مختلف می باشد. برای همین از سال های بسیار دور تا کنون ترازو های مختلفی ساخته شده که نوع صنعتی آن ها نیز امروزه در بسیاری از مراکز صنعتی مورد استفاده می باشد که به آنها باسکول می گویند. همانطور که گفته شد باسکول ها دقیقاً عملکردی مانند ترازو ها دارند و به وزن کردن اجسام می پردازند. این دستگاه ها به دلیل عملکرد مشابه دارای قطعاتی هستند که در انواع باسکول تقریباً مشابه است. البته باید گفت این دستگاه ها قطعاتی فرعی دارند که در باسکول های مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد و یا ممکن است انواع اصلی آن ها با یکدیگر مشابه باشد. همانطور که می دانید باسکول ها کاربرد های بسیار گوناگونی دارند و از آن ها می توان در مراکز تولید محصولات و یا فروش محصولات مختلف استفاده نمود. البته مراکزی که از این باسکول ها استفاده می کنند برحسب پارامتر هایی که در باسکول موجود می باشد، اقدام به استفاده از آن ها خواهند کرد. یکی از این پارامتر ها ظرفیت باسکول ها می باشد. به این منظور هنگام مراجعه به مراکز فروش باسکول و ترازو های صنعتی از دستگاه هایی استفاده خواهند کرد که بتواند ظرفیت بار مورد نیاز آن ها را تحمل نمایند و باید گفت ظرفیت مهمترین پارامتر است که می تواند باعث فروش باسکول به مراکز مختلفی باشد. از باسکول ها در فروشگاه ‌های کوچک و بزرگ استفاده می ‌کنند. همچنین باسکول های مختلفی که دارای ظرفیت‌ های بسیار بالایی هستند در گمرک برای وزن کردن دقیق اجسام بسیار سنگین استفاده خواهند شد. به طور کلی باسکول ها دارای ظرفیت های مختلفی مانند ۱۰۰ کیلویی، ۲۰۰ کیلویی، ۳۰۰ کیلویی تا چند هزار کیلویی می باشند. این باسکول ها برای توزین مواد غذایی، میوه تره بار، مصالح ساختمانی، معادن، مغازه ها و هر چیز دیگری قابل استفاده هستند.

فروش باسکول برحسب قطعات مختلف آن:

باسکول ها بر حسب نوع شرکت تولید کننده خود دارای انواع گوناگونی می باشند و بر حسب برندی که دارا هستند قیمت های گوناگونی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد باسکول ها دارای قطعات مختلفی هستند که باعث می ‌شود این دستگاه دارای قابلیت های مختلفی بوده و همچنین ظرفیت ‌های مختلفی را داشته باشد. بدنه باسکول ها باید به گونه ‌ای باشد که بتواند جسم مورد نظر را تحمل کند و به آن ضربه وارد نشود. برای اجسام بسیار سنگین از باسکول هایی که دارای بدنه فلزی هستند استفاده می شود. باسکول ها بسته به میزان لودسل هایی که در آن ها به کار رفته است، دارای دقت های متفاوتی هستند. در بعضی از مشاغل که دقت اندازه گیری در آن ها بسیار مهم است، از باسکول ها با تعداد لودسل بالاتر استفاده خواهد شد. لودسل ها همان حسگر هایی هستند که می ‌توانند توسط وزن اجسام تحریک شده و عدد وزن را روی نمایشگر های باسکول نشان دهند. برای خرید باسکول پند به سایت مراجعه کنید. 

نمایشگر هایی که در باسکول ها وجود دارد می‌ تواند از نوع پلاستیکی و کاملاً درجه ای باشد. باسکول های قدیمی که دارای دقت بسیار پایینی می باشند و هم اکنون نیز از آن ها در مراکز مختلف استفاده می‌ شود فاقد نمایشگر ال سی دی و ال ای دی می باشند و در آن ها نمایشگر ساده با یک درجه بندی و شاهینی که در قسمت بالای باسکول قرار گرفته است و می ‌تواند به توزین مواد مختلفی بپردازد. باسکول های جدید نیز دارای نمایشگر های ال سی دی و ال ای دی هستند که علاوه بر وزن می توانند قیمت کل و جزئی اجسام را به دست بیاورند. مراکز مختلفی به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش باسکول می پردازد که با مراجعه به آن ها می توان به خرید این دستگاه ها پرداخت.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()