اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین دستگاه ورزشی برای کاهش وزن خود می باشید، باید بدانید که اسکی فضایی خانگی بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری زیادی که دارند نمی توانند برای ورزش کردن به باشگاه بروند، به همین دلیل آنها بهتر است دستگاه ورزشی که مورد نیازشان است را به خانه بیاورند و با آنها ورزش کنند. یکی از این دستگاه ها اسکی فضایی می باشد که نقش زیادی در کاهش وزن افراد دارد.

شما زمان خرید اسکی فضایی خانگی باید به تمامی ویژگی های آن دقت داشته باشید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. برخی از آنها هزینه بالاتری برای خرید دارند ولی برخی از آنها قیمت شان مناسب تر است. در واقع باید بدانید در بین انواع وسیله های ورزشی که شما از آن استفاده می کنید این دستگاه ورزشی هزینه خریداری اش پایین تر است. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی که این دستگاه دارد و باید به آن توجه داشته باشید را بیان می کنیم تا با اطلاعات بیشتری آنها را خریداری کنید.

ویژگی های اسکی فضایی خانگی :

شما برای خرید هر یک از انواع اسکی فضایی خانگی باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که شما زمان خریداری این دستگاه باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

  1. ابعاد محصل :

یکی از مهمترین نکاتی که شما باید به آن زمان خریداری اسکی فضایی خانگی توجه داشته باشید ابعاد و اندازه این محصول است. شما باید اندازه آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و با فضایی که در اختیار دارید آنها را با یکدیگر بررسی کنید. در صورتی که اندازه و ابعاد آن زیادی بزرگ می باشد آن را نباید خریداری کنید، در واقع شما باید فضای کافی برای ورزش کردن با آن داشته باشید، در غیر این صورت بدون شک از آن نمی توانید به خوبی استفاده نمایید. شما زمانی که می خواهید با این دستگاه ورزش کنید باید در کنار آن وسیله دیگری که به آن بخورد را نگذارید، در این صورت بهتر است به خوبی به این ویژگی دستگاه دقت داشته باشید.

  1. وزن محصول :

از دیگر ویژگی هایی که زمان خرید اسکی فضایی خانگی باید به آن توجه داشته باشید وزن محصول می باشد. دقت داشته باشید که نباید به دنبال یکی از سبک ترین نمونه های آن باشید، بلکه شما بهتر است به وزن خود توجه بیشتری نمایید. برخی از دستگاه ها که وزن کمی دارند بدون شک انتخاب مناسبی برای شما به شمار نمی روند، چرا که آنها به دلیل وزن سبک دچار لغزش می شوند و نمی توانید به خوبی از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید برند تولید کننده دستگاه کیفیت لازم را داشته باشد و سپس آن را خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت اسکی فضایی  به سایت مراجعه کنید. 

  1. نوع مقاومت محصول :

 از دیگر ویژگی هایی که اسکی فضایی خانگی دارد و باید به آن توجه داشته باشید نوع مقاومت محصول می باشد. برخی از آنها نوع مقاومت شان به صورت مکانیکی می باشند و برخی از آنها به صورت مغناطیسی است. در آن نوع از دستگاه که مقاومت آنها مکانیکی می باشد هرچه که بیشتر پدال بزنید مقاومت آنها هم بیشتر می شود، که در این صورت به چالش جدیدی دعوت خواهید شد. البته که امروزه بیشتر دستگاه های ورزشی را از نوع مغناطیسی طراحی کرده اند و شما به راحتی می توانید با آنها ورزش کنید. زمان خریداری هر یک از آنها بهتر است به خوبی با ویژگی هایی که دارند آشنایی داشته باشید و سپس یکی از آنها را که با خواسته شما مطابقت بیشتری دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی 09122648409 حاجیلویی 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()