ویدئو پروژکتور جیبی از مهمترین دستگاه هایی است که در امور تدریس و همچنین همایش ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی که دارد به عنوان یک تلویزیون که دارای صفحه نمایشگر بزرگ می باشد، به کار برده می شود. ویژگی های این دستگاه با گذشت زمان ارتقاء پیدا کرده است و به نحوی کار کردن با دستگاه نسبت به گذشته ساده تر شده است. امروزه کاربرد پروژکتورهای سینمای خانگی مورد استقبال قرار گرفته است و برخی از افراد برای آنکه بتوانند محیط فرح بخشی را برای خود و میهمانان فراهم کنند، از مزایای دستگاه مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی بهره می گیرند. از گذشته تا به امروز بیشترین کاربرد ویدئو پروجکشن ها در محیط های آموزشی و سالن های همایش و اجتماعات می باشد که برای امور تدریس، نمایش فیلم علمی و پژوهشی و همچنین برگزاری جشنواره ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه صنعتی تولید دستگاه های پروژکتور پیشرفت کرده است و فناوری مدرن در ساخت این دستگاه ها استفاده کرده اند، در نتیجه شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی با سیستم عامل اندروید می باشیم که به جدیدترین سیستم عامل مجهز می باشند و قابلیت آن را نسبت به نسخه های قدیمی افزایش داده است.

خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور جیبی

 همانطور که گفته شد، فناوری تولید دستگاه های پروژکتور رونق پیدا کرده است و این مسئله موجب رشد روز افزون فروش این دستگاه ها در سراسر کشور شده است. در واقع در دنیای امروز با خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور جیبی می توانید در محیط های مختلف از مزایای این دستگاه استفاده نمائید و به یک تلویزیون سیار مجهز باشید. فناوری ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی رونق پیدا کرده است و به نحوی کار کردن با دستگاه را ساده تر نموده است.

کلیۀ دستگاه های پروژکتور شامل یک سری مشخصات فنی یکسان می باشند که می توان به آپشن های وضوح تصویر، نوع لنز، نوع لامپ، طول عمر لامپ، میزان کنتراست، شدت روشنایی، نسبت تصویر، قابلیت پخش مستقیم فایل، سایز نمایشگر، نوع پورت های ورودی و خروجی، رزولوشن نمایشگر و غیره اشاره نمود.

بنابراین با این تفاسیر می توان متناسب با ابعاد محیط اتاق، نوع دستگاه منبع دیجیتالی و میزان روشنایی فضای اتاق تصمیم خود را در رابطه با خرید مناسب ترین دستگاه پروژکتور دیجیتالی بگیرید. به دلیل افزایش تنوع مدل های این دستگاه، امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار با قیمت ارزان برای علاقه مندان این دستگاه وجود دارد. در نتیجه اساتید، موسسات فرهنگی و آموزشی، مدارس، آموزشگاه های فنی، مساجد، حسینیه ها، محیط های دانشگاهی، مراکز علمی، بیمارستان ها، فرهنگسرا و ... از جمله افراد و مکان هایی هستند که نیاز به تهیۀ حداقل یک دستگاه ویدئو پروژکتور می باشند که بتوانند برای نمایش فایل های تصویری در ابعاد بزرگ از مزایای آن استفاده نمایند. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

قیمت ویدئو پروژکتور با توجه به اینکه قابلیت های آنها ارتقاء پیدا کرده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، با قیمت ارزان نیز می توان این نوع دستگاه را خریداری نمود. از مهم ترین تکنولوژی نسخه های مدرن دستگاه دیتا پروژکتور می توان به قابلیت WiFi اشاره نمود که امکان برقراری ارتباط به دستگاه های دیجیتالی را بدون استفاده از اتصالات کابلی فراهم می کند. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید این دستگاه می باشند، می توانند متناسب با هزینۀ مالی و ابعاد اتاق و نوع دستگاه دیجیتالی اتصالی، پیشرفته ترین مدل دیتا پروژکتور را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از برترین فروشگاه هایی است که امکان خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتور را به صورت تضمین قیمت و کیفیت در سراسر کشور به فروش می رساند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()