ویدئو پروژکتور جیبی دستۀ دیگری از دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد که کاربرد گسترده تری نسبت به نسخه های قدیمی خود دارد. این نوع دستگاه ها بر پایۀ لنز و لامپ کار می کنند و بدین وسیله قادر به بزرگ نمایی تصاویر بر روی پردۀ نمایشگر می باشند. با پیشرفت دستگاه های دیجیتالی، فناوری این دستگاه ها نیز ارتقاء پیدا کرده است و موجب کاهش ابعاد و وزن ویدئو پروژکتورها شده است. دستگاه های پروژکتور به عنوان یکی از لوازم اصلی برای آموزش و همچنین بیزینس محسوب می شود. اگر تا به حال مشاهده کرده باشید، برخی از مواقع برای آنکه اساتید و معلمان بخواهند مطالب درسی را به صورت تصویری به دانش آموزان خود تدریس کنند، از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی استفاده می کنند تا بدین وسیله بتوانند دروس را به صورت تصویری بر روی پرده نمایشگر به عنوان تلویزیون سیار به نمایش می گذارند.

خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل وزن پایین و ابعاد کوچک به همراه فناوری پیشرفته مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که این نوع دستگاه را به راحتی می توان همراه خود حمل نمود و در موقعیت های مختلف از مزایای آن استفاده نمود. از گذشته تا کنون کاربرد قابل توجه این دستگاه را می توان در سالن های همایش، کنفرانس ها و غیره مشاهده نمود. چرا که با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان مطالب آماده را که به صورت فایل های تصویری تهیه نموده اند را برای حضار نمایش دهند. علاوه بر آن برای نمایش فایل های ویدئویی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی بیش از نسخه های دیگر مورد استقبال مردم قرار گرفته می شود. به دلیل اینکه اکثر دستگاه های دیجیتالی امروزی چون گوشی های همراه و تبلت به نرم افزار اندروید مجهز می باشند، در فناوری سیستم عامل دستگاه های ویدئو پروژکتور قابل حمل نیز از اندروید استفاده می شود که کار کردن با آن بسیار ساده می باشد. بنابراین امکان تنظیمات و اتصال به دستگاه های دیجیتال دیگر را ساده تر از گذشته می کند. در ضمن در فناوری تولید مینی ویدئو پروژکتور از قابلیت WiFi نیز استفاده شده است. در نتیجه هر گونه دستگاه منبع دیجیتالی که به این قابلیت مجهز می باشند را می توان بدون استفاده از اتصالات کابلی به یکدیگر متصل نمود. بنابراین بدین وسیله می توان فضای پیرامون دستگاه را خلوت تر از گذشته نمود.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور مجهز به فناوری پیشرفته می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه تصاویری که نشان می دهند، دارای کنتراست بالا می باشند و این مسئله بر روی کیفیت و شدت روشنایی تصاویر تأثیر مثبت می گذارد. برای آنکه بتوان دستگاه های پروژکتور را به دستگاه های منبع نصب نمود، نیاز به اتصالات پورتی دارند که می توان به پورت های usb، vga، s-video، audio و همچنین hdmi اشاره نمود. به همین دلیل اکثر دستگاه های دیجیتالی قدیمی و همچنین جدید را پشتیبانی می کند. در ضمن دارای ورودی میکروفن و بلندگو می باشند.

لذا با بهره گیری از امکانات پیشرفته، امکان استفاده از دستگاه بیش از پیش ساده تر شده است. بخصوص ویدئو پروژکتور جیبی که دارای ابعاد کوچکتر می باشد و موجب کارآمدی بیشتر این دستگاه در موقعیت های مختلف شده است. کاربرد دستگاه های پروژکتور را می توان در اکثر محیط های آموزشی و سالن های همایش مشاهده نمود که برای نمایش فایل های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های معتبر تولید و فروش ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت می کند و همواره با بهره گیری از دانش پیشرفته، در صدد فروش بروزترین دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی و اندرویدی می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()